Ga naar inhoud

Princess99: 22 oktober 2013 : Dr. van Straten : UCCZ Dekkerswald


Gast

Aanbevolen berichten

he prinsesje

ja die vragen komen altijd daarna pas

kun je niet nog een telefonisch consult afspreken?

bij mij blijft rechts ook pijnlijker en harder dan links

heb daar ook geen reden voor helaas

en vervelend die band ik vind je borsten mooi staan moet ik zeggen

en met douchen vanavond zorg dat je evt zeep goed wegspoelt

deppend drogen en even wachten met bh aandoen tot het goed droog is gaat wondje niet weken

dat was het advies wat ik kreeg

ik ben gisterochtend op controle geweest en hechtingen verwijderd

was nog wel bont en blauw aan onderkant

flink gewerkt dus door de arts hihi

ik merk dat het bij mij nu begint te zakken sinds pleisters en zo eraf zijn

hoop dat het bij jou ook scheelt

ik moet 28 jan terug op laatste controle

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 395
  • Created
  • Laatste Reactie

Heey, super bedankt voor de tips!

Ja ik begreep het eigenlijk ook niet want had niet echt het idee dat ze zo hoog stonden nog maargoed, hij zal er wel zo zijn goede redenen voor hebben :)

Zie genoeg dames hier waarbij de implantaten nog heel hoog staan en die geen band hoeven haha.

Telefonisch kan denk ik wel, maar heb ondertussen al zo vaak gebeld dat hun ook gaan denken van heb je die weer haha :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@zenuwpeesje ik ben 30 sept geholpen en moest een week later op controle en nu moet ik 11 nov terug.. Dan ben ik precies 6 weken po.. Straten zei ook tegen mij dat ik gelijk kon gaan smeren met Bio oil!! HAhaha, hij zegt steeds iets anders..

ow haha, nou idd hij bedenkt bij iedereen wat anders. Hij houdt van afwisseling ;-) Maar dan zal het wel goed zijn, thanx voor je berichtje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prinsesje,

Toch zal ik nog een naar de kliniek bellen.. Straten zei tegen mij de nacontroles zijn bij hem, met +/- 1 week, dan +/- 6 weken en dan rond de 3 maanden.. Miss zijn ze je die van 6 weken vergeten in te plannen.. Was ik vergeten te melden gisteren.. Met die controle van 1 week dacht ik ook een martelband te krijgen.. Voor mijn gevoel zaten ze in mijn nek.. Maar hij zei nee joh niet nodig.. Haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha dat is wel heel vreemd :P Zo zie je maar dat bij iedereen de adviezen zo anders zijn :) Ik had juist het gevoel dat ze goed aan het zakken waren en kreeg er juist wel een haha. Maar hij zal wel weten wat ie doet.

Had net inderdaad naar de kliniek gebeld maar werd er niet veel wijzer van. Ze zei dat ze alleen konden zien dat ze goed aan het zakken waren als ik op controle kwam. Ik zeg hoe kun je dat zien dan want ik hoef pas over 3 maanden terug te komen? toen zei ze je mag altijd tussendoor nog eens komen of via de mail foto's sturen dat we het kunnen beantwoorden.

Denk dus dat ze niet vergeten zijn om die 6 weken in te plannen want ik zei het nog duidelijk aan de telefoon beetje vreemd he haha..

Ach als ik het niet vertrouw sta ik daar gewoon weer voor de deur haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch maar kliniek gebeld om controle afspraak te maken met de 6 weken PO. Wil toch wel zeker zijn dat die rotband goed zijn werk heeft gedaan. Dus toch maar 4 december terug :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch maar kliniek gebeld om controle afspraak te maken met de 6 weken PO. Wil toch wel zeker zijn dat die rotband goed zijn werk heeft gedaan. Dus toch maar 4 december terug :)

Groot gelijk!!

Ik mag 29nov terug of ik dan toch band moet..... Is het echt zo'n drama?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Groot gelijk!!

Ik mag 29nov terug of ik dan toch band moet..... Is het echt zo'n drama?

