Ga naar inhoud

Princess99: 22 oktober 2013 : Dr. van Straten : UCCZ Dekkerswald


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 395
  • Created
  • Laatste Reactie

Vandaag 6 weken po, en de verjaardag van mijn vriend, hoe leuk is dat haha! morgen op controle en gelijk maar eens shoppen en bh maat op laten meten :) foto's 6 weken po staan in album :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 6 weken en 1 dag PO, en net terug van controle. Chirurg vond ze er zo goed uitzien dat ik zelfs niet meer naar de 3 maanden controle hoef te komen. Toch wel blij om dat te horen! mag alles weer doen, martelband en sportbh hoeven ook nooit meer aan gelukkig. Al denk ik wel dat ik hem nog even aandoe tijdens het slapen.

Net terug van de stad en flink inkopen gedaan. 7 nieuwe bh's gekocht, en een nieuwe leuke sportbh voor snachts haha.

Ik wilde bij de Hunkemöller mijn maat op laten meten maar gek genoeg kreeg ik het antwoord: dat doen wij hier niet, alleen de omtrek berekenen we en daarna gaan we gewoon passen en kijken wat goed zit. Denk oke dan... beetje vaag!

En wat vallen die bh's daar ongelofelijk klein uit zeg, ik begin met een 70D: TE KLEIN, toen had ik een 70E aan: TE KLEIN...denk omg moet ik nou echt een F gaan dragen... daar dus niet geslaagd, alles te klein helaas. Toen naar de Livera geweest, hadden ze ook niks.. allemaal van die oma bh's.. toen maar op naar de Primark..

Daar aangekomen alle leuke bh's waren allemaal te klein, of gingen tot C.. Nja bijna allemaal dan want 2 zaten er goed. Dat waren 70DD. Helemaal happy dus haha.

Toen op naar de C&A, daar waren bh's bij waarbij C nog groot uit viel.. ik denk dit kan niet. Bij Hunkemöller is een E te klein, en hier verzuip ik in een C.

Beetje vreemd vond ik het wel! Toen liepen we nog een beetje te struinen in het winkelcentrum.. Ik dacht laat allemaal maar, pas toch niks hier totdat mijn vriend ineens zei: heey wil je niet in deze winkel kijken? ik zo ja is goed leuke glittershirts (Dwaal wel vaker van onderwerp af haha) terwijl mijn vriend de super mooie bh's in die winkel allang had zien hangen! daar uiteindelijk nog 5 bh's/setjes gevonden die wel pastte en die mij lieve vriend allemaal betaald heeft :55: de schat ook haha! Ach hij kan er ook van meegenieten he haha. Deze bh's waren allemaal 75D, dus toch wel happy :) Nieuwe foto's komen er zo aan.

Uiteindelijk echt een hele geslaagde dag gehad!

Link naar reactie
Delen op andere sites

he prinsesje

ik was laatst ook bij hunkemoller( had een kadobon gekregen, kei leuk)

en precies hetzelfde antwoord haha over maat opmeten

en idd bh vallen daar klein uit heb nu veelal 75C en daar 75 D

getalletje vond ik persoonlijk dan wel weer leuk tot de volgend winkel hihi

fijn dat je niet meer terug hoeft, hebben ze bij jou ook nog post foto's gemaakt

ik heb bij 4 weken nog telefonisch contact gehad, service van de kliniek

zij gaven trouwens aan dat het beter is s'nachts niet met bh te slapen

beter voor de vorm en ook voor jezelf om proberen af te bouwen

vind het nu zelf steeds vervelender die bh's te dragen

wat gaat de tijd toch snel he

ben erg benieuwd of ze nog wat gaan veranderen het komend jaar en jij?

vind ze bij jou er ook echt super uitzien past helemaal bij je lichaam

je mannetje zal wel trots zijn en jij natuurlijk ook

ik blijf je nog even volgen zo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sowwww hey, genoeg bh's ingeslagen dan, hahah! Ik heb er met moeite 2 kunnen vinden. En idd zelfde verhaal als jou, ik heb nu dan 1 70E van de Hunkemoller, maar vallen mn tepels maar net in.... maar ja, verder zit die wel lekker gelukkig!

