Ga naar inhoud

Princess99: 22 oktober 2013 : Dr. van Straten : UCCZ Dekkerswald


Gast

Aanbevolen berichten

Tja.... Zo ken ik zoveel verhalen......

Cup geslonken?... Ik ben weer wat gegroeid... (2cm in paar dagen) en onder omvang is sinds bv afgenomen... Ook zo bizar....

Welllicht tijdelijk door je band??

Wat zijn je maten nu dan? En tja voor het echte resultaat zullen we toch moeten wachten..... Denk ik....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 395
  • Created
  • Laatste Reactie

Woow haha dan gaat het bij jou de goede kant op! Omtrek 65 en bovenste omtrek 84. Dus dan kom ik tot nu toe op een 65D uit . Zal denk ik ook nog wel verandeen inderdaad. Maar sinds dat ik die band heb lijken ze kleiner :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar helemaal waar wat jullie zeggen over werk enzo, ik heb een collega die heeft een maagband gehad en heeft echt ruim 4 maanden in de ziektewet gezeten... Vindt het prima hor, maar zei heeft zichzelf wel eerst dik gegeten, ik heb niet zelf gekozen voor inimini tietjes :-S

Ben benieuwd morgen bij mij, bahbah, heb weer zoveel last vandaag, me borsten lijken wel continu te tintelen en die klote hechtingen doen ook zeer, grrr! Waar is die tijdmachine als je m nodig hebt :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Zenuwpeesje, haha dat is echt heel toevallig! En ik vond jou boobies al verdacht veel op die van mij lijken, maar dit verklaart een hele hoop haha! Ach inderdaad wat doet de maat er toe! We hebben allebei mooie boobies nu :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar helemaal waar wat jullie zeggen over werk enzo, ik heb een collega die heeft een maagband gehad en heeft echt ruim 4 maanden in de ziektewet gezeten... Vindt het prima hor, maar zei heeft zichzelf wel eerst dik gegeten, ik heb niet zelf gekozen voor inimini tietjes :-S

Ben benieuwd morgen bij mij, bahbah, heb weer zoveel last vandaag, me borsten lijken wel continu te tintelen en die klote hechtingen doen ook zeer, grrr! Waar is die tijdmachine als je m nodig hebt :P

hahahaha ja mee eens! Wij hebben daar niet voor gekozen helaas :( konden we daar maar voor kiezen! Haha. Ja hier ook, week geleden ging het redelijk totdat ik die band kreeg en nu moeten we beiden weer gaan werkenen dan begint de ellende weer... Alvast echt heel veel sterkte voor morgen, zal aan je denken hihi!
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 dagen po en vandaag voor het eerst gaan werken. En ik moet zeggen het viel minder tegen als dat ik verwacht had. Tenminste het gedeelte over mijn collega's. Mijn bazin deed voor de bvg best neerbuigend naar mij toe als het ging om bepaalde dingen niet kunnen na operatie. Hierdoor was ik bang dat ik nog 4 weken lang op het werk moest uitzingen met een bazin die niet zou begrijpen dat ik bepaalde werkzaamheden niet zou kunnen tot aan de 6 weken po. Maar niks is minder waar. . ik kwam vandaag op het werk aan en er werd eigenlijk gelijk gevraagd hoe operatie/controle is gegaan en hoe het resultaat is geworden. Ook hier foto's van laten zien. Ik vertelde dat ik vandaag mijn werk wilde doen zoals gewoonlijk uitgezonderd zware dingen tillen etc .hieruit zouden we kijken wat wel en niet kan.

Dit is naar mijn verbazing echt heel goed gegaan! Alles wat te veel is/pijn doet kan ik aangeven en hoef ik niet te doen.. En morgen mocht ik zelfs een half dagje werken in plaats van een hele want ik merkte vandaag dat ik na 2 uur werken al niet meer kon van de pijn en vermoeidheid.. Af en toe zitten en rustig aan doen was dus wel een verplichting voor mij.

Collega's waren zelfs heel meegaand, dus zie al wat minder tegen de 4 weken op. (alleen de vermoeidheid/pijn doet het hem nog ..)

Verder boobies zijn steeds beter aan het zakken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Wat goed dat het zo lekker is gegaan en ook heel fijn dat je collega's zo meegaand zijn!!

Ik kan me voorstellen dat je er nu minder tegenop ziet!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En hoe is je 2de dagje gegaan?

Ik zag je berichtje naar mij van gister net pas, maar was niet aangekomen onder mijn verslag :( Forum doet allemaal een beetje raar sinds de storing...

Maar ben wel heel blij dat ik de keuze gemaakt heb om me ziek te melden, maarre makkelijk zijn ze niet op mn werk hor, hahah!

Maar ging zo slecht gister zoveel pijn, heb er nu nog last van, mn borsten leken wel van beton gister heel de middag en avond :wacko:

Ik was ook ingeroosterd om het werk van 2 collega's te doen.... en geen 1 keertje gevraagd hoe het ging of iets... dus ja er zat niets ander op!