Ja het is echt een drama! Was net van mn pijn af maar sinds ik die band heb staat er weer flink druk op mijn boobies en krijg weer last van mn bovenste ribben daardoor. Het is dat ik sokken om die band heb gedaan anders zou dat ook mijn vel opensnijden. Ieder lichaam is anders dus wil niet zeggen dat hij bij jou ook zo lastig zit :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag alweer 12dagen PO, en wat is mijn vakantie/herstel toch snel voorbij gevlogen..

Ondanks het feit dat geduld nog steeds zo moeilijk is..

Morgen moet ik helaas wel weer fulltime gaan werken en ik zie daar als een blok tegen op..

Sinds dat ik de martelband heb, word ik vaak met pijn wakker en sta ik zo stijf als een hark op.

Ook aankleden etc gaat nog lastig in mijn eentje, laat staan dat ik nu weer gewoon 30 uur in de week moet gaan werken.

Helaas zit ik niet in de positie dat ik aangepast werk kan doen dus maak me echt zo druk.

Ben bang dat mijn bazin er geen begrip voor op kan brengen dat ik niet alles weer volledig kan doen... dus moet een manier zien te vinden om dit op te lossen.. (hier zit ik dan heel het weekend ook al tegen aan te hikken)

Heb het gevoel dat herstel wel redelijk gaat, mijn linkerborst zakt beter als de rechter ondanks ik een band om heb. Ook wil mijn rechter litteken nog wel eens een beetje bloeden.. maar ze zien er al goed uit :)

Geloof ook dat ze al heel wat zachter aan het worden zijn.

Chirurg vertelde mij dat ik al mocht beginnen met smeren maar mij lijkt dit niet zo verstandig aangezien rechter nog een beetje open is? hoe hebben jullie dat gedaan?

Pff die 4 weken mogen van mij snel vooruit gespoeld worden.. kledingkeuze is op het moment erg lastig omdat die band zo hoog zit, en het slaapt heel vervelend haha.. Ben mijn boobies onderhand iedere dag gewoon naar beneden aan het kijken omdat ik van die stomme band en sportbh af wil.. laat het maar snel 3 december zijn :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je je niet ziekmelden? Want als het niet gaat dan gaat het niet. Je moet wel aan jezelf denken. Na 12 dagen werken had ik zelf ook niet fijn gevonden en zeker niet zoveel uur.

Ik ben pas gaan smeren toen alles goed dicht zat en dus de korstjes ook weg waren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas niet, voor mijn operatie werd er al met nadruk gezegd dat ik me absoluut niet mocht ziekmelden om deze reden..om dat dit zogenaamd mijn eigen keuze was..had nog gevraagd of ik er nog een 3de week bij mocht en dan mijn vakantie uren zou inleveren maar zelfs dat mocht niet en ik baal dus flink.. Denk dat ik nog maar even wacht met smeren dan :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Helaas niet, voor mijn operatie werd er al met nadruk gezegd dat ik me absoluut niet mocht ziekmelden om deze reden..om dat dit zogenaamd mijn eigen keuze was..had nog gevraagd of ik er nog een 3de week bij mocht en dan mijn vakantie uren zou inleveren maar zelfs dat mocht niet en ik baal dus flink.. Denk dat ik nog maar even wacht met smeren dan :(

Wat voor werk doe je? Ik vindt het overigens heel apart dat ze weten van je operatie en dat je er geen 3e week bij mocht..

Heb je een contract voor bepaalde tijd of voor onbepaalde tijd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werk in een kledingwinkel, dus lichamelijk nog best zwaar werk..zeker omdat je veel met je armen moet doen: kassa bedienen, vouwen/ophangen/vullen etc.. Ik ben ook best boos dat ik geen derde week krijg want voor mijn gevoel kan ik dit nog helemaal niet aan. Ik heb gelukkig wel een vast contract :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik werk in een kledingwinkel, dus lichamelijk nog best zwaar werk..zeker omdat je veel met je armen moet doen: kassa bedienen, vouwen/ophangen/vullen etc.. Ik ben ook best boos dat ik geen derde week krijg want voor mijn gevoel kan ik dit nog helemaal niet aan. Ik heb gelukkig wel een vast contract :)

