Ga naar inhoud

Leeuwin : 20 december 2013 : Dr.Nio : Park Kliniek


Gast Leeuwin

Aanbevolen berichten

Hey,

Klinkt allemaal goed! Fijn!! Dat van t uitstrekken 's morgens want dat doe ik ook automatisch nu je geen lijn meer voelt zeg maar. En ook ik merk dat ik mijn ellebogen boven mijn schouders doe. Ik baal er ook van maar t is gebeurd voor ik er erg in heb!

Nu ik dit weer van jou lees moeten wwe t toch echt rustiger aan doen Leeuwtje ;)

Maar zeg je nu dat zelfs de carefix Anna nog te strak zat?? Zitten je borsten nog erg hoog dan dat t allemaal nog losser moet?

Ik probeer sinds 2 dagen op mn zij te slapen maar dat doet me dan nog wel zeer. Beginnen mn borsten gelijk te stuwen zeg maar?!,

Groetjes

Ja rustiger aan doen terwijl het al is gebeurd voordat je er erg in hebt, ik weet het...

Carefix zit niet te strak maar moet 'm wel helemaal naar beneden trekken voordat ie laag genoeg zit, en dan kruipt ie weer naar boven.. mn borsten zijn al flink gedaald hoor als je naar mn foto's kijkt alleen moet nog wat meer dalen..

Wat vervelend dat je nog niet kan zijslapen, krijg je geen last van je rug? en als je half schuin op je zij gaat liggen met kussen in je rug?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja rustiger aan doen terwijl het al is gebeurd voordat je er erg in hebt, ik weet het...

Carefix zit niet te strak maar moet 'm wel helemaal naar beneden trekken voordat ie laag genoeg zit, en dan kruipt ie weer naar boven.. mn borsten zijn al flink gedaald hoor als je naar mn foto's kijkt alleen moet nog wat meer dalen..

Wat vervelend dat je nog niet kan zijslapen, krijg je geen last van je rug? en als je half schuin op je zij gaat liggen met kussen in je rug?

Oke, ik vraag t omdat mijn care gix niet strak zit maar idd ook steeds omhoog kruipt. Hmm zet mij tot nadenken hihi.

Ja baal er ook van dat ik eerst doe en dan nadenk pff!!!

Ja jammer dat ik niet op mn zij kan slpen nog... Ik ben een echte buikslaper eigenlijk.

Ik slaap nu nog steeds op de bank halfzittend en dat slaapt t best maar ik ben t zo zat joh. Wil gewoon lekker bij mn mannetje haha.

Heb alle kussens al geprobeerd en dan lukt t wel iets hoor maar ligt me niet best... Jammer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Leeuwin,

Fijn dat het zo goed gaat. Maar wel op zoek naar een bh die ultralos kan dus. Het gaat met name om de band onder je borsten he? Die zorgt ervoor dat ze niet zakken. Ik draag de triumoh sinds gistermiddag zo laag en heb al het idee dat het ietjse gezakt is. Ik voel de prothese meer drukken op mn littekens.

Oei dat uitrekken s ochtends....is lastig he...hahaha.

Heb jij nog gevraagd of je al mocht fietsen en autorijden? Ik mocht het al van Nio.

Ik ben alleen vergeten te vragen if ik de littekens al mocht insmeren. Volgens mij zit t al dicht...dus ik smeer al voorzichtig.

Ik vind ze wel steeds mooier worden :-)

Trouwens ook wel raar dat je mag spinnen...dan zet je toch ook onwijze kracht met je armen??

Zou je nog geen squats en lunges mogen doen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Leeuwin,

Fijn dat het zo goed gaat. Maar wel op zoek naar een bh die ultralos kan dus. Het gaat met name om de band onder je borsten he? Die zorgt ervoor dat ze niet zakken. Ik draag de triumoh sinds gistermiddag zo laag en heb al het idee dat het ietjse gezakt is. Ik voel de prothese meer drukken op mn littekens.

Oei dat uitrekken s ochtends....is lastig he...hahaha.

Heb jij nog gevraagd of je al mocht fietsen en autorijden? Ik mocht het al van Nio.

Ik ben alleen vergeten te vragen if ik de littekens al mocht insmeren. Volgens mij zit t al dicht...dus ik smeer al voorzichtig.

