Ga naar inhoud

Leeuwin : 20 december 2013 : Dr.Nio : Park Kliniek


Gast Leeuwin

Aanbevolen berichten

Oke, dankjulliewel ben gerustgesteld :)

Rechts is wel groter maar ik zie het alleen duidelijk als ik naar beneden kijk... En als ik een potlood op mijn tepels doe dan loopt die schuin dus rechtse is duidelijk groter het zit niet in mn hoofd :P

Dit gaat echt weg toch??? (jaa ik weet dat het antwoord ja is maar als het jezeslf overkomt wil je dat 100 keer horen :P)

Heb ook nieuwe foto geupload net 8 dagen PO! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste Reactie

Die griepsverschijnselen heb ik ook gehad op 1e kerstdag, toenheb ik 3 uur geslapen en toen ws het gelukkig over. En wat jij had met dat zijslapen had ik dus met het douchen, de eerste die ik aan de twlefoon kree begon ook bijna tegen me te schreeuwen dat ik niet mocht douchen terwijl de pc zei van wel. Slik je uberhaupt nog iets van paracetamol? En die scheetgeluidjes hoor en voel ik iedere dag wel een paar keer... Is dit heel erg dan, dacht dat dit gewoon vocht was?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Leeuwin,

Fijn dat alles goed gaat. Ik heb die geluidjes nog niet gehad, gelukkig is dat niet erg zo te lezen. Mooi ook dst je zi tevreden bent!

Bij mij is de rechterbordt ook groter. Die zwelt ook echt op als ik te veel doe en te lang loop of sta. Ik heb de laatste dagen alweeer aarfig veel gedaan, uren meet vrienden door de stad wandelen, lunchen, etc. Op zich ging dat goed maar misschien moet ik toch wat rustiger aan doen als ik jou zo hoor. We zijn toch geopereerd.

Ik was wel heel blij dat ik de kerstdiners mee heb mogen maken.iedereen gezged dat ik rugpijn had, werkte goed. Mijn vriend werkte ook goed mee met onopvallend mn jas aandoen en spullen aanpakken die mensen je aanreiken.

Zal morgen weer ff fotos plaatsen, heel veel sterkte! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die griepsverschijnselen heb ik ook gehad op 1e kerstdag, toenheb ik 3 uur geslapen en toen ws het gelukkig over. En wat jij had met dat zijslapen had ik dus met het douchen, de eerste die ik aan de twlefoon kree begon ook bijna tegen me te schreeuwen dat ik niet mocht douchen terwijl de pc zei van wel. Slik je uberhaupt nog iets van paracetamol? En die scheetgeluidjes hoor en voel ik iedere dag wel een paar keer... Is dit heel erg dan, dacht dat dit gewoon vocht was?

Oh jij ook? Zullen we wel teveel gedaan hebben ;) Bij mij is het nu ook weg.

Jaaa stom he dat ze 'boos' worden dan schrik je echt van van heb ik misdaan??? En je wilt noujuist zo goed voor je boobies zorgen..

Kleine scheetgeluidjes voel en hoor ik ook (nu steeds minder), maar die ene avond was echt keihard een olifantenscheet hahahaha

Paracetamol nauwelijks, soms snachts als ik wakker word, maar dan meer voor de rugpijn en het betongevoel. Gemiddeld max 2 per dag maar gisteren niets..

Hoi Leeuwin,

Fijn dat alles goed gaat. Ik heb die geluidjes nog niet gehad, gelukkig is dat niet erg zo te lezen. Mooi ook dst je zi tevreden bent!

Bij mij is de rechterbordt ook groter. Die zwelt ook echt op als ik te veel doe en te lang loop of sta. Ik heb de laatste dagen alweeer aarfig veel gedaan, uren meet vrienden door de stad wandelen, lunchen, etc. Op zich ging dat goed maar misschien moet ik toch wat rustiger aan doen als ik jou zo hoor. We zijn toch geopereerd.

Ik was wel heel blij dat ik de kerstdiners mee heb mogen maken.iedereen gezged dat ik rugpijn had, werkte goed. Mijn vriend werkte ook goed mee met onopvallend mn jas aandoen en spullen aanpakken die mensen je aanreiken.

Zal morgen weer ff fotos plaatsen, heel veel sterkte! X

Als ik jou hoor dan voel ik me echt een braaf meisje: uren door de stad heen lopen!! hahaha. Morgen ga ik ook winkelen met een vriendin, sportbh scoren en wil nieuwe schoenen!! Ik durfde vrijdag en zaterdag ook niet, veels te druk en mensen lopen zo tegen je boobies aan.

