Ga naar inhoud

mandje : 9 september 2013 : Dr. Moojen - Zaal : Velthuiskliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi hoi

Welkom terug :)

Het grote nadeel van de monobloc hydrogel prothesen is dat ze sneller kunnen lekken.... (zover ik weet) Oke, er zit geen silicone IN, maar de buitenkant is wel van silicone ;)

Natrelle en Mentor zijn allebei vergelijkbaar. Volgens mij is het voordeel van Mentor dat ze minder snel kapselcontractie veroorzaken door de structuur van de buitenkant :)

(heb ik me laten vertellen) maar ik denk zelf dat het verschil minimaal is. Het zijn beide hele goede merken!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

Hallo

Ik ben Mandje en ben al een jaar af en toe op het forum te vinden.

Eindelijk na een jaar ga ik onder het mes bij de velthuiskliniek dual plane anatomisch op 9 september.

Ik heb 3 kids de oudste 14 en een van 9 en 4 jaar.

Nu begin ik wel nerveus te worden en wil er eigenlijk niet aan maar toch heel graag wel. Jeetje wat een gepingpong zeg.

Ik heb 2 weken vrij genomen en dan nog 4 weken wel poliwerk maar niet tillen.

Nou ben ik ruim 4 kilo afgevallen ?? voel me goed maar kan niet meer gewicht missen en onzeker of de protheses niet groter moeten enz...

Vooruit maar, nu oefenen van de borstspieren enzo.

Iemand nog tips hoe ik rustig de narcose inga.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi....ik kan je op dit moment niet de gouden tip geven. Aangezien ik nu zelf een overspannen ping pong bal ben....! Maar ik ben vaker onder narcose geweest, dat was altijd voor vervelende dingen. Maar nu probeer ik er maar aan te denken dat ik volgende zomer,met mijn mooie bruine lichaam, nieuwe bikini met een stel mooie Boobs erin, over het strand loop. En dan voel ik me TROTS. Ik hoop dat het helpt . Succes nog met aftellen.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ja daar heb je gelijk ik. Dat schiet op voor jou zeg spannend allemaal.

Ik heb afgelopen nacht al gedroomd dat ik mijn hersenen had uitgeniest vanwege een voorhoofdholte onsteking dus kon ik niet geopereerd worden. :5: . Godalmachtig hoe kom je erbij

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom ook van Velthuis vandaan,en je word er goed verzorgd hoor,geen zorgen daarover.

je krijgt ook iets ingespoten tegen de misselijkheid,dus van braken is zeker geen sprake!

Als je bang bent wat de maat betreft zou je kunnen overwegen om een extra consult aan te vragen ,omdat je nu meer bent afgevallen,en er misschien iets meer CC in kan...

verder wens ik je veel succes alvast! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum!!

Ik zal je topictitel wat aanpassen en even je voorsteltopic hier toevoegen, Dan staat alles mooi bij elkaar :)

Zal ook even kijken of je al bij de operatieverslagen staat, dan kun je dit topic namelijk ook nog na je operatie blijven gebruiken :)

Bij welke pc ga je?

xx BB

Hoi

Dank jewel.

Ik ga bij Dr Mooijen-Zaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ik ben momenteel door mijn huis aan het struinen om dingen laag te zetten. Dat valt nog niet mee.

Hebben jullie nog een goed pijnstillings schema.

Ik krijg paracetamol 4 x 1000mg en 3x 50 mg diclofenac na de ingreep.

In het ziekenhuis doen we 7-12-17-22 maar dan is de diclofenac erbij mischien wat stevig ?

Gr Mandje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mandje,

Spannend is het he :)

Ik denk dat iedereen zo was voor de bv. Maar dat komt wel goed.

Nou moet ik zeggen dat ik best "chill" de narcose inging. Geen zenuwen op de dag zelf, maar wel dagen ervoor.

Wat goed dat je alles laag aan het zetten bent. Wel zo belangrijk he.

Even over de medicatie schema. De diclofinac zal je dan om 7uur in moeten nemen en dan de paracetamol op die tijdstippen. Of wel misschien om 22uur zodat je lekker kan slapen?

Ik kreeg 8x paracetamol 500, 10x Celebrex 500 (2x per dag) en 30x Tramadol (2x per dag) Ook 7-12-17-22..Celebrex en Tramadol op de 7 en 22 ..

