Ga naar inhoud

Nicky88 : 26 augustus 2013 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Gast nicky88

Aanbevolen berichten

Jellebel, op de loopband wandel ik enkel snel, en deze stel ik dan in met een helling. Echt hardlopen dus nog niet.

Ook machines of oefeningen met gewichten boven het hoofd vermijd ik nog.

Voor de rest gaat alles goed. Mijn boobs zijn ook niet meeeeeeega ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste Reactie

Whahahaahhahaha wat n jaloerse kippen zeg, gewoon lekker laten! Wees trots op jezelf.
Toch merk ik ook dat ik op school of in de winkel ze een beetje probeerde te verbergen. Niet teveel decollete en liep een beetje met n bochel, tot ik dacht wtf Élena, je hebt niet voor niks die tieten, doe ns ff normaal hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het tintelen heb ik ook gehad. Heb wel 1 keer gehad dat mijn arm een eigen willetje had maar dat is al jaren geleden en dat kwam omdat ik per ongeluk een hele avond op mn arm had geslapen en de zenuwen afgekneld waren. Misschien wel even controleren bij een huisarts of je eigen pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi damens, het is sinds toen niet maar voorgekomen, moet wel. Zeggen dat ik mijn borstband niet meer draag sinds toen, omdat men man zij dat het mss daar van kon komen, omdat het toch redelijk drukte onder men oksel, maar maandag moet ik op contole en de draadjes laten verwijderen, dan ga ik het zeker zeggen,

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Slik je nog medicatie? De duizeligheid kan ook daarvan komen. Tintelen had ik ook last van. Of naweeen van de narcose en de rare houding waar je in ligt tijdens de operatie. Als je veel vocht hebt en de bh zit te strak kan de boel ook aardig afknellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.