Ga naar inhoud

Leeuwin : 20 december 2013 : Dr.Nio : Park Kliniek


Gast Leeuwin

Aanbevolen berichten

Gefeliciteerd meid!

Die pijn is heel herkenbaar. Over een paar dagen zal het allemaal wat beter gaan.

Ik zag inderdaad dat je je naam veranderd had. Ik ga dit toch even bijvoegen aan je andere topic om het overzichtelijk te houden. Ik zal in de titel je naam dan even veranderen zodat het weer klopt ;)

Fijn herstel gewenst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste Reactie

Dankjulliewel. De pijn is nu al ietsje minder en heb een soort van stabiele zijligging ontdekt waardoor ik toch van 3 tot 11 uur sochtends door kon slapen. Die rugpijn waar ik veel over heb gelezen door plat te liggen is inderdaad niet niets. En ik kan al alleen naar de wc :D

Hoe voel jij je Loek?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Leeuwin,

Gefeliciteerd!!! Die pijn zal vast snel minder worden...

Gefeliciteerd meid!

Die pijn is heel herkenbaar. Over een paar dagen zal het allemaal wat beter gaan.

Ik zag inderdaad dat je je naam veranderd had. Ik ga dit toch even bijvoegen aan je andere topic om het overzichtelijk te houden. Ik zal in de titel je naam dan even veranderen zodat het weer klopt ;)

Fijn herstel gewenst!

Hi Leeuwin,

Heel erg gefeliciteerd met je twins!

Doe lekker rustig aan.. elke dag zal je je wat beter voelen.

Liefs Loek

Dankjulliewel. De pijn is nu al ietsje minder en heb een soort van stabiele zijligging ontdekt waardoor ik toch van 3 tot 11 uur sochtends door kon slapen. Die rugpijn waar ik veel over heb gelezen door plat te liggen is inderdaad niet niets. En ik kan al alleen naar de wc :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Leeuwin,

Ik voel me erg goed. Probeer zo rustig mogeljjk te doen. En heb idd betje stijve rug en nekspieren. Van het slapen. En het ontzien denk ik...

Vind ze helemaal niet zo groot...en heb toch 400cc. Ben reuze benieuwd naar hoe ze zullen veranderen de komende weken.

Stop ook maar met de pijnstilling...heb het niet meer nodig volgens mij.

Hoe gaat het bij jou? Tevreden over het aantal cc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiden,

Het verbaast me echt hoe snel ik vooruiit ga. Alleen vandaag naar de supermarkt gelopen (onder begeleiding hoor :P) en dat was toch iets teveel. Word snel moe en misselijk en ik merk dat ik heeeel veel wil eten. Is dit herkenbaar?

Misschien dat de misselijkheid door de medicijnen komt (diclofeac en diazepam 5 mg), morgen maar even bellen met parkkliniek of ik het op paracetamol mag houden, want de pijn is echt minimaal als ik gewoon normaal doe en rustig aan.

Wat denken jullie? Onverstandig of gewoon proberen?

En dat compressievest ben ik al zooo zat hahaha.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Leeuwin,

Ik voel me erg goed. Probeer zo rustig mogeljjk te doen. En heb idd betje stijve rug en nekspieren. Van het slapen. En het ontzien denk ik...

Vind ze helemaal niet zo groot...en heb toch 400cc. Ben reuze benieuwd naar hoe ze zullen veranderen de komende weken.

Stop ook maar met de pijnstilling...heb het niet meer nodig volgens mij.

Hoe gaat het bij jou? Tevreden over het aantal cc?

Ja pijnstilling ga ik morgen toch even navragen voor de zekerheid. Aantal CC ben ik tevreden over, het ging mij echt om een decolleté ( en die zit er zeker :D) en dat ik mooie ongevormde bh's zou passen. Gok dat ik nu op een grote C, kleine D uitkom, dus helemaal tevreden .

Heb soms wel echt zo'm moment van " wooow ik heb het gewoon echt gedaan, super stoer " , hahaha. En de angst van wat andere mensen op werk er van vinden (mochten ze erachter komen) is ook weg; mijn lichaam mijn keuze en ik ben er blij mee :104:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Huh?? Ik weet niet waarom ik sorry heb geschreven hoor hahahahha. Beetje vaag?? ;)

Huh?? Ik weet niet waarom ik sorry heb geschreven hoor hahahahha. Beetje vaag?? ;)

hahaha, als ik berichtjes van vrijdag teruglees die ik aan vrienden heb gestuurd staan er ook de meest kromme zinnen en woorden in ;) herkenbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat misselijke en snel moe had ik ook. Voelde me fitter als ik meer at dus heb daar gewoon aan toegegeven. Ik zit nu op dag 4 PO en heb vandaag niet eens meer PCM ingenomen. Zou dus gewoon kijken hoe het gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat misselijke en snel moe had ik ook. Voelde me fitter als ik meer at dus heb daar gewoon aan toegegeven. Ik zit nu op dag 4 PO en heb vandaag niet eens meer PCM ingenomen. Zou dus gewoon kijken hoe het gaat.

