Ga naar inhoud

Princess99: 22 oktober 2013 : Dr. van Straten : UCCZ Dekkerswald


Gast

Aanbevolen berichten

Arnica gel (of vallen en stoten gel is hetzelfde) van vsm werkt super bij blauwe plekken! Is een vereiste voor mn kinders, hahaha! Mag je gewoon een keer of 2 per dag smeren.

Dank je, zal hem volgende week maar eens gaan halen dan, als ik me weer wat beter voel :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 395
  • Created
  • Laatste Reactie

Haha ja die arm, blijf me verbazen! Had ook echt gedacht dat dit binnen enkel dagen weg zou zijn. vraag me af hoe anderen dit verhelpen? dus als iemand tips heeft, ze welkom :D

Ik heb inderdaad wel een paar dagen gehad dat opstaan gewoon weer makkelijk ging (nja een heel stuk makkelijker dan nu) en niet zo pijnlijk was, maar sinds de werkdagen weer heel erg. Dus misschien toch met inspanning te maken :)? Ben jij ook al aan het werk dan?

Dank je wel :)

ja het blauw zijn op mijn arm was na een paar dagen weg, blauw aan mijn borsten echter is nu nog :(

het kan idd van de inspanning zijn... alhoewel ik nog geen enkele pijnloze nacht heb gehad! elke kleine beweging doet veel pijn snachts en ik sta smorgens idd heel stijf op...een uurtje later loop ik weer soepel en overdag ondervind ik dus niets van last! helemaal niets en ik ga nog niet werken maar hier thuis doe ik dus stofzuigen, dweilen, de was, plooien, de vaat, koken...tja het huishouden loopt verder en ik kan het niet aanzien een vuile boel met 2 kids en een hond die hier rondlopen dus ik ben elke dag in de weer... zondag is mijn eerste werkdag terug maar ik weet dat ik op het werk minder hard moet werken dan thuis :P dus hopelijk krijg ik dan minder pijn snachts

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje je arm meid!!! Ik wordt ook altijd blauw van prikken en soms echt heel donker blauw. Alsof mijn vent losse handjes heeft hihi, maar dit heb ik nog niet eerder gezien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames, volgende week heb ik een feestje, maar om nou helemaal verpakt daar heen te gaan zie ik ook niet zitten (door de borstband die zo hoog zit).

Zou die als ik mijn sportbh wel gewoon aanhou even af mogen voor een paar uurtjes? Of is het echt van belang dat deze in de 6 weken geen enkele keer uit mag (alleen met douchen dan haha :P). En vanaf wanneer mag je weer alcohol drinken? Aangezien dit bloedverdunnend werkt en mijn littekens ook nog niet volledig dicht zijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi prinsesje

ik zou denken dat het niet zo'n kwaad kan even die band af als je je maar rustig houdt dus niet wild dansen ;)

en die alcohol is geen probleem hoor gewoon een paar glaasjes kan echt wel

zo bloedverdunnend werkt dat niet alvast veel plezier gewenst

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks dames voor de reacties! had net nog even kliniek gebeld en die zei inderdaad dat een paar uurtje zonder band niet zoveel uitmaakte, als ik hem maar wel gelijk aandoe als ik weer thuis ben en mijn sport bh aanhou. Drank mocht al wel maar moest er mee oppassen, zolang het bij een paar glaasjes blijft is het prima. Weten we dat ook weer haha :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen alweer 3 weken PO, zitten we toch op de helft!

Gisteren een mailtje teruggehad van de pc over mijn littekens en borstband.

Littekens zijn goed aan het genezen en moet ze beiden in gaan smeren,

Borsten zijn goed aan het zakken, al moeten ze nog wel een klein stukje.

Helaas moet ik de borstband toch nog 3 weken dragen maar hij mocht al wel minder strak gezet worden.

Ik denk dat de pijn dan al een heel stuk minder word, aangezien als ik de band uitheb mijn steken en de druk gelijk verminderen.

Vanaf deze week weer volledige werkdagen dus ben benieuwd hoe ik dat ga ervaren... Zie er wel een beetje tegen op, maar wie weet valt het mee :)

Ben toch blij om te horen dat pc zegt dat alles prima geneest zoals het moet gaan. Toch fijn dat extra stukje zekerheid :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk gaat t dan wat beter als jij die martelband minder strak mag zetten.

Pffff ik begin nu zenuwachtig te worden,volgende week ben ik aan de beurt. Moet vd week bellen hoe laat ik geholpen wordt. Ik sta al sinds juni op hun lijst dus hoop dat ik vroeg aan de beurt zal zijn.

