Ga naar inhoud

Femme : 13 september 2013 : Dr. van Zele : Beaucare kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik heb sinds vannacht, vrijdag geopereerd een ondraaglijke pijn in m'n rechterborst. Branderig en het steekt. Ik lees dat het erbij hoort. Borsten zien er goed uit, de tepel van de pijnlijke borst is iets meer gespannen zeg maar. Moet ik hier echt doorheen of toch naar laten kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De pijnlijke borst is iets meer gezwollen, de tepel eigenlijk. Maar is echt minimaal. Er is geen roodheid te zien. Ik ben vandaag weer begonnen met pijnstillers want het weekend was ik zo beroerd dat alles eruit kwam. Om de drie uur paracetamol en ibuprofen. Tramadol durf ik niet te nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke probeer wat te ontspannen en neem inderdaad je pijnstillers op regelmatige basis in en zet er ook s avonds je wekker voor.

Bijvoorbeeld:

1000 mg paracetemol 12.00

Ibuprofen 14.00

1000 mg paracetemol 16.00

Ibuprofen 18.00

Etc.

Tussen de ibuprofens laat je dan telkens 4 uur en ook tussen de paracetomols maar ze wisselen elkaar mooi af waardoor je pijn optimaal verminderd word.

Regelmaat is essentieel voor pijnbestrijding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de tramadol gekregen hebt van je pc, dan wel innemen als ik jou was. Het scheelt ook echt veel qua pijn althans bij mij wel.

Je bent nu ong 3 dagen po. Hetgeen wat je voelt is "normaal"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de tramadol gekregen hebt van je pc, dan wel innemen als ik jou was. Het scheelt ook echt veel qua pijn althans bij mij wel.

Je bent nu ong 3 dagen po. Hetgeen wat je voelt is "normaal"

daar ben ik het volledig mee eens :) alleen dan wel ipv de ibuprofen en niet beiden nemen zeg maar.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil me niet aanstellen maar ik ga zowat out van de pijn. Er zijn momenten dat het heel even rustig is, als weeën. De pijnstillers hou ik goed in de gaten. De andere borst voelt heel goed. Bedankt voor jullie reacties, stelt me wel gerust want met nogal aan het flippen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Paracetamol + ibuprofen neem je samen in ... En 4 a 5 uur later de tramadol.

En nee je bent geen aansteller, de meeste hier hebben het ook ervaren als wat jij nu ervaart.

Ik ben nu 3,5 week PO en voel nog steeds dezelfde steken als dag 1 (alleen linkerborst)

Komt goed meis. En neem echt je rust! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Paracetamol + ibuprofen neem je samen in ... En 4 a 5 uur later de tramadol.

En nee je bent geen aansteller, de meeste hier hebben het ook ervaren als wat jij nu ervaart.

Ik ben nu 3,5 week PO en voel nog steeds dezelfde steken als dag 1 (alleen linkerborst)

Komt goed meis. En neem echt je rust! ;)

maar hier laat je dan weer een langere periode er tussen terwijl je er juist goed aan doet een afwisselend schema te hanteren. Bovendien zijn 3 verschillende pijnstillers een behoorlijk aanslag op je lichaam. Beter de para met ibu of tramadol maar niet alle drie....
Link naar reactie
Delen op andere sites

maar hier laat je dan weer een langere periode er tussen terwijl je er juist goed aan doet een afwisselend schema te hanteren. Bovendien zijn 3 verschillende pijnstillers een behoorlijk aanslag op je lichaam. Beter de para met ibu of tramadol maar niet alle drie....

Ieder pc vertelt weer wat anders...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik neem 1000. En 400 ibu. Dank voor jullie reacties! Maar hebben jullie ook er varen dat de pijn in een borst erger was?

Dat heb ik nu.. Mssn ervaar ik het nu pijnlijker omdat ik geen/amper medicatie meer inneem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gelezen dat het in de ene borst soms meer pijn kan doen omdat je borsten elk een individueel genezingsproces hebben, dus denk wel dat het normaal is dat je in de ene borst meer pijn hebt dan in de andere.

Hoop dat je snel minder pijn hebt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames, even tussendoor he.. AUB niet iedere 4 uur paracetamol nemen, dat is echt te veel!! JE mag maar 4000mg per 24 uur...

En ook niet ibuprofen en paracetamol samen nemen... dan verdeel je niet goed genoeg. Je kkunt wel tramadol samn met de de paracetamol nemen...

In het volgende topic heb ik op 14 septtember voorbeeldschema's gemaakt, dat is met maximale dosering. Als de pijn daar niet te doen meer is, dan bel even je pc, want dan kan er ook wat anders aan de hand zijn!

http://www.borstenforum.com/topic/8673-pijnmedicatie/?hl=pijnmedicatie

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.