Vind mijn herstel nu even belangrijker dan wat mn baas van me vind toch :)

En ik ga ervan uit dat het volgende week stukken beter gaat :D

En gaan je borsten nu allebei zakken?...

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha meisje! Ja klopt, forum is op het moment een beetje van slag haha. Heel vervelend maar wat doe je er aan :) mijn tweede dag ging eigenlijk best goed, maar dat komt denk ik omdat ik al die tijd bijna niks gedaan heb haha! Vanochtend begon de dag al dat collega ziek was dus dacht nee straks moet ik alsnog heel de dag werken maar bazin was er heel koel onder en die zei nee we regelen wel wat, ga jij maar lekker uitrusten :) dus pijn viel reuze mee vandaag! Collega's hebben vandaag zelfs aan mn boobies gevoeld haha omdat ze wilden weten hoe dat nou aanvoelden..

Groot gelijk meid eerst even aan jezelf denken! Herstel is op het moment toch het belangrijkste toch :) wel stom van je collega's dat ze niet eens vragen hoe het met je gaat? Vind ik wel zo normaal eigenlijk..

Hoe gaat het met je herstel? Las dat de littekens al goed aan het genezen zijn, fijn joh! Moet je volgende week wel weer gewoon werken?

Morgen moet ik voor het eerst een hele dag werken maar heb me voorgenomen dat als het niet gaat dat ik dan gewoon ga zitten. Ze moeten tenslotte blij zijn dat ik er ben :)

Heb sinds gisteren niet meer naar mn boobies gekeken dus of ze weer gelijktijdig aan het zakken zijn, heb geen idee haha. Bij jou wel? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah, je collega's zelfs al gevoeld bij jou, hihi, lachen! Maar super dat ze echt rekening houden en het goed gaat met werken :-)

Ik ga inderdaad volgende week weer proberen, ik neem aan dat het dan wel weer een stukje beter gaat!

Morgen voor het eerst heel de dag alletwee mn kids thuis als ik alleen ben, dus dat wordt eerst weer een testje, hhaha!

Op zich ga ik wel vooruit, met een flinke dip gister natuurlijk... Maar hechtingen zien er wel wat beter uit, zeker links, rechts is nog

wel echt lelijk hor, maar wat meer korstvorming en lijkt niet meer open te staan... dus vooruitgang :D

Verder heb ik de hele dag een soort gevoel alsof mn borsten onder stroom staan... of als je vroeger prikkeldraad deed bij je arm,

weet je dat... dat voel ik dus in mn borsten, hahah! Heel vaag, maar went wel een beetje, zal vast over gaan!

En verder zijn ze nu ff niet gelijk, naar mijn mening is mijn gezakte borst wat kleiner als de andere, is echt een duidelijk verschil.

Maar iedereen zegt hier dat dat goed komt, dus dat geloof ik gewoon, hihi. En niet te lang naar kijken helpt ook! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer even bij gelezen.....

Mijn man heeft al heel duidelijk gemaakt dat niemand anders even hoeft te voelen, hoe het voelt... ;)

Ik vind het zelf trouwens nog strak voelen... En idd steken.... Als ik wat gedaan heb.....

Vooral bij borstbeen.... (Misschien nu met nieuwe beha hopelijk minder)

Vind het knap dat je al werkt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer even bij gelezen.....

Mijn man heeft al heel duidelijk gemaakt dat niemand anders even hoeft te voelen, hoe het voelt... ;)

Ik vind het zelf trouwens nog strak voelen... En idd steken.... Als ik wat gedaan heb.....

Vooral bij borstbeen.... (Misschien nu met nieuwe beha hopelijk minder)

Vind het knap dat je al werkt!!

Haha en ik snap je man heel goed! bij mij was dit ook een uitzondering hoor, heel veel meer mensen weten het gelukkig ook niet :) hoe gaat het nu met je ;)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 17 dagen PO en het gaat weer op en af, sinds gisteren weer een flinke dip.

Sinds dat ik weer werk flink last van mijn linkerborst (ik ben linkshandig dus is misschien wel logisch) en hoeveel rust ik ook neem ik blijf er last van hebben.

De bekende olifant is weer terug aan die kant en de steken/prikkeldraad zijn weer aanwezig.

Slapen gaat ook weer slechter en slechter en word weer even stijf wakker als dat ik in de eerste week wakker werd.

Verder ziet mijn halve arm nog steeds paars/blauw/geel van het gepruts met het infuus...en dit is toch al 17 dagen geleden. Je zou denken dat het minder word maar weinig vooruitgang in te boeken.

Dat mijn werk begrip had voor mijn situatie is ook weer verleden tijd, ze hebben het al snel een week volgehouden.

Ik moet dingen gaan doen waarvan ik weet dat het zeer doet maar krijg gewoon als antwoord: wat wil je dan al die tijd gaan doen..ben ik lekker mee dus.

Hierdoor stress ik hem de hele dag omdat ik bang ben dat dit alleen maar erger gaat worden aankomende weken.. en ziektewet zit er helaas niet in...Dus zit er mentaal weer even helemaal doorheen. (helaas)

Mijn littekens daarin tegen: linker geneest heel goed, en ben ook al begonnen met insmeren maar rechts nog steeds hele dikke korst dus daar blijf ik nog mooi van af.. volgens mij zijn verder mijn boobs nog geen cm gezakt sinds deze week terwijl ik toch die band draag..dus morgen maar even een mailtje naar de PC..