En wat herkenbaar die rechterborst, ik probeer nu ook meer met links te doen.. Maar als je rechtshandig bent, dan belast je natuurlijk onbewust rechts altijd meer..

Benieuwd naar de foto's!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoooi,

Hoe is het met je?

Zie dat je uiteindelijk voor de 300cc bent gegaan? :)

Succes met winkelen morgen! Oppassen he dat je armen niet boven je schouders uitkomen! En ook rustig aan blijven doen!

Njoy!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoooi,

Hoe is het met je?

Zie dat je uiteindelijk voor de 300cc bent gegaan? :)

Succes met winkelen morgen! Oppassen he dat je armen niet boven je schouders uitkomen! En ook rustig aan blijven doen!

Njoy!

Hoi hoi,

Ja gaat goed, alleen de verveling won het vanmiddag dus ben alleen de stad in gegaan om schoenen te kopen!! Stout he hahaha. Een stemmetje in mijn hoofd bleef zeggen: ' wat nou als alle leuke in jouw maat morgen zijn uitverkocht??" Maar ik woon in de stad en ben maar naar drie winkels gegaan dus valt mee ;) Morgen sport bh kopen heb ik wel echt assistentie nodig voor het passen..

Uiteindelijk 300cc ja, ik bedacht me dat ik natuurlijke borsten belangrijker vond dat grote borsten. En ze zijn heel mooi nu, ben er blij mee. Alleen jammer dat rechts nog wel gezwollen is, maarja, geduld....
Jij ook nog steeds helemaal happy?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Halloooooo!!!

2 updates:

Toch ff langs parkkliniek geweest want ik kreeg die rechter iets meer gezwollen borst niet uit mijn kop: Dokter Tan was er en heeft gekeken en zei natuurlijk precies wat ik kon verwachten: zwelling en gaat weg, kost wat meer tijd.. Maar goed, ik wilde het gewoon uit de mond van een arts horen :)

Daarna hup naar de stad op sportbh met voorsluiting jacht. Ik had al zo'n anna care fix ding besteld maar wil die afwisselen. Uiteindelijk in de bijenkorf kon ik het niet laten bh's te passen... Ik allemaal braaf 75Ctjes uitzoeken en met stuk of 6 naar de paskamer... Zaten voor geen meter!!! veel te brede omtrek en de beugels paste er niet omheen. Uiteindelijk heeft de verkoopster me opgemeten en hebben we gepast en ik heb een 65E!!!!!! OMG, hahaha, van sommige merken die smaller uitvallen kan ik ook 70D hebben. Gelukkig want 65 is er weinig... De verkoopster zei zelfs dat ik beter nog niks kon kopen omdat ze nog kunnen zakken/groeien en ik dan op 70E/65F zou kunnen uitkomen... :125:

Zo zien ze er echt niet uit hoor!!! Maarja, de cupmaat is dus zo groot volgens haar omdat mijn omvang zo klein is. Misschien dat we daar hier allemaal last van hebben? Zijn toch allemaal vrij smalle dames die graag borsten willen.. Vandaar dat we op grotere cups uitkomen??

Oh ja en sportbh heb ik een Shock Absorber maat 75D gekocht, gewoon bij Daka sport, heeft ook voorsluiting en zit lekker. De omvang viel best klein.

xxx Leeuwin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Leeuwin,

Je update maakt me blij! Misschien kom ik dan ook op een grotere maat uit :)

Hoop het zo erg! Zat die carefix niet lekker? Ik heb m net besteld want ik kan niet meer met de fila met voorsluiting en kon al helemaal niet met de triumph ahah :P

Hoeveel cc heb je gekregen? en dual of voor de spier? Sorry even vergeten :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Leeuwin,

Je update maakt me blij! Misschien kom ik dan ook op een grotere maat uit :)

Hoop het zo erg! Zat die carefix niet lekker? Ik heb m net besteld want ik kan niet meer met de fila met voorsluiting en kon al helemaal niet met de triumph ahah :P

Hoeveel cc heb je gekregen? en dual of voor de spier? Sorry even vergeten :)

xxx

De Carefix heb ik vandaag binnen gekregen, zit heel lekker, maar geeft veel minder steun in vergelijking met de shock absorber.. Hij is wel laag uitgesneden dus erg prettig.. Ga 'm zeker wel dragen hoor! Shock absorber geeft naar mijn gevoel zelfs meer steun dan mijn kliniek compressievest, terwijl die SA minder strak zit!

