Ga naar inhoud

Nicky88 : 26 augustus 2013 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Gast nicky88

Aanbevolen berichten

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste Reactie

Hier was ik ook bang voor. Dus er waren maar een paar mensen op de hoogte.

Maar na een week een keer drankje wezen doen, was er al eentje van overtuigd dat ik bv had ondergaan

Heel knap want ik liep nl altijd met maximizers, en droeg nu niet een strak shirtje,

Maar goed weet wel gelijk waar dat manspersoo. Z'n ogen altijd op gericht heeft ;-)

Maar t praatje ging toen al snel door maar verder niemand die t niet weet , heeft me erop aangesproken. Heb nu zoiets van lekker boeiend, kijk en vraag t je af haha

Leven en laten leven lullen doen ze toch!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaha heel herkenbaar dit... Ben ook een jonge moeder ook van 3. En ohohoh wat kijken zeje vreemd aan op de schoolplein. Is dat de zus of de mmoeder? Hahahaha

Zo leuk vind k dat he...

De vraag of ze allemaal van 1 vader zijn kreeg ik zo vaak naar mijn gezicht gegooid! En dan zo antwoorden dat ze ervan schrikken... "UUUH JA!" (Met een vies en kapsones blik :P)

Maar ach k ben trots op mijn kiddies... En dat mensen mij niet geloven dat ik 3 kids is wel leuk hoe ze dan reageren. Ook nog eens dat ze mij geen 29 jaar meegeven.

Iedereen zal raar opkijken, mijn familie, mensen in de sportschool, mensen vd supermarkt waar k vaak kom... Ik die in truitjes "normale" boobs heb, maar strakkies lekker ga pronken met wat ik zal "krijgen" (in hoeverre ze mooi gaan worden)

Dus heeej lekker laks hebben an iedereen die stikjaloers zijn. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Erg hè eigenlijk;)

Hebben we eindelijk wat we willen gaan we ons weer druk maken over wat anderen zeggen pfff

Nou t schoolplein heb ik de eerste week overleefd hoewel je ze wel zag kijken maar niemand durft t te vragen hahah

Over een uurtje ga ik voor t eerst weer naar de sportschool. Ben ook wel benieuwd hoe ze daar kijken

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze morgend om 5 uur opgestaan mijn 3 kindjes klaar gemaakt en om half 7 vertrokken,

Kindjes weg brengen en dan vertrekken naar wellnesskliniek, ENORM veel zenuwen ! En man lief krijgt het te verduren :) hihi...

Om 8 uur aan gekomen, half 9 naar de kamer en meteen fotos genomen en zet pil gekregen :) kwart voor 9 naar de ok. Moest nog wachten op dkter verdonck, was nog effe bezig, 1 van de vrouwen kwam vertellen dat als ik wakker werd ik ontzettend veel druk zou voelen , net of er een olifant op zat.... Wel , ik kan je garanderen dat het niet hielp om me rustig te krijgen ! Hahaaa, waaren wel ontzettend lief hoor. Nesthesist kwam binnen en zij, we moeten nog eventjes wachten op verdonck, is nog aant dicht naaien hier naast, heb hem dan gezegt dat ze me al mogten verdoven hoor, wilde liever al gaan slapen, maakte me anders toch maar druk :) zo gezegd zo gedaan, net voor ik inslaap viel heb ik nog geroeen... Niet te hoog plaatsen he !!! :) een 50 minuutjes later schoot ik wakker en ging recht zitten , hoorde ineens neeee neeee mevrouw , je hebt je borsten, blijf maar lekker liggen,, oke dan :) hehee.... De pijn viel enorem mee en de druk ook, had ereger verwacht, alleen als ik recht sta vallen men tieten er precies uit ! De dame die ons naar de auto begeleiden zij,,, je kan ze gerust los laten hoor ! :) ik zij ,,, ne dank je, anders springen ze er mss uit ! Haha,,, maar de vrouw garandeerde dat dat niet zou gebeuren,,,, zoooo dat was mijn verslagje,,, over de pijn houd ik jullie nog "up to date" :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nicky,

proficiat met je nieuwe borsten.

Heb even moeten lachen bij het lezen van je laatste zinnen...heb net hetzelfde gevoeld en gedacht, toen ik die kliniek buitenging zo een 6 tal weken geleden.

Het is inderdaad zo dat direct na de operatie de pijn eigenlijk "goed meevalt", maar hopelijk valt het even goed mee vannacht en de komende 4 dagen...die waren voor mij een hel.

Maar elk mens is anders dus misschien heb jij minder veel pijn.

lieve groetjes, Leen

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs en moest ook echt even lachen over je laatste stukje!!

