Ga naar inhoud

sjattie : 9 september 2013 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 93
  • Created
  • Laatste Reactie

Hier ook "belletjes" gehad. Zat waarschijnlijk lucht achter mijn prothese zeiden ze bij de kliniek. Na een tijdje had ik er geen last meer van.. lost zich waarschijnlijk vanzelf op :) x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och hemel wat eenavontuur!

Bah zeg ben jemblij het achter (voor) de rug te hebben kun je nog een keer, bah!

Maar gelukkig heb je het zelf niet zo ervaren,

ik zou echt gek worden!

Maar die belletjes had ik ook hoor,

maf he! vond het toen maar helemaal niks haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb t ook echt over mn hele buik en zijkant en mn rechterborst en er tussenin....waarschijnlijk ook van dat 2 keer wroeten....

Alleen veel pijn vandaag en echt heel stijf...leef van pijnstiller naar pijnstiller....baal dat ik geen extra pijnstiller kan nemen....

Hoop dat dit normaal is....

Vind t fijn om te horen dat jullie dit ook voelden....stelt me wat gerust....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sjattie

Hoe is het?

Ja hier ook volop kraken en bellen ijskoud gevoel en branden.

De eerste 2 dagen zijn inderdaad van pijnstiller naar pijnstiller, had ik ook last van je hebt ze net effe een uurtje eerder nodig.

Gr Mandje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi...gaat wel goed hier....

Nog steeds blij met de pijnstillers al neem ik nu om de 4 uur....eerst om de 6 met de celebrix ertussen door...nu gewoon om de 4 uur iets...6 uur was me echt te lang!

Voor de rest voelt t niet koud of branderig hier...wel erg stijf zeg...

2 e dag was echt n hel!!

Nu gaat overdag beter, in de avond eigenlijk de meeste last....in de nacht slaap ik goed, word alleen standaard om 4 uur wakker van de pijn...gooi ik er weer wat paracetamol in en slaap ik verder :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sjattie, bij mij was het het zelfde verhaal bij van Onselen hoor... ik had ook een bloeding in mijn rechterborst en moest ook twee keer, kennelijk doet hij zijn werk te snel. Ik ging s'avonds nog van mijn stokje, lees mijn verslag maar eens. Gelukkig was hij bij jou wel leuk, bij mij kon er geen lachje vanaf en tegen iemand die daar op dezelfde dag was ronduit onvriendelijk. Hij zei tegen mij precies hetzelfde als tegen jou trouwens, ja kan het wel laten zitten hoor maar ik haal het er toch maar uit,.. nu ben ik ook bang voor kapselvorming want door het bloed is de prothese ook soort van glad geworden. Ben nu 5 weken po en heb geen pijn meer, wel als ik de kliniekbh aan heb gehad s'nachts.. de sportbh heb ik geen last. Nou sterkte verder het komt goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Boobies1990

Hey, toevallig ben ik maandag ochtend bij dokter van onselen onder het mes geweest! Maar wat heftig dat van jouw zeg jeetje! Maar nu gaat alles ok?

Bij mij is alles goed gegaan en heb ik alleen last van me linker borst super erg!

Nu nog steeds hij is echt een stuk dikker en brand de hele tijd en als ga zitten of opsta krijg echt kei erge steken ... Weten jullie of dit normaal is ? Ben zo bang voor ontsteking

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, toevallig ben ik maandag ochtend bij dokter van onselen onder het mes geweest! Maar wat heftig dat van jouw zeg jeetje! Maar nu gaat alles ok?

Bij mij is alles goed gegaan en heb ik alleen last van me linker borst super erg!

Nu nog steeds hij is echt een stuk dikker en brand de hele tijd en als ga zitten of opsta krijg echt kei erge steken ... Weten jullie of dit normaal is ? Ben zo bang voor ontsteking

Is normaal :) Hoort erbij :)

Neemt met de tijd wel af :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

hallo dames,

ik ben nu 3 weken po, op 9 september geholpen door dr.van onselen bij accz...

alles is goed gegaan, behalve dat ik binnen het uur na de operatie een enorme zwelling had waardoor mijn rechterkant terug open gemaakt is geworden en de zwelling eruit is gegaan.

