Ga naar inhoud

sjattie : 9 september 2013 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 93
  • Created
  • Laatste Reactie

hoi....ja,het gaat weer iets beter!

mocht de compressiebh niet meer aan die drukte op een zenuw waardoor ik uitval kreeg tot in mijn arm...voel het nog wel, want heb er toch een aantal dagen mee gelopen...d

raag sinds vandaag een fila sportbh dus hoop dat dat beter gaat gaan...

nog 1 dikke week en dan kan ik een gewone bh aan en kan die band ook af...:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

hallo ladiesss...

ik ben nu 5 maanden po, 9 sept 2013 geholpen door dr.van onselen, maar ben echt niet tevreden.

mijn rechterborst is destijds 2 keer opengemaakt ivm zwelling, en deze borst is nu heel mooi gezakt, echter mijn linkerborst blijft erg hoog zitten, zelfs mijn litteken aan die kant zit echt op mijn ribbenkast zeg maar als ik mijn borst naar voren duw of mijn armen omhoog doe.

Ook is mijn linkerborst nog een stuk harder...

ondanks dat verschil vind ik dan wel weer dat mijn linkerborst natuurlijker uitziet dan mijn rechterborst, deze is echt rond terwijl mijn linkerborst wat dus nog hoger zit meer onder de borstspier nog lijkt te zitten zeg maar..

ik heb mijn 3 maanden controle gehad, en daar had ik n beetje het gevoel onder de tafel geluld te worden door zo`n gezellige consulente van accz..

ook had ik n afspraak met de chirurg toen, die plots geen tijd had en we maar even n uurtje moesten wachten..dat ging niet, want wij wonen op 2 uur rijden van huis ter heijde en moesten onze kids uit school halen.

ook heb ik toen nog info gevraagd voor tepel correctie..over dit alles heb ik nog steeds geen reactie van hun mogen ontvangen.

verder werd mij verteld dat ik het jaar maar even moest uitzitten om het juiste eind resultaat te kunnen zien..

tot nu toe vond ik de nacontrole ok daar, maar nu...

ik vraag me af, zijn er meerderen die een verschil in hun borsten hebben gehad en komt dit nog goed na 5 maanden??

thanks...

groetjes nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

jammer dat je niet tevreden bent!

snap ik goed als ik je verhaal zo lees..

maar wat belachelijk dat je daar onder de tafel geluld word zeg, zijn die klinieken erg goed in!

en dat de arts zelf geen tijd voor je had terwijl je zo'n eind moet rijden.

ze nemen je pas serieus als je stappen onderneemt..

bj mij is het na 6maanden niet meer veranderd maar er zijn ok meiden waarbij ze een hele tijd veranderen!

succes ermee!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou even foto's plaatsen als ik jou was. Dames genoeg hier die kunnen inschatten of het wel of niet nog goed kan komen op basis van foto's. Wellcht krijg je zo ook meer duidelijkheid over wat er evt. is mis gegaan en weet je meteen of je 'recht' hebt op een her onder garantie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd met foto's krijg je meer en betere reacties denk ik ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nicole,

Wat balen dat het zo voor je is uitgepakt. Als ik naar jou foto's kijk ziet het er wel een stuk beter uit dan de foto's in het begin. Alleen zie je idd nog steeds verschil.

Ik ben ook door dr. Van Onselen geholpen bij het Accz. Tot nu toe tevreden over de service en mijn boobies. Ze zeiden dat je ten alle tijden mocht bellen met vragen en of opmerkingen. Dat heb ik ook gedaan. Ik ben nu 2 weken en 3 dagen PO dus kan nog geen ervaring delen qua resultaat enzo. Vrijdag zijn mijn hechtingen eruit gehaald en dat zag er heel mooi uit.

Zou het kunnen dat je dit resultaat hebt na 5 maanden vanwege de compilicatie na de ingreep? Als ik jou was zou ik nogmaals contact leggen met ACCZ en vragen om een extra controle met de pc. Ze hebben goede service beloofd en dus moeten ze dat ook gewoon nakomen, toch?

Nou heel veel succes en ik hoor het graag hoe dit afloopt.

Liefs Joyce

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Belachelijk dat je niet serius genomen word. Ik zou direct een afspraak maken, en op papier laten zetten, dat hij verteld dat het allemaal goedkomt. Hij hoort je toch gewoon een fatsoenlijk antwoord te geven, ik zou gewoon aandringen op een nieuwe afspraak, en anders bij een andere dokter een 2e opinium vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

hoi allemaal...

ik ben in september 2013 geopereerd door dr.van onselen bij accz met monoblock hydrogel protheses 320cc...

op zich was ik tevreden over de behandeling, de grootte en de vorm, alleen mijn linker borst wilde niet indalen, met als gevolg een bolling bovenop waardoor ik geen open truitjes, bikini`s of mooie lingerie kon dragen zonder dat dit overduidelijk te zien was.

na 3 maanden op controle geweest en ik moest t nog maar afwachten tot ik n jaar verder was...

echter na 9 maanden zag ik dat het laatste half jaar niks meer veranderd was dus heb ik n nieuwe afspraak gemaakt deze keer met van onselen zelf erbij.

meteen eigenlijk weer goed geholpen en een afspraak gemaakt voor n heroperatie 2 weken later..

gisteren de 30e juni ben ik dan ook weer onder het mes gegaan!

voor de 3e keer nu na een bloeding de eerste keer..

beetje balen dat ik nu weer n lang herstel heb, maar ik mag niet klagen...

ben super geholpen en verzorgd, kon onmiddelijk terecht en dit alles binnen de `garantie`...

foto`s volgen op mijn profiel...

ik hoop dat deze keer scheepsrecht is en dat ik over n paar maandjes met een tevreden gevoel mooie bikinietjes kan dragen..

groetjes nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nicole,

Ik heb vandaag ( bijna 10 weke PO) een extra consult gehad bij mijn PO, mijn ene borst zit ook te hoog. Het is nu afwachten of hij de komende drie maanden nig gaat zakken, anders wordt ik ook opnieuw geopereerd. Bij mij trekken wat strakkere truitjes inderdaad ook helemaal scheef en zie je ook die bolling.

Mag ik vragen hoe ze dit bij jouw hebben gedaan en hoe je herstel ging daarna?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@marieke89: bij mij hebben ze het nu terug open gemaakt en bovenin n nieuwe wond gemaakt zeg maar zodat de prothese niet weer omhoog terug kan glippen en van beneden hebben ze de pocket ruimer gemaakt, want ik had dus ook het litteken op mn borstkast zitten omdat die prothese zo hoog zat..

hoop dus nu dat het eindresultaat gaat zijn dat de prothese minder hoog zit en die bolling weg is, want dat was het meest storend, en dat mijn borst wat meer gezakt is door de ruimere pocket...

eindresultaat zal ik nog even op moeten wachten denk ik voordat ik dat echt goed kan zien, maar het ziet er nu al beter uit dan vantevoren..de bolling is in ieder geval weg!dus nu de band 6 weken dag en nacht omlaten en maar hopen dat t zo blijft..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sjattie,

Dank je voor je uitleg!!! Ik kreeg gisteren te horen dat ze dit misschien dus moeten doen. Even afwachten of hij niet gewoon nog heel braaf gaat zakken!:)

Moet je hier voor ook weer onder narcose of doen ze dit gewoon met plaatselijke verdoving? Hoe het mij gisteren verteld werd klonk het net alsof je even naar de kapper gaat, zo makkelijk!;)

Heel veel sterkte met je herstel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.