Dan zou je het wel kunnen gooien op een ziekmelding.. Je loopt dan wel het risico dat je loon stop gezet wordt, omdat deze operatie idd je eigen keus is.. je kan ook gewoon morgen ochtend bellen dat je het nog niet aan kunt.. dat je nog te veel pijn hebt en dan in overleg toch extra vakantie dagen in wil plannen.. Dan kom je je werkgever ook tegemoet door je niet ziek te melden, maar je eigen vakantie dagen op te nemen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp je helemaal :( Ik heb gister gebeld om me ziek te melden voor morgen en uiteindelijk heeft me baas het toch zo weten te draaien dat ik wel moet komen morgen, maar dan met beter aangepast werk... Dat ik niet kan fietsen en autorijden was niet haar probleem, dus daar moet ik een lift voor zien te vinden... grrr. Maar als het niet gaat, dan stop ik wel echt heb ik me voorgenomen! Wat niet gaat gaat niet, geldt ook voor jou! Gewoon ziek melden als het niet lukt!

En zou ook inderdaad niet smeren als het nog open is, doe ik nu ook niet, alleen betadine bij die lelijke...

Nou succes meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@zenuwpeesje, ja dat is echt niet leuk he :( ik snap echt niet waarom die bazen niet snappen dat dit een zware operatie is geweest en dat daar de benodigde herstel voor nodig is..het gaat tenslotte maar over 4 weken toch..pff kan me hier zo boos om maken! Maargoed.. Inderdaad als het niet gaat ga ik gewoon met mijn armen over elkaar staan. Hadden ze me maar langer vrij moeten geven (waren nog mijn vakantie uren ook)..denk alleen miet dat dar mij zo in dank word afgenomen... Heb alleen geen zin om een nieuwe operatie te ondergaan/betalen omdat mijn werk ht niet nodig vind om rustig aan te doen.

Hoe ga je morgen naar het werk dan? Is wel makkelijk gezegd van je baas dat je maar iets moet regelen..

Ik ga morgen met ov.. :) jij ziet er ook aardig tegenop he :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Princes

De operatie was wel vrijwillig, maar het niet tijdig indalen, valt dat niet onder "complicatie"?!

Een martelband is niet standaard...... Toch...?!? Daar heb je NIET voor gekozen!!

(Denkt even mee)

Had het nog met mn man over je.... Iemand op dezelfde dag geopereerd en weer moet werken en idd ook problemen met indalen

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Seth, lief van je dat je met me meedenkt :) willen ze bij jou ook niet goed indalen dan :o? Ik vind dat inderdaad bij complicaties horen maar daar denken ze het op werk anders over helaas.. :(

Lijkt me best eng om die pleisters er zelf af te halen. En je hechtingen, lossen die op of moet je daar nog voor terugkomen? Hoop dat alles goed gaat bij jou :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nouja sinds gisteren lijkt rechts wat te zakken..... Dus heb hoop..... Heb extra controle 29ste

Hechtingen moet vanzelf oplossen... Nu duurde dat bij het brei-patroon wat ik na oudste bevalling had veel langer dan zes weken...... Dus hoop dat het nu sneller gaat!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja moet wel... Want hij zou dan kijken of ik eventueel toch nog zon band moet....

Alvast heel veel sterkte morgen....... En als het niet gaat... Schiet het toch in je rug???!!

Jammer dat je in sommige gevallen gedwongen wordt te liegen.....

Sommigen mensen krijgen alles voor elkaar en de (te) eerlijke vaak niet.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja echt heel erg triest. Collega is vrijwillig geopereerd aan dr enkel (hoefde niet eens persee geopereerd te worden) en die mocht ook gewoon zomaar de ziektewet in. Daarna mocht ze zelfs gewoon gaan winkelen etc om een beetje onder de mensen te zijn. Belachelijk gewoon! Had net trouwens mijn cupmaat opgemeten. Helaas een cup geslonken :(

Hoop echt niet dat je die band aan hoeft! Op gegeven moment begin je er aan te wennen maar lekker zitten doet ie nooit :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.