Celebrex (familie van ibuprofen) opgemaakt en Tramadol op 7e dag PO afgebouwd tot 1x voor de nacht. Vandaag nog een laatste en stop ik helemaal (vandaag ben ik 9 dagen PO)

Mocht ik nog pijn krijgen dan neem ik paracetamol (eventueel met ibuprofen) en mocht ik hevige pijnen krijgen dan mag/kan ik een tramadol nemen.

Vergeleken met de jouwe heb ik echt zware medicaties gehad. MOet je nagaan hoe k me de afgelopen tijd heb gevoeld hahah :P.. Dus ik denk wel dat jou schema goed is hoor.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

De paracetamol kun je beter verdelen in 11-17-23-5

en dan de diclofenac 8-16-24

Ik vind dat de handigste tijden, en dan hoef je er in de nacht maar 1 keer je wekker voor te zetten... Verdelen, zodat je de nacht overslaat, is m.i. niet zo handig, omdat je dan tegen de ochtend toch pijn gaat krijgen :(

Heb palliatieve zorg gedaan en daar werd geadviseerd echt op geregelde tijdstippen medicatie in te nemen :)

Dus iedere 6 uur de pcm en als je 3 keer diclo hebt, die elke 8 uur nemen, of bij medicatie die je twee keer moet nemen, die iedere 12 uur nemen... In dit geval dan bijvoorbeeld om 9 en 21 uur

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

De paracetamol kun je beter verdelen in 11-17-23-5

en dan de diclofenac 8-16-24

Ik vind dat de handigste tijden, en dan hoef je er in de nacht maar 1 keer je wekker voor te zetten... Verdelen, zodat je de nacht overslaat, is m.i. niet zo handig, omdat je dan tegen de ochtend toch pijn gaat krijgen :(

Heb palliatieve zorg gedaan en daar werd geadviseerd echt op geregelde tijdstippen medicatie in te nemen :)

Dus iedere 6 uur de pcm en als je 3 keer diclo hebt, die elke 8 uur nemen, of bij medicatie die je twee keer moet nemen, die iedere 12 uur nemen... In dit geval dan bijvoorbeeld om 9 en 21 uur

xxx

Oow dan had ik het beter zo kunnen doen... In de ochtend had ik een hele berg pilletjes. niet zo handig ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi

Ik heb een tijd!!!! Maandag 11.30 en 12.30 lig ik...pfffff

Nog even gevraagd of ik grotere prothese,s nodig heb ivm afvallen maar dat vond ze niet verstandig.

Ze past de maat aan op rompbreedte en die blijft hetzelfde.vooral geen zorgen maken wordt prachtig enz..

Alle pillen zijn in huis.

Pijnschema van Best-Boobie overgenomen.

ehhh ik durf alleen niet meer :19:

Gr Mandje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sja hahaha, je had het me kunnen vragen :45:

hahha... jaaa.. niet aan gedacht en dacht dat het wel goed zat zo ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo hallo allemaal

Bijna bijna is het zover.Ik ben afgelopen nacht in paniek geraakt o wat een rotgevoel zeg.

Had niet gedacht dat ik daar last van zou hebben.

Op de dag is het druk zat dat scheelt.Nu is mijn man dit weekend weg en dan zijn de nachten wat lastiger.

Maar we houden vol

Gr Mandje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat helemaal goed komen ik ben ook geopereerd door Laura moojen ze doet het echt perfect ze worden supermooi

Toen ik onder narcose ging dacht ik gewoon aan vakantie een mooi strand en toen werd ik wakker en was het al gebeurd het gaat zo snel en de meiden daar zijn ook super lief voor dat je het weet heb je twee prachtige borsten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi

Dank jewel.

Zit alleen verhalen te lezen over mensen die ontevreden zijn over de anatomische prothese natrelle en dat ze zo slinken.

Moet ik maar effe niet doen :93: Bij iedereen is het weer anders.

Ik heb je foto,s gekeken mooi zeg erg mooi!!

Gr Mandje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Nou daar ben ik weer.

Was heel erg nerveus en misselijk maar voor ik het wist was ik weer wakker. Rare ervaring zeg.

Is goed gegaan probeer morgen effe verslagje te doen ben toch niet zo helder geloof ik.

Heb toch wel een olifant op m,n borst als ik lig.

Gr Mandje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.