Ga naar inhoud

Princess99: 22 oktober 2013 : Dr. van Straten : UCCZ Dekkerswald


Gast

Aanbevolen berichten

Geen idee waarom ze dat doen??

Ik vond het zonde van me tijd, dus ik heb gelijk een gesprek met de chirurg aangevraagd en kon toen ook kiezen welke chirurg. Ik had de keuze uit Schiettecatte en Straten(dat waren toen nog de enige die een borstvergroting deden voor Diana geloof ik).

Dus het kan wel gewoon ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 395
  • Created
  • Laatste Reactie

Zo werkt Diana nou eenmaal, geloof ik. Zij is gewoon een tussenpersoon...

Genoeg andere klinieken waar je direct een consult krijgt met de pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks worldgirl! Denk dat ik maar eens ga bellen dan met wie ik vrijdag het consult heb. Want net als wat je zegt, het is een beetje zonde van de tijd! Weet wel dat toen ik belde voor een afspraak dat de receptioniste zei van: dinsdag kan niet want dan zijn er geen "doktoren" aanwezig. Dus misschien dat ze bedoelt dat consult vrijdag al wel gelijk met chirurg is. Maar thanks voor info, ga morgen maar eens gelijk bellen x

Javaantje, geeft niet hoor! Ben al blij dat je reageert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke ik heb dus net gebeld naar kliniek. Heb vrijdag een intake bij Diana zelf. De receptioniste zei dat de chirurg zijn patiënt niet eens hoeft te zien voor de operatiedag. Doe ik er verstandig aan om consult met Diana te doen en verder bij operatie te zien wie mijn borstvergroting uitvoert. Of zouden jullie zeggen: eerst met chirurg praten anders geen operatie? of zijn de adviezen van Diana wel goed? ik ben hier onzeker over omdat ik verschillende meningen hier over hoor. (Diana en chirurg liggen vaker niet op een lijn)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik persoonlijk zou zeggen eerst consult met chirurg anders geen operatie. Diana is geen chirurg en wat ik hier en daar Lees is dat de adviezen van Diana 9 van de 10 afwijkt met die van de chirurg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

ik ben ook bij diana geweest ik had een maand terug een consult met de chirurg en die zei wel iets anders dan diana.

Ik werd van de week gebeld dat die chirurg mij niet kan helpen op mijn operatie dag dus heb nu een andere pc maar ik moet morgen voor consult bij hen komen voordat hij gaat opereren dus vind beetje vaag dat ze dat tegen jou zeggen Ik moest even consult komen wat ik niet erg vind want ik wil weten wie mij opereert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke ik heb dus net gebeld naar kliniek. Heb vrijdag een intake bij Diana zelf. De receptioniste zei dat de chirurg zijn patiënt niet eens hoeft te zien voor de operatiedag. Doe ik er verstandig aan om consult met Diana te doen en verder bij operatie te zien wie mijn borstvergroting uitvoert. Of zouden jullie zeggen: eerst met chirurg praten anders geen operatie? of zijn de adviezen van Diana wel goed? ik ben hier onzeker over omdat ik verschillende meningen hier over hoor. (Diana en chirurg liggen vaker niet op een lijn)?

Meid, bel gewoon opnieuw op en zeg dat je gelijk een gesprek met een pc wilt en niet met Diana. Het is belangrijk om een gesprek met een pc te hebben voor je operatie. Die heeft er immers een langdurige studie voor gevolgd en Diana niet. Ik heb inderdaad gelezen dat ze wel eens andere adviezen geeft dan de pc zelf. Zeg dat je ver moet reizen en het niet zit zitten om 2 keer te rijden voor een consult. Het zal dan wel op een andere dag worden denk ik. ;)

Je kan zelf hier op het forum alvast kijken bij welke pc je voorkeur ligt(in de gallerij). Ze werkt met David Schiettecatte, Frans Straten, Onno Schuitema en Hay Winters uit mijn hoofd. In de gallerij zijn meerdere foto's te vinden van Schiettecatte(waaronder ik dus) en Straten. Schuitema en Winters zijn nog wat minder bekend, maar schijnen ook goede pc's te zijn.

Zelf zou mijn voorkeur gaan naar Frans Straten of David Schiettecatte..vind dat die erg mooie borsten maken. Maar het is maar net waar je van houdt natuurlijk. ;)

Bij mij deden ze echt helemaal niet moeilijk toen ik direct een consult met de pc wou... :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sowieso vind ik het een beetje vaag hoe alles te werk gaat. Eerst krijg je een chirurg aangewezen, kan die niet dan een ander. En wie weet krijg je weer een andere chirurg op de dag van je operatie.

