Ga naar inhoud

Princess99: 22 oktober 2013 : Dr. van Straten : UCCZ Dekkerswald


Gast

Aanbevolen berichten

Haha ja ik dacht vertel ik het wel gewoon zelf en gelijk helemaal goed, en nu praat niemand er meer over dus :P oei nog last ja? Maar steken of nog echt pijn? Heb zelf nog wel soms steken maar is echt als ik veel te enthousiast aan het werk ben geweest of ergens heel veel kracht voor moest zetten. Heb je ondertussen al een keer gezwommen? Bij mij ging dat echt moeizaam namelijk. En denk dat je gelijk heb met die cupmaat haha. Prop het soms wel in een D maar dan gaapt het middenstuk zeg maar. Zit niet plat tegen mijn lichaam aan. Toen ik die D kocht in de winkel was dat vrouwtje onderhand helemaal boos want die D was absoluut te klein en niet zoon beetje ook...maargoed eigenwijze ik denk dan weer, oke.. Ik koop hem gewoon want ze hebben niks in E haha. Maar zal dat stukjw zo maar veranderen want D zit soms toch wel erg krap haha :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 395
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik heb af en toe hele scherpe steken in mijn linkerborst, maar niet vaak gelukkig, dus maak er niet druk om. Op mijn linkerzij liggen is ook nog vervelend, maar dit was normaal volgens Frans, daar voel ik aan de zijkant de prothese ook wat beter zitten. Maar ik kan er verder veel mee hor en vind ze nog steeds super mooi :D enige waar ik niet blij mee ben zijn mijn littekens :( Zijn echt lelijk en zichtbaar, hoop dat het nog bijtrekt!

Maar met cupmaten is natuurlijk ook groot verschil met omtrek he, hoe groter de omtrek hoe groter de cup, daardoor komt een 75D cup ongeveer overeen met een 70E cup. Dus met 65 zouden wij waarschijnlijk een F nodig hebben, hahah! En van omtrek 90 waarschijnlijk een A, hahahahah! Cup zegt niet zoveel, moet het echt in combinatie met de omtrek zien :)

Zitten bh's wel helemaal lekker bij jou?... Bij mij nog steeds niet echt super, ben s'avonds echt blij dat die uit mag, haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alleen wel het idee dat mijn borsten echt gezakt zijn helemaal... dus niet gaan hangen net als een normale borst, maar dat heel de prothese een stuk lager is gekomen. In het begin zaten mijn littekens iets onder de plooi van mijn borst en nu zitten ze echt echt op mijn borsten... Heb jij dat ook? Niet dat ik straks met 2 borsten op mn buik loop, whahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klinkt niet fijn meid! hoop dat het snel bijtrekt! ja heb jij ook dat je onderaan rimpels/plooien voelt? ze zijn niet zichtbaar maar als ik ga liggen en mijn arm strek dan voel ik ze wel heel duidelijk.. Bij jou je littekens dus ook nog goed zichtbaar? bij mij ook nog heel erg, terwijl ik ze toch nog regelmatig insmeer... zien ze er bij jou ook heel rood/rozig uit? Hoop ook echt dat ze ooit nog zo soepel worden zoals mijn borsten eerst waren.. nja snap dat het niet hetzelfde zal worden maar soepeler als dit zou van mij wel mogen. Bhs zitten bij mij al wel helemaal zoals ze moeten zitten, heb er geen last van, behalve dat mijn boobs nog niet helemaal soepel zijn.

Whahaha zal wat zijn als ze binnenkort al op je knieën hangen he, nee maar die van mij zitten ook beetje halverwege mijn borst dus ik denk dat dat wel hoort.. waar ze in gesneden hebben is ook je oude plooi, dus is logisch dat ie nu hoger zit als je boobs groter zijn geworden.. tenminste dat lijkt mij wel logisch :)

Wat ik wel sinds kort heb is dat ik striemen op mijn rechtertiet krijg :( net naast mijn tepel, echt niet mooi dus. Heb jij dat ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik kan ook rimpels voelen vooral als ik ver voorover buk aan de zijkanten. Maar je ziet het gelukkig niet, voelt wel creepy :wacko:

Mijn littekens zijn inderdaad ook rood/roze, ik smeer 2 x per dag, maar denk dat we hier weer geduld voor moeten hebben. 1 kant wordt denk ik uiteindelijk wel mooi, maar die kant die open is gegaan blijft denk ik wel zichtbaar :(

Wel fijn dat jou littekens ook daar zitten, hoef ik geen nachtmerrie's meer te hebben over tieten op mn buik :-P hahahah!

O sonde van die striemen! Ik heb dat niet, maar ik heb natuurlijk al 2 keer eerder grote borsten gehad tijdens zwangerschappen en borstvoeding, dus er heeft bij mij ook nooit veel spanning op mijn huid gestaan na de bv. Goed je borsten in blijven smeren met bio-oil bijvoorbeeld en ook striemen vervagen met de tijd vaak wel!