Maar zag ik nou dat je bij de New Yorker bh's hebt gevonden...? Dan ga ik daar ook is kijken, zit bij mij in de buurt en niet zo duur :D hihi!

En wat fijn dat je niet meer terug hoeft, lekker hor! Alleen wel jammer dat we elkaar dan weer niet tegen kunnen komen, hahah! Nou meid geniet maar volop van je PRACHTIGE boobies!

Liefss!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lins, ik vind jou boobies prachtig, ongeacht het lettertje haha! Ben eigenlijk ook wel benieuwd of ze nog veel veranderen! Ik denk het niet bij mij omdat ik ook niet meer terug op controle hoef te komen, bedankt voor de tip van de sportbh, ik slaap al 2 nachten zonder en het is heeerlijk haha!

Ze hebben tijdens de controle inderdaad nog foto's gemaakt en de operatie werd een beetje besproke , hoe ik het heb ervaren en of ik tevreden ben met het resultaat. Toen hebben we ook nog de voorfoto's bekeken, en wat een beschamend moment is dat! Word niet snel rood, maar ik kreeg een rode kop echt niet normaal! Hebben ze dat bij jou ook gedaan Lins?

@Zenuwpeesje, Ja newyorker heeft prachtif lingerie en helemaal niet duur! En ze valle. Daar redelijk groot uir vind ik :) die blauwe die jij hebt is ook echt super! Van de Hunkemoller? Ze zijn ook echt gegroeid bij jou heb ik het idee hihi.

Al met al wel lastig om bhs te vinden he :P dat heb ik in ieder geval al wel ondervonden haha.

En ik weet niet waar je woont, anders kunnen we altijd nog samen gaan shoppen haha :P

Heb de laatste dagen zo zwaar erge jeuk bovenop mijn boobies en Aan de zijkant, las dat iemand op het forum dit ook had dus het zal wel normaal zijn, maar hoe zou dat komen? Ik ben 6,5 week po en nu voor het eerst last van. Als iemand meer weet, lett me know haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, die blauwe is idd van de Hunkemoller, zit ook wel lekker gelukkig! Ik vind mn boobies vooral nu ik beugelbh's draag zo groot lijken in kleding, moet er echt even aan wennen. Ik ging toch voor natuurlijk... maar vind het wel wat opvallen nu, maar ik ben ook 2 kilo'tjes aangekomen en zeg nu tegen iedereen dat ik ben aangekomen :-D hihi! Hopen dat ze denken dat die boobies daar vandaan komen, hahahha!

En inderdaad kunnen altijd nog een een postoperatieve shopdate doen ;-) haha!

Die jeuk weet ik ook niet... Ik had de eerste paar weken jeuk, maar dat kwam gewoon van het oprekken en strak staan van de huid, maar dat zou je na 6.5 week toch ook niet meer verwachten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij is echt heel mooi. Bij mij kwamen ze alleen maar met suffe modelletjes aan haha, denk snel weg hier :P hahaha super herkenbaar! Wij waren gisteren bij vrienden en toen had mijnvriend ook een hewl verhaal verzonnen dat ik eindelijk ben aangekomen haha, dus het is aan hun om dat te geloven en anders doen ze dat maar niet :P maar echt zo stom iedere keer als ik ergens op visite ga hoor ik wel het woord siliconen vallen terwijl die mensen echt niet weten dat ik dat heb laten doen. Kijk ik mijn vriend aan, moeten we lachen..echt zo awkward af en toe :P al schaam ik me er niet voor hoor. Boobies mogen gerust gezien worden haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, je hoort het opeens overal dan, net als wanneer je zwanger bent, whahah!

