Ga naar inhoud

Worldgirl : 12 augustus 2013 : Dr. Schietecatte: Meisse


Aanbevolen berichten

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste Reactie

Vannacht heerlijk geslapen en vanochtend was ik lekker vroeg wakker. Laatste dingetjes in huis gedaan en lekker gedoucht en we vertrokken om half 12 richting Amstelveen. Ik was eigenlijk helemaal niet zenuwachtig gek genoeg! We waren een half uurtje te vroeg, maar ik werd al gauw mee naar boven genomen door een hele aardige zuster. Die heeft me alles uitgelegd, me operatie jasje aangedaan en me infuus geprikt. Ondertussen was Dr. Schiettecatte al geweest om me af te tekenen en hebben we het nog over het aantal cc gehad. Het werd toch 400 cc en hij ging kijken tijdens de operatie of het misschien groter kon. Ik werd rond 13.00 de OK ingereden, ook hele aardige mensen en toen ging ik lekker slapen.
Ik werd om 13.45 al wakker en keek meteen even naar beneden, eindelijk borsten joehoee!! Maar ik vond ze wel een beetje klein. Dus de zuster zette me wat rechter op en hield een spiegel voor me. Ze zei: "Die zijn echt niet klein hoor!" ;) Ik had wel veel pijn dus kreeg 2 keer pijnstillers via het infuus en later nog een pil. Daarna werd de pijn gelukkig een stuk minder. Ik mocht al heel snel naar huis toen ik had gegeten, gedronken en geplast. Was wel lekker duf nog van de narcose. Op de terug weg lekker langs mc donalds gegaan, hmmm had zo'n honger van de hele dag nuchter zijn. :47:

Nu ben ik lekker thuis, de pijn valt opzich wel mee...veel spierpijn en vervelend gevoel maar ik heb tramadol, paracetamol en nog een pijnstiller/ontstekingsremmer ben even de naam kwijt. Ik heb ze net even uitgebreid bekeken met mijn vriend en WAUW wat zijn ze al mooi..en zeker groot genoeg.

Foto's staan in mijn album!

Ben echt heel heel blij en de mensen waren heel aardig in het Medisch Centrum Amstelveen en Dr. Schiettecatte heeft prachtig werk verricht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk dat je ook bij Diana bent geopereerd en in het zelfde ziekenhuis als ik straks ook moet. Is je dat allemaal goed bevallen? Ik heb zelf geen gesprek met Diana gehad omdat ik hier las dat zij altijd hele andere dingen zegt dan de PC(logisch ook want zij is helemaal geen pc ;)). En had echt geen zin om 2 keer te gaan rijden was best ver weg voor mij.

Gelukkig dat je toch 350 cc hebt gekozen, heb je nu vast geen spijt van hihi :D

Ik heb even je foto's bekeken en je borsten zijn super mooi..wat zal je trots zijn. Heb je nog veel pijn? Ik wens je een goed en voorspoedig herstel toe xx

sorry ik las nu pas... hihi.. dankje! Ik zie elke dag steeds veranderen.. ik heb sinds zondag mijn band om omdat mijn linker niet wilde zakken.. het bevalde mij goed.. er waren allemaal aardige menseb.. bij de praktijk gabriels is idd rommel enzo maar wel goedkopere bv... ik heb echt geen spijt hoor.. in begin deed t enorm veel pijn.. het duurde 4 a 5 dgn.. en daarna steeds vermindert de pijn.. gelukkig maar sinds zondag door band dragen doet weer pijn (spierpijn)

ik heb net je fotos bekeken.. wat zijn je boobies zo mooi en natuurlijk groot zeg! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh gefeliciteerd !!!!!!!!

heerlijk ,het zit erop!

En wat ben je al helder!!!!!! haha ik typte in t begin heel wazig !

Mooi getal 400CC ,en ze zijn groot joh nix te klein haha!

lekker herstellen en die Schiettecatte heeft t weer netjes gedaan! :101:

Dankjewel lieve Vlinder :55:

Haha ik was in het begin ook heel wazig, net lekker geslapen en ben er nu weer helemaal. Ben wel zo stijf als een hark nu hihi. Ze zijn zeker niet klein nee maar het eerste wat ik schreeuwde was: WAT ZIJN ZE KLEIN! Haha nu vind ik ze echt groot.

