Ga naar inhoud

Princess99: 22 oktober 2013 : Dr. van Straten : UCCZ Dekkerswald


Gast

Aanbevolen berichten

Wat fijn dat je je beter voelt meid! Heb even je verhaal terug gelezen, toch best heftig zo'n operatie he!

Beter dat je controle hebt woensdag, kunnen ze je litteken even goed bekijken..

Succes met herstellen! Probeer gewoon te genieten van het feit dat je lekker niks hoeft te doen! ;)

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 395
  • Created
  • Laatste Reactie

@Seth: Ik ben benieuwd hoe ze er bij jou uitzien!

Ik hoop dat het geen kwaad kan maar dat zien we morgen allemaal wel!

Succes met de controle vandaag, ik zie wel op het forum hoe het gelopen is!

@Leeuwtje: Ja dat doe ik ook :) mijn vriend doet zoveel mogelijk voor me :33:

Ben er echt blij mee!

Groetjess!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zitten bij jou wel heel mooi in de plooi prinsesje! Bij mij zitten ze meer op de onderkant van mn borst :-(

Vind het wel spannend hor morgen controle!

Zou dat niet iets met het nog naar voren komen en zakken te maken hebben?.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar begrijp ik het goed dat als ze goed gezakt zijn zit litteken in de plooi, als se nog verder moeten zakken zitten ze ergens halverwege de onderkant? Ik heb vanmiddag om kwart voor 3 mijn controle afspraak dus ben benieuwd wat er gezegd word :)

Toch heb ik het gevoel dat mijn rechterlitteken niet goe aan het genezen is. Ben blij dat ik vanmiddag het verlossende woord krijg en er niet steeds over na hoef te denken..

@Seth: jou littekens zien er wel goed uit! Wat zei de pc daarover?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zitten bij jou wel heel mooi in de plooi prinsesje! Bij mij zitten ze meer op de onderkant van mn borst :-(

Vind het wel spannend hor morgen controle!

Dank je wel, hihi. Weet alleen niet of dat goed of slecht is :P? Spannend he, vandaag controle :) ben benieuwd wat ze bij jou zeggen. Wel jammer dat we elkaar mislopen!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, mij tepels voelen juist ook nog doof :-S Jeuk is volgens mij een goed teken toch, dan zijn ze aan het helen, jammer dat ik dat niet heb dan, haha. Branden heb ik wel, vooral rechts. Heb sowieso rechts nog steeds veel last. Schiet er heel snel in en dan hou ik uren pijn... maar even vragen of dat normaal is, links heb ik nog heel weinig last juist!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 dagen PO nu, net op controle geweest en de dingen gevraagd die ik wilde weten.

Alles is goed in orde bij mij, ook de littekens zagen er erg goed uit volgens de PC dus helemaal voor niks druk gemaakt!

Pleisters zijn verwijderd en ik moet het nu verder doen met steriele gaasjes en mag de littekens in gaan smeren met slakkenslijm!

Blijkbaar had ik volgens de PC een te strakke sport bh aan waardoor mijn littekens konden gaan scheuren. Gelukkig had ik nog een maatje groter bij en deze zat erg lekker! (Heavy sport van de Hema)

Nu dacht ik dus wat een opluchting de strakke bh mag uit, maar nog geen 5sec later kwam PC met een big smile aanzetten en liet tot mijn schrik 'de martelband' zien... Er moest dus een borstband aan te pas komen! en ik maar denken dat ze goed aan het zakken waren... Gelukkig is verder alles gezond en moet ik de sport bh + de martelband tot de verjaardag van mijn vriendje aanhouden want precies die dag ben ik 6 weken PO :D en kan ik hem verassen met wat sexy lingerie :55:

Vervolg afspraak staat gepland op 29 januari :D

Voor nu even afzien met de martelband! maar wie mooi wil zijn moet pijn lijden :103:

Groetjess Prinsesje :148:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super dat alles goed was! Beetje jammer van die band alleen :-S

Maarre moet jij 29 januari pas terug... ik al over 4 weken...das ook gek toch, wordt ik gelijk weer onzeker van...