Je hebt gelijk hor, ik schaam me er ook niet voor hor, maar ik merk dat mensen die het wel weten meer tegen mijn tieten als tegen mij aan het praten zijn :18: en dat hoop ik bij de rest te voorkomen, zo irritant. Ook al zijn ze nep, ze zijn nog steeds van mij en prive (nou ja behalve dan dat ik ze bloot op het bf zet :66: hahahah) Zelfs de zoon van de vriend van mijn moeder die dan zegt dat hij ze wel wil zien.... ehhh nou wat denk je zelf.... rare mensen! Maar ja, moet nog even leren wat trotser te zijn op mijn boobies, ben ik nog niet gewend :)

Vandaag alleen veel pijn :( allemaal steken onderin en pijn bovenop, echt heel rot, hoopte dat ik dat nu wel achter de rug zou hebben....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ik laat ze gewoon aan iedereen nu zien. Ik ben er nu toch veel blijer mee en heb afgelopen vrijdag mijn verjaardag gevierd en het valt toch wel op he, een jurkje dragen zonder BH en dan alsnog mooie, grotere en rechtopstaande borsten hebben. My friends are jealous! Haha. Aan mannen laat ik ze niet zien hoor, alleen dames! Iedereen dacht trouwens dat ik wel redelijk grote borsten van mezelf had voorheen, vulling en maximizers doen worden hihi en ook droeg ik nooit v-hals shirtjes e.d. Ik let wel veel meer op borsten nu van anderen maar ik vind borsten niet echt snel groot, dus denk dat die van mij ook bij anderen (die mij persoonlijk niet goed kennen) niet zullen opvallen?

Klote van de pijn zenuwpeesje, hopelijk trekt dat snel weg. Misschien toch ineens te veel gedaan na de lange rustperiode?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ik laat ze gewoon aan iedereen nu zien. Ik ben er nu toch veel blijer mee en heb afgelopen vrijdag mijn verjaardag gevierd en het valt toch wel op he, een jurkje dragen zonder BH en dan alsnog mooie, grotere en rechtopstaande borsten hebben. My friends are jealous! Haha. Aan mannen laat ik ze niet zien hoor, alleen dames! Iedereen dacht trouwens dat ik wel redelijk grote borsten van mezelf had voorheen, vulling en maximizers doen worden hihi en ook droeg ik nooit v-hals shirtjes e.d. Ik let wel veel meer op borsten nu van anderen maar ik vind borsten niet echt snel groot, dus denk dat die van mij ook bij anderen (die mij persoonlijk niet goed kennen) niet zullen opvallen?

Klote van de pijn zenuwpeesje, hopelijk trekt dat snel weg. Misschien toch ineens te veel gedaan na de lange rustperiode?

Hahaha ja dat heb ik ook, het is zoon gewenning als je continue met borsten bezig bent, niks is meer te groot onderhand.

Ik vind mijn boobies prachtig, en tuurlijk weet ik dat ze groter zijn, maar met sommige truitjes ben ik er al zo aan gewend. Ik zei laatst tegen mijn vriend: lijkt net of ze niet zo heel veel groter zijn geworden, nou die lag helemaal in een deuk... het is dus waar, het went!

Mijn collega's vragen nog wel eens, mag ik even voelen of ze nog steeds zo hard zijn haha...zijn overigens alleen maar dames hoor!

Dus zenuwpeesje, laat ze maar eens zien wat voor mooie boobs je hebt en hoe jaloers ze er op moeten zijn haha :P

En denk inderdaad misschien te veel gedaan of verkeerde beweging gemaakt in je slaap?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah, aan vriendinnen en familie (dan ook idd de dames) die het wel weten laat ik ze ook graag zien hor als ik dan een nieuwe bh heb, laat ik meteen een foto zien... maar eigenlijk bedoel ik; kijk hoe mooi gevuld, whahah! Dus dan ben ik weer wel trots :D

En ik droeg ook altijd maximizers, dus zal andere ook niet snel opvallen denk ik. Gewoon nog even wennen aan mijn nieuwe aanwinsten denk ik, komt vast goed!

