Ga naar inhoud

Kersje84: 7 november 2013 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hoi dames,

3 dagen po:

Nog steeds geen last van mn boobs, behalve af en toe een zeurderige pijn.

Ik ben wel erg moe! Wellicht komt dat door de narcose.

Het slapen 's nachts gaat ook redelijk. Ik word om de 4 uur wakker, maar dat is meer omdat ik last van mn rug heb. Ik ben namelijk een buikslaper en lig dus nooit zo lang op mn rug. Dat vind ik dus het meest vervelende van dit alles, dat lamlendig zijn, willen liggen, maar ook weer niet omdat mn rug zeer doet, dat je afhankelijk bent van anderen. Etc.

Maar ik zal jullie even mee nemen naar de dag van de operatie.

De nacht ervoor goed geslapen! Dat was ook wel nodig, want ik moest me om 7 uur in de ochtend melden in het SLAZ. Opstaan en aankleden ging lekker snel!

Douchen, make up mag je niet op, mn relaxpak aan (met vestje!), mijn tas had ik al ingepakt, sportbh mee en hup de auto in. Daar aangekomen werd ik naar de slaapzaal gebracht, waar nog 3 anderen lagen, en kreeg ik een bedje toegewezen. Hier moest ik wachten tot de operatie. Ik zou om 10.15 uur geholpen worden gaven ze aan. Ik was dus ook blij met jullie tips om iets van een boekje of muziek mee te nemen om de tijd te doden. Je hebt daar ook een tv'tje hangen. Dus prima allemaal.

Voor de operatie kwam dokter Nio nog even langs om een mooie tekening op mn borst te maken en om half 11 werd ik uiteindelijk naar de preoperatiezaal gereden waar het infuus werd aangebracht. Fijn .. zo'n coassistente die moet leren een infuus aan te brengen ;)

Na even gewacht te hebben ging ik naar de operatiekamer. Daar was dokter Nio al. Hij stelde nog een paar vragen: Wie ben je, wanneer ben je geboren, wat komt je doen, zijn de implantaten er... Haha, ik moest er wel om lachen!

Hup, aansluiten op de meetaperatuur, bloeddruk, hartslag etc. Zuurstofkapje op, narcose middel in het infuus en weg was ik!!

Sjoef ....

En wakker was ik!

Nog wel wazig, maar mn boobs zaten er!!!

2 dosissen morfine aan het infuus... heerlijk! Haha

Nu werd ik weer terug gereden naar de slaapzaal waar ik uiteindelijk tot 18.00 uur heb gelegen om vervolgens uit mn bed geholpen te worden en in een rolstoel naar de auto werd gereden.

Het wakker worden uit de narcose en het thuis komen ging allemaal heel snel voor mn gevoel, omdat je dan nog onder de medicijnen zit.

Thuis ben ik in mn bedje gelegd.

Ik had alvast paracetamol en diclofenac naast mn bed liggen, potje vitaminen c.

Bio-oil in huis, Biodermal littekencreme, mn vriend die anderhalve week vrij is... Let the healing begin ;)

Ik heb tot nu toe bijna geen last gehad van mn boobs, geen zenuwen vooraf aan de operatie, dus al met al is het met10000% meegevallen.

Gisteren (2 dagen po) voor t eerst mn boobs zonder sportbh gezien.

Ik was zo blij! Nooit durven dromen dat het bij mij ook zo mooi zou worden.

Ik hoop dat het allemaal zo voorspoedig blijft gaan en hou jullie op de hoogte!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super leuk verslag!

Heb je foto's bekeken en wat zijn ze prachtig zeg! Wat voor sport bh maat heb je nu aan?

Geniet van je boobies meis.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super leuk verslag!

Heb je foto's bekeken en wat zijn ze prachtig zeg! Wat voor sport bh maat heb je nu aan?

Geniet van je boobies meis.

Liefs

Bedankt Maxime! Ik ben er ook heel gelukkig mee ;)

Ik kom van een 70b en de sportbh's die ik nu aan heb zijn 75D.

Jij hebt pas je 2e wissel gehad zie ik?

Goed gegaan?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

HI meeste

Wat een metamorfose van jou!!! Erg mooi geworden hoor!! En wat fijn dat het je meteen gied gaat!!

Morgen ben ik Ad beurt en heb zelfde figuur als jij qua lengte en gewicht alleen mijn boobs zijn een lege d...ik ga ook voor 325. Ben hgel benieuwd of ze zo mooi worden als die van jou!! Bij mij zullen ze nog meer blijven hangen...anders had ik voor groter moeten gaan...

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Bedankt Maxime! Ik ben er ook heel gelukkig mee ;)

Ik kom van een 70b en de sportbh's die ik nu aan heb zijn 75D.

Jij hebt pas je 2e wissel gehad zie ik?

Goed gegaan?

Liefs!

Hoi kersje84!

Ik heb net nieuwe foto's bekeken. En heb er één woord voor en dat is WAUWWWWW!! :123: Wat ongelooflijk mooi zijn ze!!!! Zijn ze al gegroeid in maat sinds je laatste meting met sportbh?

Ja klopt heb deze week, 4 weken geleden, mijn 2e wissel gehad. Heb in het begin echt super veel last gehad! Nu deze week kan ik mezelf weer gelukkig aankleden, me haren wassen en autorijden :)

Denk alleen dat ik weer voor een wissel ga, helaas!

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi kersje84!

Ik heb net nieuwe foto's bekeken. En heb er één woord voor en dat is WAUWWWWW!! :123: Wat ongelooflijk mooi zijn ze!!!! Zijn ze al gegroeid in maat sinds je laatste meting met sportbh?

Ja klopt heb deze week, 4 weken geleden, mijn 2e wissel gehad. Heb in het begin echt super veel last gehad! Nu deze week kan ik mezelf weer gelukkig aankleden, me haren wassen en autorijden :)

Denk alleen dat ik weer voor een wissel ga, helaas!

liefs!

Hey Maxime,

Je 2de wissel alweer. Was je niet echt tevreden dan? En nu nog steeds niet? Jeetje, wat jammer zeg!

Je bent wel pas 4 weken geleden geopereerd, dus misschien nig even wachten op t uiteindelijke resultaat?

Wel fijn dat nu zelf weer een beetje mobiel bent he!

Verschikkelijk is dat, wanneer je niets zelf kunt en zo afhankelijk bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.