Ga naar inhoud

Princess99: 22 oktober 2013 : Dr. van Straten : UCCZ Dekkerswald


Gast

Aanbevolen berichten

Ik vind het schema bij de zeeman op de site altijd wel kloppen (misschien stom dat ik dit zeg ;) maar deze klopte van te voren ook met de 70b die ik had toen ik hem via dat schematje heb opgemeten dus :) oh jammer haha, was leuk geweest! Onthou wel dat een sportbh strak moet zitten he :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 395
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja dat is ook wel zo :) wil niet zeggen dat dit uiteindelijke maat ook blijft maar voor nu is het dat haha :P En ik heb niet echt overtollig vocht in mijn borsten dus dan moet de maat alleen nog veranderen doordat ze gaan zakken :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update :D

Ik ben nu 5 dagen PO en het gaat stukken beter met me!

De misselijkheid is ver te zoeken en ook de pijn is wat meer gaan liggen!

Zit nu nog steeds aan de paracetamol maar niet meer de dagelijkse dosis die was toegeschreven aan mij (4000mg).

Slapen gaat goed en ik kan al wat meer zelfstandige dingetjes doen! Zo hoef ik niet meer constant mijn vriend lastig te vallen :P

Net voorzichtig gedoucht, daarbij gewoon met een washandje alles schoonmaken en mijn boobies afgedekt! Net nog even foto's gemaakt! Sport BH aan en uit doen gaat ook stukken beter!

Voorlopig resultaat: Mag er zeker wezen, mijn boobies zijn flink gezakt als je het vergelijkt met de eerste foto's en meer vorm!

Mijn vriend kan zijn ogen er niet vanaf houden en eigenlijk ook zijn handen niet maar hij moet nog eventjes wachten!

Volgende week woensdag op controle bij Straten! ben benieuwd!

Groetjes :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het bij jou ook stukken beter gaat!!!

Hele sprongen vooruit.....!!

Hier is het boeltje (vooral aan buitenkant) weer erg gespannen....

Straks weer ff douchen en ben beniwuwd... Zal ook foto's maken,,,, ga eerst even jouwe bewonderen.... :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of ik dat heb want ik durf er niet zo goed aan te zitten.. Ja wat je zegt kan wel kloppen want dit is oplosbare hechtingen. Dat gebruiken denk ik best weinig pc's. Ach woensdag op controle dan gaan we het zien en horen :) al vind ik het wel fijn om reacties van anderen alvast te horen haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.