Ga naar inhoud

sjattie : 9 september 2013 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Morgen je grote dag! Heel veel succes! En nog even lekker draaien en liggen op je buik vannacht haha! Ik ben benieuwd hoe je het allemaal gaat ervaren!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 93
  • Created
  • Laatste Reactie

best_boobie...heel erg bedankt! had al gekeken hoe t moest, maar waarschijnlijk toch over het hoofd gezien...

en alle rest...bedankt allemaal!! vind t enorm spannend....

mandje: heel veel succes jij ook!!! hier morgenvroeg hetzelfde riedeltje...moeten ook tegen 10uur30 vertrekken.

nu ga ik lekker in mijn bedje nog even heerlijk genieten op mijn buikje, want ben toch wel een buikslaper, dus dat zal ik ook de eerste tijd zeker missen...

nu is het zover...

nog 1 allerlaatste nachtje slapen :lazy2: met mijn ieniemienietienietieties....................................................................................

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello girls....

Hier ff een verslagje...

Ik ben gisteren om 7 uur opgestaan,want ik mocht nog 7 uur30 eten,drinken en roken, dus nog ff een lekker kopje koffie gedronken met n sigaretje....

Toen ik echter mijn boterhammetje wilde eten, wilde dit toch echt niet lukken...

Kreeg geen hap door mijn keel....tja, dan maar nuchter, niks aan te doen....

Mocht wel nog tot 11 uur 30 water of thee met suiker, dus heb wel nog n kopje thee gedronken om 11 uur en toen moesten we vertrekken want moest om 13uur30 daar zijn...

Eenmaal daar heb ik nog even kunnen lezen, dat was wel fijn...dacht ik ook even nergens aan....

Om ongeveer 13 uur werd ik opgehaald door Connie en toen sloegen de zenuwen toch wel goed toe..

Zat in een kamertje met mijn man waar ik alles uit moest doen en zon sexy jurkje aankreeg,mutsje op en van die zweet dingen om man voeten...jakkie zeg...,

Toen kwam de aneshesist, een super leuke man dus dat stelt je al iets op t gemak en vervolgens kwam van onselen om af te tekenen....

nu had ik hier eerder gelezen dat t niet bepaald een pretletter is, dus was wel nerveus....Maar Joh....wat een leuke man!!!

Voelde me meteen op mijn. Gemak bij hem.....

Toen ging ik de ik in en was t eigenlijk snel gebeurd!!

Toen ik wakker werd voelde ik me niet helemaal toppie.....had t echt super,super koud...zelfs met die warmteblazer en voelde me ook erg misselijk.....dacht dat ik moest overgeven,maar uiteindelijk niet gebeurd...

Toen ging ik na een hele tijd naar de uit slaapkamer,daar lag nog een mevrouwtje met n buikwand correctie.....nou die had flink last...

Ik eigenlijk niet, totdat opeen mijn rechterkant toch wel heel erg gezwollen werd...

Ik heb de verpleging geroepen en zij zijn van onselen gaan roepen...

Toen ie kwam kijken zei die dat t wel erg gezwollen was maar dat dat normaal was, dat was een bloeduitstorting.

Dus ik ben gaan plassen, had gegeten en gedronken voelde me wel ok...alleen....die rechterkant bleef zwellen....

Weer de verpleging geroepen, want ik zat ondertussen klaar om naar huis te gaan met mijn kleren aan en t was al 18 uur geweest....

Dr.van onselen werd weer geroepen en t was toch niet goed...

Had ondertussen n zwelling tot aan mijn jukbeen....

Nu zei hij dat dat geen kwaad kon, en dat ze op veel plaatsen dit gewoon laten zitten, en gewoon de mensen zo naar huis sturen,maar dat dat gewoon vrij lang kan duren voordat dat weg trekt.

Zelfs maanden....dus zijn voorkeur was op opnieuw naar de om te gaan, de boel weer open te maken, de prothese eruit en kijken waar de zwelling vandaan kwam om die eruit te halen.

Nou alles liever dan een paar maanden ongelijke borsten....dus ja, ik vond t prima!

Maar goed...weer n narcose en nog lang niet thuis....