Suc6 met je genezing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Weeltje lief dat je daar naar vraagt :)

Vandaag 3 weken en 1 dag PO, en ik begin me al stukken beter te voelen.

Als ik me rustig hou dan heb ik bijna geen pijn meer, op een paar steken na dan. Maar als ik weer iets teveel heb gedaan of een verkeerde beweging heb gemaakt dan voel ik het toch wel weer enkele dagen. En eigenlijk is dat wel goed want zo word ik weer even wakker geschud dat ik rustig aan moet doen en nog niet alles kan.

Merk alleen wel dat ik erg moe ben laatste dagen, eigenlijk sinds dat ik weer werk na mijn operatie, dus mijn volledige energie is toch nog niet helemaal terug.

Ben ook zo moe dat ik me eigenlijk niet zo bezig houd met hoe mijn boobs er uit zien. Meer bezig met mijn werkdagen overleven en lekker uitrusten haha!

Zelfs op dit forum ben ik een paar dagen wat minder actief geweest.. maar ook dat word snel weer ingehaald :)

Vandaag mijn eerste lingeriesetje besteld na mijn Bv, dus ben benieuwd.. (en niet alleen ik haha) Vriend is continue aan het vissen wat voor soort iets het kan zijn.. maar ik hou wijs mijn mond dicht, en meneer moet maar wat meer geduld hebben :D Net als dat wij steeds het vervelende woord moeten aanhoren: Geduld, geduld, geduld.. Hekel aan dat woord haha! Maargoed, ben blij met mijn Boobies :55:

Morgen lekker 2 daagjes vrij, dus dat word relaxen en vooral mijn boobies heel de dag bewonderen. (Als ik daar niet te moe voor ben)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag nieuwe foto's gemaakt, en wat zijn ze veranderd zeg in 5 dagen tijd! Wauw, werd er echt even helemaal vrolijk van! Dit zijn de momenten dat je weer even weet waar je al die pijn voor hebt moeten doorstaan.. :55: Ondanks er toch nog wat verschil zit in hoogte tussen links en rechts en tepels ben ik echt super tevreden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even weer een update, vandaag 4 weken PO. En wat begint de tijd toch eindelijk snel te gaan zeg!

Ik voel me niet meer zo moe op het werk en begin weer een beetje de oude ik te worden. (met nieuwe boobies haha)

Ben echt super blij met het resultaat, echt zo mooi! mijn hechtingen zijn al helemaal dicht en de korstjes zijn er eindelijk af, dus nu smeer ik ze beide in. Herstel gaat nu dus lekker snel :)

Bijna geen pijn meer, merk dat links al lekker zacht is, maar mijn rechtse daar in tegen.. vorige week was ie lekker zacht maar nu begint ie echt heel erg hard aan te voelen en ik voel de spanning er weer een beetje op staan. Hoop dat het niks ernstigs is :o

Ook zijn we 4 weken verder en het verhaal gaat nu al rond in het dorp dat ik mijn tieten heb laten doen..

En eigenlijk vind ik dit zo raar, want het zijn de mensen die ik nooit zie of spreek die het opvalt, terwijl mijn beste vriendin die bijna dagelijks zie er nog geen glimp van heeft opgemerkt.. evenals mijn familie haha.

Ach wat ze ook zeggen, IK ben er blij mee :55:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha dat zoiezo, die mensen die kletsen zijn zelf zo plat als een dubbeltje dus ik vind het wel komisch :P Ach dan hebben ze me nog niet eens in een push up bh gezien of een voorgevormde, gaan nog heel wat verhalen komen denk ik haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 weken po vandaag alweer, en wat gaat de tijd toch snel!

Nog steeds echt super blij met mijn boobies, ze mogen alleen wel snel lekker soepel gaan worden.

Vrees alleen dat 'geduld' daar weer bij komt kijken.

2 weken geleden waren ze nog lekker zacht, maar nu: die rechtse is net beton haha.

Sinds gisteren zijn ook al mijn knoopjes opgelost, gelukkig!

Heb wel het idee dat mijn boobs een week geleden er wat groter uitzagen dan dat ze nu doen..

Maar kan ook zijn dat ik er nu zo aan gewend ben dat ik geen verschillen meer zie.

Volgende week woensdag moet ik terug op controle komen, want dan zijn we alweer 6 weken PO :D

Ik hoop dat de martelband dan af mag, voelt toch als een bevrijding als die niet meer aan hoeft.

Na de controle gaan we lekker shoppen in Rotterdam. Want dan is het LINGERIE TIME!!

Heb net ook nieuwe foto's er op gezet :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.