Misschien dat die pijn inderdaad komt door te veel doen, heb vrijdag en gisteravond voor het eerst weer uren zitten strijken :-S had wat in te halen :79: en gister op het werk moest ik op een bureau klimmen en toen schoot er ook een flinke pijnscheut in... misschien daardoor, hoop dat het snel weer weg trekt. Ik blijf zo onzeker met al die kwaaltjes...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah, aan vriendinnen en familie (dan ook idd de dames) die het wel weten laat ik ze ook graag zien hor als ik dan een nieuwe bh heb, laat ik meteen een foto zien... maar eigenlijk bedoel ik; kijk hoe mooi gevuld, whahah! Dus dan ben ik weer wel trots :D

En ik droeg ook altijd maximizers, dus zal andere ook niet snel opvallen denk ik. Gewoon nog even wennen aan mijn nieuwe aanwinsten denk ik, komt vast goed!

Misschien dat die pijn inderdaad komt door te veel doen, heb vrijdag en gisteravond voor het eerst weer uren zitten strijken :-S had wat in te halen :79: en gister op het werk moest ik op een bureau klimmen en toen schoot er ook een flinke pijnscheut in... misschien daardoor, hoop dat het snel weer weg trekt. Ik blijf zo onzeker met al die kwaaltjes

Auwtchh dat is niet leuk! maar snel weer even rustig aan doen jij hihi! Ik betrap mezelf er ook wel eens op hoor, gisteren op het werk weer fanatiek bezig geweest met dozen sjouwen etc, en vandaag de kerstboom opgetuigd, dan doet het toch weer een uurtje of 2 behoorlijk zeer. Ik denk ook dat je niet onzeker moet zijn meid maar dat het er gewoon bij hoort, is denk ik gewoon iets wat weer opgebouwd moet worden. Rustig aan doen jij :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag ook weer veel last en dan met name mijn linkerborst.

Het gaat per dag verschillend, dan weer op en dan weer af.

Nu weer een hevig spierpijngevoel en af en toe steken.

Als ik een dag nergens last van heb dan krijg ik meteen goede hoop dat het alleen nog maar beter kan maar helaas blijkt dat niet zo te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag ook weer veel last en dan met name mijn linkerborst.

Het gaat per dag verschillend, dan weer op en dan weer af.

Nu weer een hevig spierpijngevoel en af en toe steken.

Als ik een dag nergens last van heb dan krijg ik meteen goede hoop dat het alleen nog maar beter kan maar helaas blijkt dat niet zo te zijn.

wat zonde koekie :( hoeveel weken po ben je nu? want in het begin gaat het best vaak op en af.. zelfs nu nog. Als ik jou was zou ik toch lekker je rust pakken en de 6 weken volhouden, want ookal heb je geen pijn, wil niet zeggen dat het goed is voor je lichaam he meid en herstellen doe je maar 1 keer!

Ik vond dat ook heel moeilijk maar heb me er echt aan gehouden, hoef gelukkig met de 3 maanden ook niet meer terug te komen.

Maar steken zijn in sommige gevallen wel goed hoor geloof ik, komen je zenuwen weer op gang :) hebben jullie ook nog steeds een beetje een doof gevoel aan de onderkant? Als ik kippenvel krijg dan heeft heel de bovenkant kippenvel maar de onderkant is zo glad als het maar zijn kan dan. Zo vreemd :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat zonde koekie :( hoeveel weken po ben je nu? want in het begin gaat het best vaak op en af.. zelfs nu nog. Als ik jou was zou ik toch lekker je rust pakken en de 6 weken volhouden, want ookal heb je geen pijn, wil niet zeggen dat het goed is voor je lichaam he meid en herstellen doe je maar 1 keer!

Ik vond dat ook heel moeilijk maar heb me er echt aan gehouden, hoef gelukkig met de 3 maanden ook niet meer terug te komen.