Hij heeft zeker weer goed werk gedaan! Errrugg blij met hem :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry ik las nu pas... hihi.. dankje! Ik zie elke dag steeds veranderen.. ik heb sinds zondag mijn band om omdat mijn linker niet wilde zakken.. het bevalde mij goed.. er waren allemaal aardige menseb.. bij de praktijk gabriels is idd rommel enzo maar wel goedkopere bv... ik heb echt geen spijt hoor.. in begin deed t enorm veel pijn.. het duurde 4 a 5 dgn.. en daarna steeds vermindert de pijn.. gelukkig maar sinds zondag door band dragen doet weer pijn (spierpijn)

ik heb net je fotos bekeken.. wat zijn je boobies zo mooi en natuurlijk groot zeg! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten! Xxx

Dankjewel!!! Jij trouwens ook nog gefeliciteerd.

Ja lieve mensen hé daar! Het ging ook echt onwijs snel bij mij...lag zo in de OK. Ideaal is dat!

Jij hebt ook echt hele mooie borsten, ben je vast heel blij mee?! Wat fijn voor je dat de pijn wat minder is geworden..ben benieuwd hoe ze nog gaan veranderen over een paar weken..ik hou je foto's goed in de gaten hihi.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel!!! Jij trouwens ook nog gefeliciteerd.

Ja lieve mensen hé daar! Het ging ook echt onwijs snel bij mij...lag zo in de OK. Ideaal is dat!

Jij hebt ook echt hele mooie borsten, ben je vast heel blij mee?! Wat fijn voor je dat de pijn wat minder is geworden..ben benieuwd hoe ze nog gaan veranderen over een paar weken..ik hou je foto's goed in de gaten hihi.

xxx

ja idd! Dankjewel.. ik ben er zeker erg blij mee en ik moet nog eventjes geduld hebben over mijn linker.. ik zie nu dat mijn linker wel een klein beetje verder zakt.. gelukkig..

Het verbaast mij zo dat je zo snel goed bijkwam en direct achter de pc zat hahaha ik was na de operatie nogal te slaperig en ik kon 2 dagen niets doen omdat er nog narcose stoffen in mijn lochaam zat vandaar nog te slaperig duizelig en zwak.. ook al ben ik supergezond... mja elke lijf is anders!

Hoe gaat het nu met jou? En met jouw boobies? ik hen nogmaals je boobies bekeken.. wat echt prachtig zeg!!!!!

Dikke Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs!!

Fijn dat het goed gaat!

En wouw, heb ook je foto's gezien, en ze zijn nu al prachtig.. wacht maar als ze gaan zakken! :35:

Goed herstel!!

xxx :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja idd! Dankjewel.. ik ben er zeker erg blij mee en ik moet nog eventjes geduld hebben over mijn linker.. ik zie nu dat mijn linker wel een klein beetje verder zakt.. gelukkig..

Het verbaast mij zo dat je zo snel goed bijkwam en direct achter de pc zat hahaha ik was na de operatie nogal te slaperig en ik kon 2 dagen niets doen omdat er nog narcose stoffen in mijn lochaam zat vandaar nog te slaperig duizelig en zwak.. ook al ben ik supergezond... mja elke lijf is anders!

Hoe gaat het nu met jou? En met jouw boobies? ik hen nogmaals je boobies bekeken.. wat echt prachtig zeg!!!!!

Dikke Xx

Ja geduld hebben is moeilijk he ;) hihi maar het komt vast helemaal goed. Die van jou zijn nu al zo mooi ook! :55:

Jeetje dat de narcose zo'n nawerking had op je, nou dat slaperig zijn is niet erg denk ik. Kon je iedergeval lekker slapen! ;) Ik werd wakker vlak na me operatie wakker en was ook nog heel moe en duf en probeerde wat te slapen, maar het ging niet. Was te enthousiast denk ik..wou graag me vriend zien dus denk blijf lekker wakker. Ik ben vorig jaar ook 2 keer onder narcose geweest, waarvan 1 keer een echte lange narcose en toen sliep ik die week daarna alleen maar. Was ook zo moe! Elk lijf is verschillend en elke situatie ook denk ik.

Met mij gaat het goed, heel erge spierpijn maar tot nu toe valt het me echt mee. En bij jou? Hoeveel dagen PO ben je nu?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Luna! :57:

Dames, ik heb vannacht heerlijk geslapen. Had er een oxazepammetje ingegooid(daar slaap ik altijd lekker van) en ik viel als een blok in slaap. Ben niet eens wakker geworden totdat mijn vriend ze wekker ging om 5.30. Toen maar snel mijn pijnstillers ingenomen. :7:

Heb echt heel veel spierpijn en loop met een kromme rug..maar toch vind ik het tot nu toe erg meevallen. Had de pijn veel erger verwacht. Ik kan ook zelf uit bed komen enzo, heb een heerlijk bed die ik automatisch kan verstellen dus dat is echt ideaal.