Sorry dames voor mijn geklaag, moest er toch even uit :) hier even een bijlage hoe mijn arm eruit ziet, weet niet hoe het er bij jullie uitzag maar ik vind hem aardig blauw..

Link naar reactie
Delen op andere sites

he prinsesje

balen zeg van je werk het blijft een gedoe met die bazen

ik zou 6 weken in de ziektewet mogen was mij toegezegd van te voren dus was erg blij nav de verhalen die ik las

er staat immers niet voor niks 6 weken voor helaas kreeg ik 3 dagen geleden telefoon dat van hogerhand was besloten dat ik iets moest doen en de vraag luidde dan wat kan ik wel

dus begrijp je gestress helemaal

ik merk aan mezelf ook als ik meer doe dat ze ook echt gaan zwellen en branderig aanvoelen

fijn dat je littekens goed genezen ben vandaag zelf ook begonnen met smeren

dat je boobs niet gezakt zijn zou dat misschien te maken kunnen hebben met je werk ?

dat je weer meer actief bent bedoel ik waardoor ze weer wat zwellen??

het zou toch fijn zijn he als we de tijd vooruit konden zetten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nouw dat is met recht een blauwe arm :20: hebben ze jou met een stalen pijp geprikt ofzo... :79: snap dat je daar last van heb!

En klote dat je werk ook zo tegenzit. Probeer het weekend echt rust te houden en anders is ziek echt ziek op je werk.... Bij mij waren ze er ook niet blij mee, maar dit konden we niet helemaal voorzien... heb je een vast contract?

Veel sterkte meissie, komt echt wel goed, maar weet hoe je je voelt! Dikke knuffel :54:

( en zou idd ff mailen over het zakken)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja nogal, en als ze zelf zoiets laten doen mogen ze wel de volle rust nemen. Ach het leven is gewoon oneerlijk haha! Maar mag je nu alsnog niet de ziektewet in dan? pff hoop dat ze bij jou wat makkelijker zijn dan :)

Hmm daar heb ik eigenlijk nog helemaal niet over nagedacht, maar dat zou het wel kunnen zijn!

Daarom ben ik ook zo gestresst omdat ik bang ben dat ik mijn borsten verpest met al dat gewerk etc.. maargoed :)

Tijd mag inderdaad wat sneller haha, bedankt voor je reactie, doet me toch een beetje goed :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nouw dat is met recht een blauwe arm :20: hebben ze jou met een stalen pijp geprikt ofzo... :79: snap dat je daar last van heb!

En klote dat je werk ook zo tegenzit. Probeer het weekend echt rust te houden en anders is ziek echt ziek op je werk.... Bij mij waren ze er ook niet blij mee, maar dit konden we niet helemaal voorzien... heb je een vast contract?

Veel sterkte meissie, komt echt wel goed, maar weet hoe je je voelt! Dikke knuffel :54:

( en zou idd ff mailen over het zakken)

Haha ja dat was echt een kwakzalver die anesthesist, hij had 3x misgeprikt en een keer spoot mijn bloed eruit, en dan werd die vent nog boos ook haha. ach is zijn probleem, moet ie zn werk maar doen. Heb er nog steeds spierpijn aan over gehouden dus, en erg charmant ziet het er niet uit haha!

Ik heb een vast contract maar helaas belden ze me op dat ik na het weekend maar aanwezig moest zijn :) lekker makkelijk gezegd maargoed.

Dikke knuffel terug :) met jou wel alles goed hoop ik?

Link naar reactie
Delen op andere sites

wow shit wat een arm! die van mij zag ook blauw door het geklungel van de anesthesist/verpleegster maar dat is al weggetrokken!

ook lullig dat ze op je werk zo weinig begrip tonen hoor! kan me voorstellen dat dit niet eenvoudig is!

ik ben zelf 14 dagen po en sta elke morgen op zo stijf als een rek, doet echt pijn de hele nacht eens ik even stil heb gelegen... is dat dan niet normaal of is dat het teken dat we teveel doen overdag? heb je periodes gehad dat je niet stijf opstond dan?

gelukkig geneest je litteken wel goed, het ander nog maar wat tijd geven..;als er al korstjes opstaan, is het goed, die vallen der wel af ;)

sterkte meissie en hopelijk morgen een nieuwe dag, een betere dag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja die arm, blijf me verbazen! Had ook echt gedacht dat dit binnen enkel dagen weg zou zijn. vraag me af hoe anderen dit verhelpen? dus als iemand tips heeft, ze welkom :D

Ik heb inderdaad wel een paar dagen gehad dat opstaan gewoon weer makkelijk ging (nja een heel stuk makkelijker dan nu) en niet zo pijnlijk was, maar sinds de werkdagen weer heel erg. Dus misschien toch met inspanning te maken :)? Ben jij ook al aan het werk dan?

Dank je wel :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.