300 cc, dual plane, 85% filled, high profile, eurosillicone :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update eigenwijze gezwollen rechterborst:

Net met Nio gesproken en ik mag stoppen met dat compressie vest, had al het gevoel dat die meer kwaad dan goed deed. Moet een laagzittende sportbh aan met aparte cups en verstelbare bandjes. Ook snachts.. En mag dinsdag ipv vrijdag op controle. Waarschijnlijk toch wondvocht wat niet weg kan door strakke vest..

Dat verklaart ook waarom rechts s ochtends nog meer gezwollen lijkt dan smiddags..

2 nieuwe foto's geupload, ze worden steeds mooier :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Erg he meis.

Ik twijfel ook zo.

Heb operatiedatum bij schiettecatte staan maar hoor en zie zoveel moois van nio.....dat ik nu zelfs ga twijfelen over welke pc.........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Erg he meis.

Ik twijfel ook zo.

Heb operatiedatum bij schiettecatte staan maar hoor en zie zoveel moois van nio.....dat ik nu zelfs ga twijfelen over welke pc.........

Erg he meis.

Ik twijfel ook zo.

Heb operatiedatum bij schiettecatte staan maar hoor en zie zoveel moois van nio.....dat ik nu zelfs ga twijfelen over welke pc.........

Waarom plan je niet gewoon een consult in bij Nio als je zo twijfelt, kan toch geen kwaad? :) Of heb je al een aanbetaling gedaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Erg he meis.

Ik twijfel ook zo.

Heb operatiedatum bij schiettecatte staan maar hoor en zie zoveel moois van nio.....dat ik nu zelfs ga twijfelen over welke pc.........

Ik herken dit zo erg.. ik had eerst ook een afspraak met Schiettecatte, maar door dit forum overgestapt naar Nio :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik herken dit zo erg.. ik had eerst ook een afspraak met Schiettecatte, maar door dit forum overgestapt naar Nio :P

Ik denk niet dat je Liekie hiermee van d'r getwijfel afbrengt :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Erg he meis.

Ik twijfel ook zo.

Heb operatiedatum bij schiettecatte staan maar hoor en zie zoveel moois van nio.....dat ik nu zelfs ga twijfelen over welke pc.........

Ik ben door dr Schiettecatte geopereerd, nog geen moment spijt van gehad. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Erg he meis.

Ik twijfel ook zo.

Heb operatiedatum bij schiettecatte staan maar hoor en zie zoveel moois van nio.....dat ik nu zelfs ga twijfelen over welke pc.........

Nog een consult plannen en dan goed nadenken en afwegen wat je wilt.

Beiden maken er wat moois van.. Kan helaas door foutje opt forum nu geen foto's zien helaas :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Leeuwin,

Lekker dat je al bent wezen winkelen. Een e-cup, hoe verzinnen ze het! Gefeliciteerd! Hoe is het met het gekraak? Heb dat zelf nog steeds niet gehad.

Donderdag begonnen met werken en ging prima, nog wel een beetje sloom. Verder nog een keer lekker gewinkeld! Ik besef nog niet dat ik nieuwe borsten heb hor, daarvoor voelen ze nog te nep. Had donderdag ook controle, alles zag er netjes uit. De littekens zijn heel smal. Ze moeten nog wel erg zakken alleen, maar zou goed moeten komen.

Hoe voelen ze bij jou? Horen ze er al echt bij? En vindt je vriend het mooi? Heb je ook dat jassen ineens te krap zitten? Ik besef soms ineens als ik voel dat mijn tepels ergens tegen aan zitten ipv die lagen schuimrubber die er normaal tussen zaten. :)

Veel succes met je verdere herstel.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Liekie: idd wat Rosanne zegt: ga naar dat consult bij Nio en dan afwegen wat je wilt. Schiettecatte maakt ongetwijfeld ook mooie borsten wat Roos1 zegt, maar doe waar jij je goed bij voelt. Als je nu naar Nio neigt, ga dan met m praten. Als je er achteraf toch niet zo'n goed gevoel bij hebt, dan blijf je gewoon bij Schiettecatte ! :) Ben benieuwd wat je uiteindelijk gaat doen! xx