Wel doet me rechterborst meer pijn en die is vanaf de operatie al groter en een andere vorm. Maar zal er bijhoren denk ik?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja geduld hebben is moeilijk he ;) hihi maar het komt vast helemaal goed. Die van jou zijn nu al zo mooi ook! :55:

Jeetje dat de narcose zo'n nawerking had op je, nou dat slaperig zijn is niet erg denk ik. Kon je iedergeval lekker slapen! ;) Ik werd wakker vlak na me operatie wakker en was ook nog heel moe en duf en probeerde wat te slapen, maar het ging niet. Was te enthousiast denk ik..wou graag me vriend zien dus denk blijf lekker wakker. Ik ben vorig jaar ook 2 keer onder narcose geweest, waarvan 1 keer een echte lange narcose en toen sliep ik die week daarna alleen maar. Was ook zo moe! Elk lijf is verschillend en elke situatie ook denk ik.

Met mij gaat het goed, heel erge spierpijn maar tot nu toe valt het me echt mee. En bij jou? Hoeveel dagen PO ben je nu?

xxx

Dankjewel hihi Jaa pff ik kan me nog wel herinneren toen ik 10 was had ik ook operatie ondergegaan met narcose.. maar het viel reuze wel mee!! Ik werd lekker wakker en ik wilde zelfs mn moeder zien haha.

Fijn!! En heb jij nu nog steeds last he? Ik ben nu 12 dagen po.. wat gaat tijd snel hoor! Wanneer moet jij op de controle komen? Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Trotsemamma: Ik moet van t weekend geloof ik weer op controle komen! En jij?

Zo vandaag 2 dagen PO en het gaat nog beter dan gister...vannacht werd ik wakker met veel pijn aan de zijkant van mijn borsten. Pijnstilling genomen en vanochtend was de pijn weer weg. Heb trouwens ook weer best lekker geslapen! Heb nog wel pijn en spierpijn maar alweer een stuk minder als gister. Mijn borsten zijn ook al wat geslonken zag ik vandaag toen ik mijn BH even uit deed om te spieken :(

Ik vind ze even goed erg mooi en ben er heel blij mee..hoop dat ze wel nog iets groter worden als de spier straks oprekt. Ik heb wel veel meer last van mijn rechterborst en die zit ook meer naar de zijkant gedrukt en daar heb ik het meeste spierpijn. Deze borst is ook groter dan de linkerborst. Trekt wel bij neem ik aan.. :7:

Heb ook wat nieuwe foto's geupload.

Link naar reactie
Delen op andere sites

#Worldgirl:) Ik moet 6 september weer op de controle komen!

Fijn dat het iets beter met jou gaat. Dat heb ik ook.. linker is een beetje groter dan mijn rechter. Mijn rechter zakt heel mooi dan linker.. linker zakt een klein beetje wel verder, ik zie een beetje verschil wel! Dus geen zorgen en dat trek er wel bij maar elke lijf is anders. Als je borst te hoog blijft zitten krijg jij dat volgens me band! Want bij mijn vriendin kreeg die ook na 1 week een band van diana gabriels. En ik heb ook gekregen van diana gabriels. Maar het verschilt elke vrouwen met boobies! Succes met je 1e controle:)

Je fotos zijn prachtig trouwens!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Ik ben vandaag 3 dagen PO en het gaat tot nu toe erg goed. Ja het doet pijn, maar had het echt veel erger verwacht. Ik heb alleen ergens last van en ben benieuwd wanneer dat vreselijke gevoel weg gaat en of het normaal is. Als ik mijn BH 1 seconden uit doe, krijg ik echt een heel vervelend gevoel een soort druk op mijn hechtingen..het lijkt dan net alsof mijn protheses er aan de onderkant zo uit kunnen vallen.

Herkent iemand dit?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

400 cc is niet niks he ;)

Ik weet dat ik het in het begin doodeng vond en echt vervelend vond voelen.. Het ligt er maar net aan waar je hoe je prothesen nu zitten en waar ze op drukken. Het is normaal dat je aan het gewicht moet wennen...

Denk dus wel dat het normaal is hoor, geef het ff de tijd.. Over een paar weekjes ben je gewend aan het gewicht. En als je gaat douchen, gewoon je boobs vasthouden en je laten wassen ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor de reacties...gelukkig ben ik dus niet de enige! ;)

Het voelt gewoon zo verschrikkelijk raar...die druk op die hechtingen.
En ze vast houden durf ik nog niet haha, vind het maar een stel enge ballonnen die op knappen staan :blink:

Nou komt vast wel goed met een weekje...en ik moet zondag terug op controle dus kunnen ze even goed kijken er naar. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.