Ga naar inhoud

channie86 : 23 oktober 2013 : Dr Schiettecatte : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey,

Misschien een hele domme vraag maar worden je boobs na operatie nou kleiner of groter na verloop van tijd? Ik dacht dat ze vlak na de operatie juist groter lijken door zwelling en nog inkrimpen, maar lees hier ook dat ze nog groter worden door het zakken van de prothesen? Ik wil namelijk niet dat ze kleiner worden hihi! Groter mag altijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil dat ook wel weten :) kzit in de wachtkamer nu hahaha kan ik nog rekening ermee houden

Link naar reactie
Delen op andere sites

De mijne zijn denk ik "kleiner" geworden, maar vind het lastig om te beoordelen. De eerste keer dat je ze ziet denk je WOW!!!, maar je went echt zo snel aan de maat. Ze zijn natuurlijk ook veranderd omdat ze gaan zakken en het vocht verdwijnt. Ik heb ze voor de spier.

Meiden die de prothese achter de spier hebben daar heb je vaak dat ze nog "groeien". Dat is meer omdat in begin de spier ze tegen houd en zodra de spier wat losser komt komen de boobs ook naar voren en vandaar dat ze dan "groeien"

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kan pas na een half jaar zeggen hoe ze echt worden,dan heb je zon beetje pas echt het eindresultaat,in het begin lijkt het idd zo te zijn dat ze groter worden omdat ze nog naar voren komen en beter gaan voren in je herstelpriode.

En als je aankomt op de weegschaal,kunnen ze ook groter worden natuurlijk en als je afvalt slinken ze juist weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ze achter de spier en de eerste keer dat ik ze zag dacht ik : hopelijk verkleinen ze niet meer. En dat hebben ze niet gedaan, maar ook niet gegroeid. Ze zijn dus min of meer hetzelfde gebleven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zijn ze ook een stuk kleiner geworden na de operatie, maar wel mooier van vorm

Ik heb ze dan ook wel voor de spier.

Bij meiden die ze achter de spier hebben of dualplane zie ik hier wel vaak dat ze groter lijker als

ze verder PO zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.