@ Anne12345: het gekraak en geploep en gescheet in mijn borsten is helemaal weg! Alleen nog relatief veel last van rechts als ik het met links vergelijk. Die is ook nog best gezwollen en zit nog iets hoger. Ze worden wel allebei steeds soepeler en na 4 dagen PO hoorden ze voor mijn gevoel al echt helemaal bij mij hoor! Vriendje heb ik al een tijdje niet (en dat vind ik eigenlijk wel prima met drukke baan en leven enzo;)). Maar ben wel benieuwd hoe het is om seks te hebben met mijn nieuwe borsten hahaha :68:

Fijn dat bij jou alles in orde is en de littekens netjes zijn. De sloomheid herken ik wel. Bij mij is dat sinds een paar dagen pas weg. Zal wel door de medicatie en narcose en toch wel best flinke ingreep zijn.. Mijn jassen zitten inderdaad wat krapper maar ik pas ze nog wel! Maar ik voel ook wel echt als die dichtgaat en ook mijn tepels zijn wat gevoeliger, maar wat je zegt, er zitten nu geen lagen meer om ze te beschermen, hihi.

Jij ook succes met verdere herstel! :) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update weer. Vandaag controle gehad bij Nio.

Alles was goed en zag er netjes uit :) Het was niet raar dat een borst pijnlijker was, dat is vaak zo. Mijn sport bh (carefix anna) moest losser kunnen, dus morgen toch ff langs de hema/ v&d en dan moest ie helemaal op losse stand. Ik mocht ook zonder bh overdag... nou ehhh nee doe dat maar niet op mijn mannen kantoor ;)

Toen ik mn shirt uittrok via mn hoofd kreeg ik ook commentaar dat dat voorzichtiger moest. Echt 6 weken geen armen boven mn hoofd. Best lastig aangezien ik bijna nergens last meer van heb, maar ok. Ook sochtend heb ik echt de neiging om me uit te rekken..

Zijslapen mocht vanaf dag 1, anders zou ik last krijgen van mijn rug. Buikslapen vanaf 3 maanden..

Sporten ook absoluut niet, ook geen yoga, of lichte oefeningen, mag wel spinning en traplopen... nouja ok, dat worden nog 2 maanden afkicken dus..hihi.. Omdat het dus dual plane is absoluut geen borstspieren belasten of rekken eerste 3 maanden.

Over 2 maanden terugkomen.

Nou dat was het wel, nog steeds helemaal happy met mijn boobies :1bouncingboobs:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update weer. Vandaag controle gehad bij Nio.

Alles was goed en zag er netjes uit :) Het was niet raar dat een borst pijnlijker was, dat is vaak zo. Mijn sport bh (carefix anna) moest losser kunnen, dus morgen toch ff langs de hema/ v&d en dan moest ie helemaal op losse stand. Ik mocht ook zonder bh overdag... nou ehhh nee doe dat maar niet op mijn mannen kantoor ;)

Toen ik mn shirt uittrok via mn hoofd kreeg ik ook commentaar dat dat voorzichtiger moest. Echt 6 weken geen armen boven mn hoofd. Best lastig aangezien ik bijna nergens last meer van heb, maar ok. Ook sochtend heb ik echt de neiging om me uit te rekken..

Zijslapen mocht vanaf dag 1, anders zou ik last krijgen van mijn rug. Buikslapen vanaf 3 maanden..

Sporten ook absoluut niet, ook geen yoga, of lichte oefeningen, mag wel spinning en traplopen... nouja ok, dat worden nog 2 maanden afkicken dus..hihi.. Omdat het dus dual plane is absoluut geen borstspieren belasten of rekken eerste 3 maanden.

Over 2 maanden terugkomen.

Nou dat was het wel, nog steeds helemaal happy met mijn boobies :1bouncingboobs:

xxx

Hey,

Klinkt allemaal goed! Fijn!! Dat van t uitstrekken 's morgens want dat doe ik ook automatisch nu je geen lijn meer voelt zeg maar. En ook ik merk dat ik mijn ellebogen boven mijn schouders doe. Ik baal er ook van maar t is gebeurd voor ik er erg in heb!

Nu ik dit weer van jou lees moeten wwe t toch echt rustiger aan doen Leeuwtje ;)

Maar zeg je nu dat zelfs de carefix Anna nog te strak zat?? Zitten je borsten nog erg hoog dan dat t allemaal nog losser moet?

Ik probeer sinds 2 dagen op mn zij te slapen maar dat doet me dan nog wel zeer. Beginnen mn borsten gelijk te stuwen zeg maar?!,

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.