Maar steken zijn in sommige gevallen wel goed hoor geloof ik, komen je zenuwen weer op gang :) hebben jullie ook nog steeds een beetje een doof gevoel aan de onderkant? Als ik kippenvel krijg dan heeft heel de bovenkant kippenvel maar de onderkant is zo glad als het maar zijn kan dan. Zo vreemd :P

Ik ben morgen pas 3 wkn po, en ik kan niet van mezelf zeggen dat ik teveel doe.

Ik ga t er de komende 3 wkn ook nog zeker van nemen hoor. Vraag gewoon hulp. Weet je wat ik zo gek vind, dat ik soms wel even op mijn zij kan slapen...max 30 min en soms kan ik totaal niet op mijn zij liggen van de pijn. :93:

Mijn hakken doen ook pijn van dat rugliggen. Pffff. Hahahha.

Bij mij is de onderkant nog helemaal gevoelloos en mijn tepels zijn overgevoelig. Als ik het bij wijze van met een veertje zou aanraken is het al pijnlijk en zeeer gevoelig.

I know...patience!!! :44::44: :44: Steken is idd een goed teken volgens de kliniek, herstel vd zenuwen.

Ach alles komt goed......over een tijdje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vandaag 2 maanden po, en wat gaat de tijd snel! Ben al zo goed als gewend aan mijn boobs, alleen een bikini dragen moet ik nog even aan wennen. (Dat ie nu dus helemaal gevuld is haha)

Wat ik me wel afvraag, na hoeveel tijd worden ze weer echt helemaal zacht? Alsof er nooit iets aan gedaan is? Merk wel dat ze steeds zachter worden maar als ik zo soms filmpjes zie of fotos waarin sommige vrouwen ze compleet kunnen kneden denk ik oke..worden ze echt zo zacht? En hoeveeel tijd gaat daar overheen? Zie dus dat een aantal dames hun borsten helemaal naar elkaar toe kunnen drukken, kan ik ook wel een beetje maar ze zijn wel heel erg stug..dus met moeite. Iemand antwoorden hierop haha :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyyy prinsesje! Wat zijn we al weer ver he, alweer ruim 2 maanden in het bezit van onze boobies :D

Mijn boobies voelen als je er op "drukt" best heel zacht, maar als je bijvoorbeeld echt in knijpt zijn ze ook wel hard hor. Wel kan ik ze best makkelijk helemaal tegen elkaar duwen met mijn armen. Maar vanzelfsprekend zal het nooit gaan aan voelen als een echte borst, blijven tot siliconen....

Ook denk ik dat als je meer borst van jezelf had het ook zachter aanvoelt omdat je dan toch eerst een laagje "eigen borst" hebt om maar zo te zeggen en anders zit je gelijk op de implantaten...

Ik heb als ik voorover buk ook aan de onderkant/buitenkant van die rimpelvorming, voelt echt ranzig en vind het natuurlijk niet fijn, maar ja, dat hoort er toch een beetje bij, liever dat dan helemaal plat zal ik maar denken!

Heb jij nog wel is pijn of last of helemaal niet meer. Ik nog best regelmatig jammer genoeg, soms erge steken en vaak heel veel druk bovenop mn borst en gewoon vervelend gevoel bij aanraking. Hoop wel dat dat snel overgaat, dan kan het ook wat meer eigen worden.

Wel vind ik ze de laatste 2 weken mooier geworden, net wat zachter ofzo, ik weet niet, ben er blij mee , hihi! Nou fijne kerst meid, geniet van je (kerst)ballen, hahhaa. xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zenuwpeeesje :D thanks voor je antwoord, en eigenlijk is het best wel logisch wat je zegt haha. Want inderdaad als ik er in druk ofzo zijn ze al heel erg zacht, maar knijpen ist net beton haha! Woehoeee alweer 2 maanden gelukkig met onse boobs :)