Ik vind ze wel steeds mooier worden :-)

Trouwens ook wel raar dat je mag spinnen...dan zet je toch ook onwijze kracht met je armen??

Zou je nog geen squats en lunges mogen doen??

Spinning mocht maar ik mocht inderdaad geen kracht zetten op armen, dus niet gaan staan tijdens fietsen enzo.

Squats en lunges... ik weet het niet.. durf het niet meer te vragen ook haha, hij vond dat ik gewoon rustig aan moest doen. Heeft ie ook wel gelijk in. Gewoon rondjes door de stad fietsen mocht wel haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Anne12345: het gekraak en geploep en gescheet in mijn borsten is helemaal weg! Alleen nog relatief veel last van rechts als ik het met links vergelijk. Die is ook nog best gezwollen en zit nog iets hoger. Ze worden wel allebei steeds soepeler en na 4 dagen PO hoorden ze voor mijn gevoel al echt helemaal bij mij hoor! Vriendje heb ik al een tijdje niet (en dat vind ik eigenlijk wel prima met drukke baan en leven enzo;)). Maar ben wel benieuwd hoe het is om seks te hebben met mijn nieuwe borsten hahaha :68:

Fijn dat bij jou alles in orde is en de littekens netjes zijn. De sloomheid herken ik wel. Bij mij is dat sinds een paar dagen pas weg. Zal wel door de medicatie en narcose en toch wel best flinke ingreep zijn.. Mijn jassen zitten inderdaad wat krapper maar ik pas ze nog wel! Maar ik voel ook wel echt als die dichtgaat en ook mijn tepels zijn wat gevoeliger, maar wat je zegt, er zitten nu geen lagen meer om ze te beschermen, hihi.

Jij ook succes met verdere herstel! :) xx

Hey Leeuwin,

Fijn dat er geen geluid meer uitkomt, lijkt me heel vreemd.

Ik ben ondertussen weer bijna hersteld mits ik niet té gek doe. Grappig genoeg voelt het nig niet echt sexy die borsten, ook al zijn ze mooi. Komt denk ik doordat ze nog kwetsbaar voelen. Nog niet echt zin gehad ookk. :) maar komt wel weer! ;)

Ik bewaar het ook allemaal een beetje voor als het weer helemaal gezond is. Voorlopig blijf ik lekker even in die sport bh en lekkere truien. Niemand zoet het, al zijn ze echt groter en natuurlijker. Vandaag voelen ze ineens koud aan, dat is wel vreemd. Heb jij dag ook?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Anne12345: het gekraak en geploep en gescheet in mijn borsten is helemaal weg! Alleen nog relatief veel last van rechts als ik het met links vergelijk. Die is ook nog best gezwollen en zit nog iets hoger. Ze worden wel allebei steeds soepeler en na 4 dagen PO hoorden ze voor mijn gevoel al echt helemaal bij mij hoor! Vriendje heb ik al een tijdje niet (en dat vind ik eigenlijk wel prima met drukke baan en leven enzo;)). Maar ben wel benieuwd hoe het is om seks te hebben met mijn nieuwe borsten hahaha :68:

Fijn dat bij jou alles in orde is en de littekens netjes zijn. De sloomheid herken ik wel. Bij mij is dat sinds een paar dagen pas weg. Zal wel door de medicatie en narcose en toch wel best flinke ingreep zijn.. Mijn jassen zitten inderdaad wat krapper maar ik pas ze nog wel! Maar ik voel ook wel echt als die dichtgaat en ook mijn tepels zijn wat gevoeliger, maar wat je zegt, er zitten nu geen lagen meer om ze te beschermen, hihi.

Jij ook succes met verdere herstel! :) xx

Hey Leeuwin,

Fijn dat er geen geluid meer uitkomt, lijkt me heel vreemd.

Ik ben ondertussen weer bijna hersteld mits ik niet té gek doe. Grappig genoeg voelt het nig niet echt sexy die borsten, ook al zijn ze mooi. Komt denk ik doordat ze nog kwetsbaar voelen. Nog niet echt zin gehad ookk. :) maar komt wel weer! ;)

Ik bewaar het ook allemaal een beetje voor als het weer helemaal gezond is. Voorlopig blijf ik lekker even in die sport bh en lekkere truien. Niemand zoet het, al zijn ze echt groter en natuurlijker. Vandaag voelen ze ineens koud aan, dat is wel vreemd. Heb jij dag ook?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.