hier had ik eigenlijk vrij weinig extra last van behalve dat mijn rechterborst wat ongevoelig was zeg maar, maar ik las dat dit wel vaker voor kan komen.

nu had ik afgelopen weekend opeens extreem veel pijn in mijn rechter schouder, zo erg dat ik er gewoon niet goed van werd..

terug pijnstillers geslikt, toen ging het enigzins, maar het bleef aanwezig....

dit heb ik zo`n 3 dagen gehad, en nu als ik voor op mijn schouder duw op de pijnlijke plaats zeg maar, krijg ik zo`n electrisch stootje door mijn arm heen...

ook is sinds vandaag mijn rechter schouder en bovenarm wat gevoelloos lijkt t...

is dit normaal en hebben meerderen hier las van (gehad)???

hoort dit gewoon bij het genezings proces omdat mijn rechterborst al wat gevoelloos was???

overigens is mijn rechterborst nu niet meer echt gevoelloos maar meer een beetje geirriteerd, dus denk dat dat er op wijst dat het gevoel weer terug komt ofzo.....

moet wel vanavond toevallig om 21uur50 bij de huisarts zijn ivm verkoudheid....zal het daar iets mee te maken hebben?met de druk ofzo van het hoesten...

zal het daar ook even aankaarten...

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou er zeker even naar laten kijken,liefst door je eigen pc.

Het klinkt niet echt goed namelijk,al ik je niet ongerust wil maken natuurlijk.

Het kan ook zijn dat je steken hebt vanwege het genezingsproces,je zenuwen die aan t herstellen zijn,maar zou toch even laten checken voor de geruststelling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ik zou wel even overleggen.

De gevoelloosheid in borsten wisselt zich af met een brandgevoel in de borsten volgens mij komt dit inderdaad door het gevoel wat terugkomt en het genezingsproces.

Als je een bloeding hebt gehad is het niet raar dat het lichaam langer nodig heeft om het bloed wat in of tussen de betreffende weefsel is gaan zitten weer af te voeren . Dit kan in je borstholte zitten of naar je armen zakken enz.

Ik denk alleen niet dat dit de extreme pijnklachten geeft.

Ben benieuwd wat de huisarts zegt.

Succes Mandje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ik heb nog even naar je foto,s gekeken.

Je bent wel bont en blauw geweest groen geel enz.

Het zou me niet verbazen als het daar toch mee te maken heeft maar ik ben geen dokter he.

Hoest je ook veel en neussnuiten? Hoe is je houding de laatste dagen?

Gr Mandje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb heeel erg last gehad van mn linkerarm. Alsof ie werd afgekneld. Beetje zo'n bloedfruk band gevoel, die wordt opgepomp. Af en toe ook tintelend. Daar week last van gehad en toen kon ik mn arm niet meer strekken voor anderhalve week, was verkrampt

En nu afspraak gemaakt bij fysio, maar nu is het ineens stuk beter geworden. Maar geen last van mn schouder..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kom net van de huisarts en volgens hem is het drukneuropathie door de compressie bh!

nu is het inderdaad zo dat ik na 1 week mijn compressie bh losser heb gezet aan de bandjes omdat ik het gevoel had dat ie zo strak zat dat ie mijn schouders naar voren trok en daardoor pijn aan mijn schouders kreeg.\

toen ik vorige week terug ging naar de kliniek om de hechtingen te verwijderen werd mij verteld dat ie te los zat en weer strakker moest, en indedaad zijn sinsdien de klachten begonnen!

nu is het zo dat de compressie bh van accz van die drukkers op de jukbeenderen heeft zitten wat dan bij mij daar de zenuw afknelt waardoor dit doortrekt in de schouder en arm...

morgenvroeg zou van onselen mij terug bellen, dus ben benieuwd wat ie voor oplossing heeft!

ben kapster en moet over 3 weken weer aan de gang, dus heb mijn rechterarm dringend nodig....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat herken ik!

Hier nog een van onseltje!

Toen dr. v. Onselen mijn bh losser heeft gezet was ik idd ook dol gelukkig!

Ook ik heb na de 1e weken pas de echte pijnen gekregen.

Moet je mijn topic maar ff opzoeken bij complicaties,

misschien herken je je erin qua pijn?

Bij mij kwam alles later omdat ze veel later zijn gaan indalen,

en dat moeten ze nog steeds doen :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.