Maar echt joh, kan je rimpels zien als je voorover bukt? Eigenlijk nog niet op gelet haha. Dat vervelende gevoel met aanraken heb ik ook nog steeds, tepels voelen nog steeds niet zoals ze moeten voelen en heb aan de onderkanten nog een doof gevoel. Wanneer zou dat weggaan he haha :P vind dat nog best lang duren. Maar nog steeds steken joh? Heb je aan Frans gevraagd of dat wel goed is na 2 maanden? Jij ook een super fijne kerst meid! Show die boobs maar eens goed als je nog op visite gaat of buiten de deur kerst viert :P xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik trouwens nog wel heb is dat het zo zeer doet als ik mezelf wil afzetten, echt mijn gewicht in de strijd gooi met mijn armen zeg maar...eigenlijk het enige moment dat ik nog wat "last" heb. Ik ga zaterdagavond ook voor het eerst zwemmen na de operatie dus ben benieuwd hoe dat gaat/aanvoelt enzo :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zenuwpeeesje :D thanks voor je antwoord, en eigenlijk is het best wel logisch wat je zegt haha. Want inderdaad als ik er in druk ofzo zijn ze al heel erg zacht, maar knijpen ist net beton haha! Woehoeee alweer 2 maanden gelukkig met onse boobs :)

Maar echt joh, kan je rimpels zien als je voorover bukt? Eigenlijk nog niet op gelet haha. Dat vervelende gevoel met aanraken heb ik ook nog steeds, tepels voelen nog steeds niet zoals ze moeten voelen en heb aan de onderkanten nog een doof gevoel. Wanneer zou dat weggaan he haha :P vind dat nog best lang duren. Maar nog steeds steken joh? Heb je aan Frans gevraagd of dat wel goed is na 2 maanden? Jij ook een super fijne kerst meid! Show die boobs maar eens goed als je nog op visite gaat of buiten de deur kerst viert :P xx

Ik zie de rimpels gelukkig niet, maar ik kan ze heel duidelijk voelen aan de buitenkanten van mijn borsten. Ik heb aan de onderkant van mijn borsten ook nog helemaal geen gevoel, Frans zei toen dat dat wel een jaar kon duren of zelfs helemaal niet meer terugkomt.... dus ja dat is maar afwachten dan.

Ik heb verder niets nagevraagd over die steken, met 3 maanden heb ik mijn laatste controle, mocht ik dan nog last hebben, ga ik het wel even vragen. Met afzetten doet het bij mij ook pijn idd en met flink schrobben, ik ging van de week mijn oven schoonmaken, AUW! haha.

Verder ben ik helemaal happy hor, zou alleen zooooooooo graag weer op mijn buik willen slapen..... maar dat gaat echt nog niet, ik hoop wel dat dat nog gaat lukken, want ik mis het, haha!

Zwemse morgen! Wat zal je trots zijn met die mooie boobies in bikini :D xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil ook zo graag zwemmen en lekker naar de sauna! :( Helaas kan dat niet ivm mn rechterlitteken die maar slecht heelt! Geniet voor ons beiden meid! Ik slaap trouwens wel weer op mn buik, maar voelt echt anders natuurlijk nu ik boobs heb! Ligt minder lekker als voorheen met een voorgevel hahaha. Ik heb wel soms last tijdens de s** als mn vriend op me ligt dan drukt dat erg op me borsten, Het voelt ook erg raar als iemand aan mn borsten zit of kneed, omdat het gevoel idd nog niet helemaal terug is. Dat is heel storend en heeft me de kriebels grrrrrrrrrr, maarja probeer me er zo min mogelijk van aan te trekken.

Ik heb afgelopen week dozen lopen sjouwen, laminaat gelegd en gezaagd (ben echt supertrots dat ik dat nu kan haha) en heb verder echt nergens last van. Als ik veel kracht moet zetten voelt dat niet fijn maar doet gelukkig geen pijn. Als ik me spieren aanspan zie ik trouwens wel de borsten bewegen, LELIJK!!!!