En moet je dan bij hem of bij Diana? En ik mocht over een paar dagen pas beginnen met smeren,

maar hij zei dat vitamine E creme ook gewoon goed was, hij weet ook niet wat die wil, haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha die heb ik ook :D is die goed? heb hem namelijk nu nog niet gebruikt.

Oow hahaha.. ik weet niet of die goed is, zie nog geen resultaten. Smeer al 3 wkn, nou moetik zeggen dat ik t ewel eens vergeet hoor :56:

Het is wel ff wennen dat t een gel is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@zenuwpeesje ik ben 30 sept geholpen en moest een week later op controle en nu moet ik 11 nov terug.. Dan ben ik precies 6 weken po.. Straten zei ook tegen mij dat ik gelijk kon gaan smeren met Bio oil!! HAhaha, hij zegt steeds iets anders..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@zenuwpeesje en Mir, ja die band die doet het hem :( was ik net van mijn pijn af..begint de ellende van voor af aan. Heb sokken kapot geknipt en ze er overheen geschoven. Na een uur begon dat ding al te snijden onder mijn oksels.

Straten heeft tegen mij niks gezegd over terugkomen. Ik moest die martelband afrekenen en toen zei dat meisje achter de balie van wil je je eindcontrole in gaan plannen. Dus dag hen ik gedaan en neem aan dat het bij Straten is want met Diana alleen neem ik geen genoegen. Heb al die tijd met een te kleine bh rondgelopen door haar.. Terwijl het gevaarlijk is voor littekens en slecht vopr kapsel.

Over de creme: ik had zelf al die slijm in huis gehaald omdat ik las dat die goed was, vroeg aan hem of die goed was en die mocht gewoon. Dus miss dat daarom iedereen ander advies krijgt. Hoe is jou controle afgelopen zenuwpeesje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 dagen PO:

Heb vannacht redelijk kunnen slapen ondanks ik die vervelende martelband om heb..

Baal er van dat ik nu weer erg veel pijn heb, terwijl ik net zo blij was dat de pijn was gaan liggen. Helaas :(

Wat ik raar vind (misschien hoort het wel zo) is dat mijn linkerborst zelfs met band amper pijn doet, hij is lekker zacht..Alleen mijn rechter is killing..

Hij doet zeer, staat een grote druk op door de band en voelt zelfs heel hard aan.

Dus er is of iets mee aan de hand of hij is zo hard door de druk van de band maar dan lijkt mij dat de linker ook zo hard aan zou moeten voelen toch?

Ik moet over 3 maanden terugkomen maar ik bedacht me ineens dat ik erg weinig info heb gekregen over deze band. Waarom ik hem heb gehad heeft ie niet letterlijk gezegd, dus waar moet ik dan op letten?

Als ik over zoon lange tijd pas terug hoef te komen hoe weet ik dan of mijn boobies goed zakken? en als ze goed zakken mag de band dan af, moet ik hem losser zetten of zo laten? Dat zijn vragen die nu pas in mij opkomen maar waar ik geen antwoord op heb.

Dus mocht er iemand zijn die hier zelf ook ervaring mee heeft, alle tips etc zijn welkom.

Heb in ieder geval sokken kapot geknipt en deze over de band geschoven want zelfs na een paar uur dragen begon deze al te irriteren onder mijn oksels.

Ook ga ik vanavond voor het eerst douchen zonder de waterdichte pleisters dus ben wel een beetje bang.

Ben benieuwd hoe de littekens eruit zien nu ze helemaal schoongemaakt zijn en pleistervrij dus die ga ik vanavond ook maar eens bekijken.

Daarna ga ik beginnen met slakkenslijmgel op mijn littekens te smeren en hopen dat het helpt :)

Ondanks dat ik er tegen op zie toch wel benieuwd vanavond :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.