Ok, nou dan ga ik gewoon lekker dooreten, dan gaat de misselijkheid inderdaad weg, echt beetje vaag, normaal wil je toch niet eten bij misselijkheid :47:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb met parkkliniek gebeld en ik mag stoppen met Diazepam en Dicloflenac, gelukkig, werd er een beetje raar van :22:

Maar toen ik soort van trots vertelde dat ik al heel veel kon en ook voorzichtig op mn zij kon liggen werd ze heel streng tegen me, ' neeeeeee zijliggen mag echt niet!!! ' Oeepsss... het is ook niet zo dat ik recht op mn borsten ben gaan liggen op mijn zij, wel voorzichtig, maar ik moest echt plat en rugpijn hoorde er nou eenmaal bij...

Pffff ik had 'plat liggen' niet zo letterlijk genomen, ik dacht gewoon in bed liggen...hahaha lekker blond.. Maar ze zullen nu toch niet scheef gaan groeien ofzo toch?? :139: Ze zei dat het wel los zou lopen maar dat het vooral voor wondgenezing echt belangrijk was op je rug te liggen en dat protheses anders kunnen verschuiven...

Wat een doos ben ik toch....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat ze je gewoon snel op je kop geven, voor het geval dat. Als de pocket goed wordt gemaakt, kunnen ze heus niet zo 1,2,3 verplaatsen.

Ik kreeg bij voorbaat al op m'n flikker, heb het aangehoord en doe wat goed voelt. En dat is overigens niet op m'n zij liggen... ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb met parkkliniek gebeld en ik mag stoppen met Diazepam en Dicloflenac, gelukkig, werd er een beetje raar van :22:

Maar toen ik soort van trots vertelde dat ik al heel veel kon en ook voorzichtig op mn zij kon liggen werd ze heel streng tegen me, ' neeeeeee zijliggen mag echt niet!!! ' Oeepsss... het is ook niet zo dat ik recht op mn borsten ben gaan liggen op mijn zij, wel voorzichtig, maar ik moest echt plat en rugpijn hoorde er nou eenmaal bij...

Pffff ik had 'plat liggen' niet zo letterlijk genomen, ik dacht gewoon in bed liggen...hahaha lekker blond.. Maar ze zullen nu toch niet scheef gaan groeien ofzo toch?? :139: Ze zei dat het wel los zou lopen maar dat het vooral voor wondgenezing echt belangrijk was op je rug te liggen en dat protheses anders kunnen verschuiven...

Wat een doos ben ik toch....

Dat is helemaal niet jouw schuld! Het is toch ook belachelijk dat er zulke misverstanden kunnen bestaan? we betalen duizenden euro's voor artsen en verpleging die nauwelijks de tijd hebben ons te woord te staan. In plaats van dat ze je heel goed alles uitleggen, maar nee, dat doen ze pas tot je betaald hebt. En met een beetje pech heb je een nukkige verpleegster die ruw met je is en je behandelt of je een ijdel tutje bent ipv iemand die keihard gewerkt heeft om dit te verdienen.

Ik heb dit al eerder meegemaakt met mijn buikwandcorrectie. Er wordt veel te weinig aan nazorg waardoor je thuis dingen fout kan doen, je onnodig zorgen maakt of juist te weinig zorgen maakt, heel slecht! Ik zou boos worden op de arts en verpleegsters! ze hebben je onvoldoende duidelijk geinstrueerd en als dat complicaties oplevert (wat ik echt niet verwacht hoor) kan je dat beter nu alvast gezegd hebben.

Zo, dat was mijn betoog haha

Komt helemaal goed hoor!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is helemaal niet jouw schuld! Het is toch ook belachelijk dat er zulke misverstanden kunnen bestaan? we betalen duizenden euro's voor artsen en verpleging die nauwelijks de tijd hebben ons te woord te staan. In plaats van dat ze je heel goed alles uitleggen, maar nee, dat doen ze pas tot je betaald hebt. En met een beetje pech heb je een nukkige verpleegster die ruw met je is en je behandelt of je een ijdel tutje bent ipv iemand die keihard gewerkt heeft om dit te verdienen.