De pijn en onaangename gevoel trekt vanzelf weg, duurt gewoon ff denk ik. Het is toch wel een behoorlijke ingreep. Laat ons weten hoe het zwemmen ging en geniet ervan meissss

Link naar reactie
Delen op andere sites

@zenuwpeesje en queen-ans,

Oeh gevoel kan dus voor altijd wegblijven? hoop het niet :( maargoed, opzich heb ik er niet zoveel last van, alleen een beetje een vaag idee zeg maar. Maar ben blij om te horen dat ik niet de enige ben die dit heeft en dat het normaal is :)

Ook met afzetten enzo, dacht dat die pijn niet normaal was en allang weg moest zijn maar als jij dat ook hebt zal het wel goed zijn haha. Hou me op de hoogte als je je nacontrole hebt gehad hihi!

Zwemmen deed gisteren trouwens echt heel erg veel pijn. Had 3 slagen gemaakt daarna ging het al niet meer. Leek op hele zware spierpijn zeg maar.

Nu een dag later heb ik het gevoel alsof ik zo intensief gesport heb. Weten jullie wanneer dit weer normaal word? Zou je dit moeten trainen of is het een kwestie van geduld?

Queen-ans dat klinkt niet best meid! heb je er veel last van? en mag je nu ook nog steeds niet in bad dan? dat last heb tijdens de seks, dat heb ik ook hoor, hij hoeft echt niet met zijn hele gewicht op me te gaan liggen want dat is geen prettig gevoel haha! Of het is gewoon wennen, dat kan ook.

Ben iedere keer bang dat als je er druk op zet ofzo, dat ze dan klappen..dat is natuurlijk helemaal niet zo, maar dat denk je onbewust wel haha..fijn weekend nog dames!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Vandaag mijn omgeving vertelt over mij borstvergroting, we zijn nu 3 maanden verder en ik merkte dat er toch al wat verhalen rond gingen, heb er dus voor gekozen om het maar gewoon open en bloot op fb te gooien zodat iedereen weet hoe of wat en niemand meer hoeft te gissen en te roddelen, nja dat word toch al wel gedaan maar nu is het natuurlijk minder leuk :P heb tot nu toe ook nog maar 1 negatieve opmerking gekregen en de rest was er allemaal positief over en begreep het. vrienden van mijn vriend waren al een weddenschap aan het sluiten over welke cupmaat ik nu zou hebben haha, typisch mannen weer he :) zo kreeg ik de opmerking, de een koopt een auto, de ander zet een tatoeage en de ander koopt een stel nieuwe boobs. Haha die vond ik wel grappig. Vandaag ook voor het eerst een maximizer gekocht, en toch zitten ze best lekker!

Verkoopster kwam nog een paar keer klagen dat die bh veel te klein was, maar ik heb hem gewoon lekker eigenwijs gekocht want ze hadden hem niet groter dan D :( Al met al toch blij dat ik het nu iedereen verteld heb, toch een last van mijn schouders af. Het leuke was ook dat ik er nu pas achter kwam dat mijn zus het ook heeft laten doen een paar jaar geleden, zo grappig :) Verder gaat het goed, ze worden al lekker zacht.. alleen nog steeds geen gevoel aan de onderkanten helaas :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

toch maar op face gezet, hahah! Nou goed hor, zeker als er praatjes zijn, kan je het maar beter verder voor zijn. En van je eigen zus wist je dat niet.... wat bizar, haha! Wel leuk, kunnen jullie nu samen bh's shoppen :D En toch maar weer aan de maximizer, ik raak die dingen nooit meer aan hor, heb af en toe meer behoefte aan een minimizer, haha!

Verder helemaal geen last meer van je boobies? Ik heb af en toe nog wel last van mij linkerborst, maar niet erg gelukkig.

Ik zie nu net staan dat je naar een maat 65D/E bent gegaan, hahaha. (Staat onder je stukjes) nou zou wel heeeeel knap zijn als jij je boobs in een 65D krijgt hor, gezien ik al een 70E heb, haha. je onderschat je boobies :P

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.