Heb je ze al los gelaten? Je zult toch wat moeten eten en drinken ;)

Goed veel water drinken, dat helpt tegen zwelling en tegen misselijkheid!!! Soms worden meiden misselijk als ze te weinig drinken, zelfs na 2 dagen kan dat nog. Dus 2 liter water per dag en liefst geen koffie. Van koffie ga je namelijk vocht vasthouden ;)

Een goed herstel!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank u Damens ! En durf ze nog altijd ni los te laten als ik recht sta hoor ! Zal wel komen met de tijd, hopelijk! Zou anders wel een raar zich zijn !! :) Heb vandaag veel last van hoest buien, en man wat doet dat pijn ! Kan niet door hoesten want dat verband duwt mijn borstkast samen ! Verschrikelijk lastig ! :s men mannetje en dochter van 4 zijn gelukkig hartstikke lief voor me ! <3 zo,, nu effie naar famillie kijke. En hopen dat ik daarna kan slapen ! Goede nacht meiden !! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je tieten :)

Ik heb ook Verdoncktieten en ik ben er echt heeeeeel blij mee, ze zijn zo mooi.

Mijn zus werd vorige week geopereerd door Verdonck en omdat ik toch mee was mocht ik tussen de operaties door even naar Verdonck toe om mijn littekens te laten bekijken. Ik zei tegen hem dat ik en mijn 2 zussen nu allemaal Verdonck tieten hadden en dat we ons de Verdonck Pointer Sisters noemen, hij kwam niet meer bij.

Erg leuke man met gouden handjes. Maar dat zal je zelf wel zien als dat irritante verband eraf mag ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi martjuh, dank je wel, en mijn verband is eralaf hoor ! Mocht het alafhalen omdat het echt veeeuuuls te hard spanden ! Durfde eerst niet te kijken omdat ik bang had dat de prothesen te hoog zaten ofzo maar ze zijn echt al mooi, al zeg ik het zelf :) hahaa.... :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed goed :-) ze worden toch wat platgedrukt door de sportbh + het topje waarin nog zo een ding met rek inzit haha....

In de kleedkamer en de douche zullen er wel dames kijken, maar ik laat ze maar.

Als ze niks vragen, weten ze niks hahaaaa...

Veel contact met anderen heb ik daar sowieso niet :-D

En diegene die ik daar "ken" heb ik nog niet gezien in de douches :-D

Voor de rest, ik voel het sporten wel hoor... Moet het wat opbouwen weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo damens, ben vandaag exact 9 dagen po, en had deze morgend een rare ervaring, zat in de zetel en kreeg ineens extreem harde trekkingen in mijn vingers, mijn wijsvinger begon oncontroleerbaar omhoog te trekken en te bewegen en trilen, en mijn andere vingers kromden naar beneden , kon de bewegingen niet stoppen, was een heel raar gevoel, mijn arm schouder en hoofd begon heelemaal te tintelen en werd duizelig, na een,uurtje stopte het pas, ben hier best wel van geschrokken, heb dit nooit eerder gehad, zou het mss kunnen dat er tijdens mijn op een zenuw is geraakt ofzo ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nicky

Ook nog niet gehoord/meegemaakt. Het tintelend gevoel in arm, hand en vingers is normaal en komt bij velen voor (ook bij mezelf); maar ik word er persoonlijk nooit duizelig van, laat staan dat mijn vingers oncontroleerbaar worden... Ik zou me nog niet teveel zorgen maken, wacht op reacties hier op 't forum en bel eens naar je huisarts en/of pc? Enkel medisch bevoegden kunnen hierover uitsluitsel geven denk ik dan.. En dan met name jouw pc die wel zal weten wat die tijdens de operatie heeft gedaan ;)

Hopelijk was dit een eenmalig voorval :)

Groetjes
LR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei dat klinkt niet fijn zeg!

Ik denk dat je lichaam door de rust die je nam een soort van stoornis is opgetreden van de spierspanning van de aangedane spier.

Dan krijg je een soort van spasme ,waardoor je die trillingen krijgt en je vingers dus samen trekken.

Ik zou wel even de pc bellen,want eerder heb ik het nog niet gehoord ,wel idd het tintelende gevoel in je armen .

Ik denk eigenlijk dat je zenuwstelsel overbelast is geraakt......

gr Vlinder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Hoop dat het eenmalig is.

ik zou even overleggen met je PC.

Het lijkt op een soort kramp/spasme , denk dat het klopt wat Vlinder zegt maar het kan ook zijn dat je wat magnesium (vit) nodig hebt.

Door het gerommel na de operatie maak je een stofje aan waardoor je spier wat verzuurd en als je wat meer in beweging gaat komen kan het zijn dat de spier moet gaan wennen en dit vrij komt.

Wel heel vervelend.

De duizeligheid kan ook komen omdat de spieren in je achterrug en nek ook moeten corrigeren of overbelast zijn.

Gr Mandje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed om te horen! Bij mij hetzelfde verhaal dus ik verwacht straks ook niet echt veel vreemde reacties ofzo daar.

Logisch dat je weer moet opbouwen! Vond je het niet wennen met grote boobs? Kon je alles weer gewoon doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.