Ik heb dit al eerder meegemaakt met mijn buikwandcorrectie. Er wordt veel te weinig aan nazorg waardoor je thuis dingen fout kan doen, je onnodig zorgen maakt of juist te weinig zorgen maakt, heel slecht! Ik zou boos worden op de arts en verpleegsters! ze hebben je onvoldoende duidelijk geinstrueerd en als dat complicaties oplevert (wat ik echt niet verwacht hoor) kan je dat beter nu alvast gezegd hebben.

Zo, dat was mijn betoog haha

Komt helemaal goed hoor!

Xxx

Hihi dankjewel voor je bezorgdheid Anne. Heb ondertussen met de kliniek gebeld om nog eens te vragen. Want bij het douchen zag ik dat rechterborst toch wel iets groter is (en ik weet dat is normaal maarja better safe than sorry). En ik kreeg een relaxtere verpleegkundige aan de lijn die zei dat het gewoon beter is om plat te liggen maar dat ik echt wel paar minuutjes rustig op zij mag liggen en me geen zorgen hoef te maken over de afgelopen 3 nachten.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ondertussen ook wat minder misselijk nu je de die medicijnen niet meer gebruik?

Hope so!

Ik kan echt niet op mn rug slapen.. Dan doenmn (.)(.) echt zo'n zeer en mn rug ook. Ik slaap halfzittend en dat gaat prima. Totaal geen last van rug. Heerlijk!!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi dankjewel voor je bezorgdheid Anne. Heb ondertussen met de kliniek gebeld om nog eens te vragen. Want bij het douchen zag ik dat rechterborst toch wel iets groter is (en ik weet dat is normaal maarja better safe than sorry). En ik kreeg een relaxtere verpleegkundige aan de lijn die zei dat het gewoon beter is om plat te liggen maar dat ik echt wel paar minuutjes rustig op zij mag liggen en me geen zorgen hoef te maken over de afgelopen 3 nachten.

Liefs

Mooi, wel een opluchting he? En heb je toch lekker even op je zij kunnen slapen. ;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Even een update van mij. Ben nu 8 dagen PO en moet oppassen dat ik niet teveel doe. Afgelopen donderdag toch met kerstdiner te bont gemaakt want mijn lichaam wilde niet meer meewerken gisteren.. Kreeg beetje griepverschijnselen en heel erg moe! Dus gisteren echt rustig aan gedaan. Nu voel ik me weer goed!

Alleen gisteravond toen ik ging slapen (netjes op mn rug :P): ik lag al en wilde mijn deken opzij duwen met rechterhand en het was echt geen abrupte beweging maar toen ik het deed voelde het alsof de rechterprothese ineens verplaatste! En kreeg ook het bekende scheetgeluid. Het deed niet echt pijn maar ik schrok er wel van. Nu lijkt het alsof rechts weer gegroeid is. Rechts is niet harder ofzo dan llinks eerder soepeler. Het verschil is niet super groot maar je ziet het wel. Voor mijn BV was rechts ook al groter maar heb toch het idee dat die er meer moeite meer heeft...

Verder alleen pijn als ik wakker word (het betongevoel). En vooral de zijkanten van mijn borsten maar dit kan ook liggen aan dat compressievest.

Maar ik doe iedere dag kleine wandeling buiten en ga wel naar de supermarkt om sla en lichte dingen ofzo te halen (maar dat is 150 meter lopen), en aankleden, douchen, koken (lichte dingen) gaat allemaal goed :D

Ojaaaa en ik ben heel happy met mijn boobies en decolleté. Uiteindelijk had ik 300 ipv 325 gedaan maar achteraf had 325 niet veel uitgemaakt. Maar ik vind de grootte wel dikke prima en goed bij mijn lichaam passen :1bouncingboobs:

Daaaagg, xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen paniek.

Ik denk dat je lichaam je terug roept en dat je wel even rustiger aan moet gaan doen.

Dat je borsten iets verschillen zal vocht zijn.

Rustig aan doen nu en geef je borsten goed de tijd om in te kapselen.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat scheetgeluid is idd heel herkenbaar haha, ik had dat ook een paar dagen achter elkaar bij bepaalde bewegingen en ook alleen bij mijn rechter borst. Ik geloof dat ik dat dag 5,6 en 7 heb gehad, ik maakte me ook zorgen, en toen ik op controle ging legde ik het aan de chirurg uit, ik omschreef het geluid van een voetstap op de sneeuw en hij herkende het meteen. Ik hoefde me daar geen zorgen om te maken n het zou van zelf overgaan. En daarna heb ik het geloof ik ook niet meer gehad. Dus geen paniek komt allemaal goed :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.