Ga naar inhoud

Nina : 19 september 2013 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuiskliniek


Aanbevolen berichten

Dag dames,

Alles is goed gegaan. Even een kort verslagje. Vanmorgen was is kwart over tien in de kliniek. Meteen werd ik vriendelijk ontvangen aan de balie, vervolgens fotos maken, meteen door om on te kleden, vervolgens kon ik naar mijn bedje en kreeg ik de infuusprik (nog nooit eeder gehad maar viel reuze mee). Anestesist gesproken heel aardig. Daarna kwam dr Moojen Zaal om mij af te tekenen. Kort daarna mocht ik mee lopen naar de OK. (Super fijn dat het zo vlot ging, was heel zeenuwachtig en had geen zin om te wachten). In de OK kon ik gaan liggen op een verwarmd bedje om me heen liepen 6 man. Toen kreeg ik de narcose toegediend (brandend gevoel even) en ik was weg. Toen ik wakker werd was ik een beetje warrig en vroeg 3 keer aan de verpleegster zitten ze er haha. Kreeg een spiegeltje en zag ze yeah!!!! Vervolgens kwam dr Moojen even kijken en zei dat de operatie geslaagd was. Ik kreeg ontbijtkoek en thee en voelde me kiplekker wilde eigenlijk naar huis :-) geen pijn niks. Heerlijj uitgeslapen en fit gevoel. Ze wilden dat ik nog even bleef, ging een beetje snoezen en na een drie kwartier vroeg ik of ik weg mocht en dat was prima. Half drie was ik thuis.

Maar nu begin ik het wel te voelen. De zittende olifant op mijn borst, steken, pijn, trekjend gevoel. Het is te doen, maar ik hoop dat het niet erger wordt.

So far so good!

Hou jullie op de hoogte

Liefs,

Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Gefeliciteerd !! Fijn dat het is meegevallen.

Die olifant ja ja. Op tijd pijnstillers nemen he.

Dan blijft ie een beetje weg.

Gr Mandje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net wat foto's geplaatst. Ik vind ze zelf teveel uit elkaar en naar de zijkanten uitsteken, hoop dat dit wegtrekt.

Het gaat elke dag beter. De dag van de operatie was de ergste daarna is het me tot nu toe mee gevallen. Heb vannacht zonder extra kussen etc geslapen en kon vanmorgen zelf uit bed komen :-)

Pijnstillers probeer ik een beetje af te bouwen, even kijken hoe dat gaat.

Groet,

Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

Ik heb even gekeken, die gaan mooi worden hoor ;) Dat ze wat naar buiten staan klopt, maar dat komt ook omdat je spier nu nog vrij strak staat (spier duwt de prothesen naar buiten). Als straks de spier/huid wat gaat oprekken en de prothesen gaan dalen dan komen ze iets dichter bij elkaar te staan. Het ligt ook aan je eigen anatomie, denk niet dat ze hele centimeters naar binnen komen maar vast wel een beetje :P dat zie je hier wel vaker op foto's.

Ik heb het juist andersom, die van mij staan vrij dicht bij elkaar. Wel mooi, maar had het ook wel mooi gevonden als ze aan de zijkanten wat uitstaken zeg maar. Het gras is altijd groener... :45:

Veel succes met je herstel!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Infinity,

Thanx, dit stelt me een beetje gerust.

Ik hoop dat het goed komt, als ik een truitje aan heb zie ik er 10 kg zwarder uit door het uitsteken naar buiten. Heb ook net op het forum gekeken of je iets kan doen, kwam niks tegen behalve een onzinverhaal met tissues.

Het is wel zo dat alle pc tijdens de consulten aangaven dat mijn eigen borsten wat ver uit elkaar staan en dat het niet helemaal gecorrigeerd kan worden.

Mocht iemand nog tips hebben wat ik kan doen graag!

(Alle beetjes helpen hihi)

Groetjes,

Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.