Dus weer, kleren uit, jurkje aan, en weer terug de ik in....

Had nu wel gegeten, dus kreeg de narcose op iets andere manier, maar was weer snel weg, en net zo snel weer terug.....toen ik wakker werd zat mijn man naast me op de uit slaapkamer en vanaf daar kan ik me nog maar weinig herrineren....

Volgens mijn man heb ik nog wat te eten gekregen, maar viel ik de hele tijd weg...

Was echt gaar van die tweede narcose!!

Zijn ongeveer tegen tienen pas weg gereden en was pas tegen half twaalf thuis.....toen was ik weer enigzins bij....maar echt stikkapot!!!

Ben ook daarna gelijk naar bed gegaan, en ben tegen 2 uur een keer wakker geweest en om 6 uur was onze jongste wakker....toen heb ik 2 paracetamols genomen en verder geslapen tot 10 uur...toen weer 2 paracetamols genomen en opgestaan.

Nu ben ik zelf naar het toilet kun en gaan en tja hoe voel ik me???

Inderdaad...de olifant is besteld,betaald en ook afgeleverd!hi,hi.....

Voor de rest....voelt allemaal erg stijf, heb wel goeie rugpijn tussen mijn schouderbladen, maar doe braaf mijn oefeningen...had wel erger verwacht, maar goed we zijn er nog niet!!

Voel wel n beetje warm in mijn gezicht, dus hoop niet op koorts.....

Verder kan ik 4 keer 2 paracetamols slikken per dag en mijn vriend is nu naar Nederland voor de celebrex die mag ik geloof ik 2 keer per dag....

Iemand een idee voor een perfect schema??Best_ boobie? Zag dat jij er wel verstand van had....beetje hulp is welkom!!

Nou dit was het voor nu...foto's volgen....

Groetjes nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje ik zit net je verslag te lezen. Vnd het echt verschrikkelijk. Jeetje wat ellendig. Je zal best een pittig herstel hebben denk ik. Twee keer onder narcose op 1 dag, heftig hoor. Vind het heel rot voor je dat het zo gegaan is. Hou jezelf ode rustig meid, en hoop dat je ondanks alles blij bent met je Boobs . Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heftig dat je 2 keer moest zeg! Lijkt me heel vervelend... Wel verder alles fijn ervaren? De mensen en de sfeer?

Succes met je herstel nu! En rugpijn had ik ook idd! Ik heb de eerste week op de bank gelegen met 890.458 kussens in mijn rug ;) Misschien is dat voor jou ook fijn?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oef wat een ellende met die nabloeding....

Dat hij zegt dat er pc's zijn die dat laten zitten, dat vind ik wel een beetje vreemd hoor.. Een nabloeding moet nagekeken worden en het oude bloed moet eruit, anders heb je veel meer kans op te veel kapsel...

Maar gelukkig heeft hij het er bij jou uitgehaald!!

Schema voor pijnmedicatie: Elke 6 uur 1000mg paracetamol (dus ook in de nacht je wekker zetten!!) En de celebrex neem je twee keer per dag, dus elke 12 uur.

Je hebt om 10 uur 2 paracetamols gehad he? Nou, voorbordurend daarop zou ik zeggen:

Paracetamol 1000mg om 10.00 uur, 16.00 uur, 22.00 uur en 4.00 uur (wekker zetten dus)

Celebrex... wanneer heb je die genomen? Als je hem nog voor 15 uur neemt, dan zou ik aanhouden: 20.00 uur en 8.00 uur, maar dus nooit samen met de paracetamol en het liefst zo, dat je er niet je wekker voor hoeft te zetten...

Succes!!

Oh ships haha, vergeet het belangrijkste!!

Gefeliciteerd met je boobs!!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm...tja....weet ook niet of het abnormaal is ofzo...

Niemand anders dit meegemaakt???

Heb t eigenlijk verder allemaal niet als erg vervelend ervaren en voor de rest was de sfeer en alles erg goed daar!

In feite wordt daar in Bocholt een anesthesiekliniek af gehuurd om op maandag de operaties te doen...

Al met al een hele goede ervaring...

En tja, die bloeduitstorting gebeurt maar zelden..

...nu had ik net de pech, blijkbaar....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.