En inmiddels alweer een keer gezwommen?... ik kom sowieso vaak niet verder dan 3 slagen, dus ik zal er niet veel van merken ;) ben meer van het dompelen, hahaah!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Haha zenuwpeesje, tieten op je buik, is het zo erg haha :P Hoop inderdaad echt dat die striemen weg gaan want ik vind ze echt lelijk, had jij dat niet met de zwangerschap dan? Ik heb nog steeds niet gezwommen want ik durf het gewoon niet haha, Ik heb echt nergens meer last van of pijn aan maar zodra ik wil gaan zwemmen, auw auw.. jij al weer een keer geprobeerd? weet iemand anders misschien hoe lang het duurt eer dat je weer pijnloos kan gaan zwemmen?

Wat ik trouwens wel heb is als ik later op de dag nog steeds een wat strakkere bh aan heb, heb ik last van de bovenkant van mijn ribben, alsof mijn bh te zwaar/te strak zit voor mijn ribben ofzo, geen idee wat het is, maar het irriteert wel :P @Veer, we zijn vrienden dus je kunt gewoon kijken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik moet wel even lachen om jouw stukje over het infuus.....

Het stomme is dat ik daar geen seconde over had nagedacht maar dat het nu, na 10 dagen nog steeds pijn doet en dik en blauw is waar infuus is geprikt. Wat een rot gevoel!!

Ik vind jouw borsten heeeeel mooi geworden! Zijn ze voor jouw gevoel nog wat naar voren gekomen in de weken erna?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja rotgevoel he hihi! Ik heb ook echt 6 weken lang met een blauwe arm rond gelopen haha, maargoed moet er iets voor over hebben he :) ik vond mijn borsten na de operatie echt groot...precies hoe ik het wilde hebben... Toen het vocht eenmaal er uit was dacht ik is dit het wat overblijft.. Maar nu ze helemaal gezakt zijn en zacht, merk ik wel dat ze weer groter zijn geworden in vergelijking met de eerste weken na de operatie. Denk inderdaad dat ze dan nog wat groeien hoor als ze eenmaal goed staan.. Want ik las dat je die van jou te klein vond?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vandaag precies 5 maanden PO, vandaag ook voor het eerst dat ik zere steken krijg aan de linkerkant( steken al vaker gehad natuurlijk maar dat het zo doorgaat naar mn arm zeg maar ;) , pijnlijk gevoel trekt door tot aan mijn onderarm, is dit normaal? het lijkt alsof ik iedere keer stroom krijg van binnenuit wat blijft hangen in mijn arm.. rechterborst ook echt niks aan de hand.. zou ik teveel gedaan hebben op het werk vandaag of is dit normaal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey zenuwpees! Ja echt super klote :( had dit echt niet verwacht aangezien ik toch al wel even pijnvrij was. Het is niet leuk voor jou, maar ben wel gerustgesteld dat dit dus wel "normaal" is.. Wat zei Frans? Ik had vanochtend de kliniek gebeld maar moest het op mail zetten. Vraag me af waar het vandaan komt.. Na pijn, Te veel/hard werken? Overbelast..weet jij dat? Heb je het nog vaak? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Het verhaal komt me bekend voor, toen ik naar huis mocht voelde ik me supermen.

Nee hoor doe me sport bh zelf wel aan. Kan zelf wel de trap op.

Nou 's avonds heb ik het geweten de pijn werd steeds wat erger en de 2 dagen erop steeds meer pijn. De 4de dag was de pijn een stuk minder en kon ik normaal uit bed.

Wel lig ik in het bed naast mijn slaapkamer daar kan ik namelijk de hoogte zelf instellen en het bed is ook een stuk lager.

de 4de dag nam ik al geen medicijn in. Alleen op mijn rug slapen lukt niet ik slaap nu al op mijn zij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Vandaag alweer een jaar po! Wat gaat de tijd snel zeg, lijkt wel gisteren dar ik op de operatietafel lag..echt heel snel gegaan. Ondanks ik toch in juni weer terug ga voor een wissel en het uiteindelijk miet helemaal is geworden zoals ik het wilde hebben, ben ik blij dat ik het heb laten doen! Geen complicaties gehad, wel veel pijn. Vooral veel goede reacties gehad, geen gezeik meer op het strand/zwembad. Ik kan nu heel open met mijn vriend praten over boobs.. we zijn het leuk gaan vinden zelfs! Ik hoop echt dat mijn 2e keer net zo verloopt als de eerste keer (maar dan met een mooier resultaat).. mijn boobs zijn vandaag toch een beetje jarig :) op naar Juni :D (ik maar roepen de eerste keer dat ik dit NOOIT meer doe haha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Nog even en dan alweer 3 jaar PO. Tijd gaat zo snel! Ondertussen alweer een tepelpiercing verder haha :) wissel is nooit doorgegaan, heb ze toch kunnen accepteren zoals ze zijn....en inmiddels ook een aantal kilo verder en dus ook grotere borsten.... maar... nu ik dus aangekomen ben, merk ik wel dat mijn borsten weer iets ongelijk beginnen te worden. De borst die voor de operatie al groter was, begint dat nu dus weer te doen :( het lijkt me wel normaal, gezien de voorsituatie, maar ik hoop dat er andere dames zijn die hier ook ervaring mee hebben en mij daar meer over kunnen vertellen. Voor anderen zal het verschil misschien niet zo opvallen, maar voor mijn eigen gevoel is het wel weer zichtbaar aan het worden. Al met al wel tevreden met mijn boobs hoor :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.