Ga naar inhoud

mandje : 9 september 2013 : Dr. Moojen - Zaal : Velthuiskliniek


Aanbevolen berichten

Hi Mandje,

Ik ben vandaag op controle geweest en heb gevraagd over dat voelen en beetje zien van de prothese. Ze zeiden dat dit kwam door vocht wat achter de prothese zit waardoor deze naar voren wordt geduwd.

Enige wat help zeiden ze, is in beweging blijven.

Succes!

Gr Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi

Aan het eind van de dag zit mijn BH zo strak ik ben blij als dat ding uit kan zeg.

Nog 2 weken. Het vocht lijkt weg te zijn maar heb het idee dat het helpt als ik mij wat rustiger hou.

Gr Mandje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi

Hoe lang hebben jullie een BH gedragen s,nachts? Ik merk nu na 10 weken postok dat het nog niet prettig is om zonder Bh te slapen.

Hij gaat dan halverwege de nacht weer aan als ik zonder probeer.

De linkerborst ( ik lig veel op linkerzij) wordt pijnlijk.

Gr Mandje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ruim 3 weken met geslapen en toen ben ik gaan afbouwen. Soms een nacht niet en dan wel. Ik moest ook heel erg wennen en mijn huid trouwens ook. Ik merkte in het begin dat mijn borsten overdag ook gevoeliger waren als ik s'nachts geen bh had gedragen. Ik heb nu 7 weken po geen bh meer s'nachts aan, maar het is nog steeds niet zoals voor de operatie. Het wordt wel steeds beter. Ik merk bijvoorbeeld dat snel naar de andere kan draaien dat dat niet fijn voelt en moet dit echt rustig aan doen.

Ik weet dat er meerdere meiden de bh s'nachts veel langer hebben gedragen dan die weken die ze van de pc hadden op gekregen.

Probeer het gewoon langzaam af te bouwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hallo

Ik ben een tijdje offline geweest vanwege studie.( Dit is gelukkig goed afgerond)

Bij mij zijn de protheses dual plane geplaatst

Nu valt mij op dat ik na ruim een jaar postoperatief te zijn nog klachten heb aan mijn linkerborst.

Dit is na zwaar tillen of het jeukt of het brand dit is eigenlijk niet over gegaan.

Dat valt mij best tegen aangezien je weinig terug hoort dat mensen klachten over houden na een borstoperatie ook blijft de tepel gevoelloos.En de onderkant van de borst jeukt en brand soms het is net een niet prettig gevoel.

Zijn er mensen die ook nog klachten zolang postoperatief?

Gr Mandje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.