Mocht je eerst een consult krijgen van diana, is dan ook weer de vraag. Wat er uitkomt is eigenlijk niet wat je krijgt, want het zal meer of minder worden...

niet mijn ding iig

Maar goed, wie ben ik haahhaha...

Genoeg Dames hier die erg tevreden zijn en dat moeten we hebben :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sowieso vind ik het een beetje vaag hoe alles te werk gaat. Eerst krijg je een chirurg aangewezen, kan die niet dan een ander. En wie weet krijg je weer een andere chirurg op de dag van je operatie.

Mocht je eerst een consult krijgen van diana, is dan ook weer de vraag. Wat er uitkomt is eigenlijk niet wat je krijgt, want het zal meer of minder worden...

niet mijn ding iig

Maar goed, wie ben ik haahhaha...

Genoeg Dames hier die erg tevreden zijn en dat moeten we hebben :D

Dit valt echt wel mee hoor ;) Je zal nooit op dezelfde dag te horen krijgen dat je een andere pc krijgt. Steffi new die kon ook door dezelfde arts worden geopereerd alleen dan een week later, zij heeft zelf gekozen voor dezelfde datum en een andere pc. Al vind ik dat wel slordig inderdaad...ik denk omdat ze net een nieuwe locatie en nieuwe plastische chirurgen hebben dat ze daardoor wat (inplannings)foutjes maken.

Waarom Diana de consulten ook doet snap ik alleen ook niet helemaal. Maar bij andere klinieken krijg je soms ook eerst een afspraak met een consultant. Scheelt misschien weer wat werk voor de pc ofzo?

Ik ben er keurig netjes geholpen. Ze hebben hele lange openingstijden, ook 's avonds en in het weekend. Met inplannen voor je nacontrole zijn ze ontzettend flexibel. Toen ik na een week moest terug komen had ik een beetje laat pas mijn tijd doorgegeven die ik kon. Die was toen helaas al bezet, maar ik kon gewoon komen tussen 11.00 en 19.00 op zondag en kon ik even "tussendoor "..zou misschien wel wat langer moeten wachten. Ik kwam aan en werd gelijk geholpen. Voor me controle daarna had geen zin om helemaal naar Rotterdam te rijden voor me hechting knoopjes los te knippen, dus er werd zo geregeld dat ik bij mijn pc langs kon in Amstelveen wat voor mij veel dichterbij was. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarom zeg ik genoeg vrouwen die wel tevreden zijn :D

Alleen Lees je weer andere verhalen die anders zijn bij een ander. Maar goed is waar je zelf voor kiest natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ook gelijk bij een pc je consult doen, want diana geeft duidelijk een ander advies als de pc.

Ik had de eerste x gelijk bij straten een consult en dat vond ik persoonlijk geen prettig gesprek, ben daarna nog een x om te passen bij diana geweest en toen kreeg ik dr. Schiettecatte toegewezen, dus ik wilde bij hem nog voor mijn operatie een x op gesprek, maar dit was niet mogelijk vanwege vakanties (ik wilde17 dagen spanje, hij daarna tot een dag voor me operatie) heb toen op de dag van mijn operatie 2 verschillende maten protheses klaar laten leggen (diana adviseerde 500cc medium profile en straten een450cc high profile) op de dag van mijn operatie heeft de chirurg dus pas gekeken wat hij het beste vondt en zonder dat ik hem iets zei of vertelde adviseerde hij dus 450cc high profile.....was ik even blij!!!!

Ik ben inmiddels 23 dagen po en ben inmiddels 3x op controle terug geweest bij diana, ze heeft afgelopen zaterdag gezegd dat ik nu 4 weken me borstband om moet en pas over 4 weken moet terug komen en dan zou ze gaan kijken of er een hersteloperatie nodig is, maar aangezien ik hier echt slapeloze nachten van heb dacht ik vanmorgen ik bel gewoon om te vragen of ik op controle bij dr.Schiettecatte mag komen, hij was helaas pas 13 september aanwezig dus ik heb nu vrijdag de 13e (hoop niet dat dit een teken is :-)) een afspraak, gewoon voor me eigen gevoel :-) dus ja als je morgen belt kan je misschien nog terecht bij hem de chirurg13e :-)

Wens je alvast succes en maak je niet te druk voor een consult, stelt niet zoveel voor....

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ook gelijk bij een pc je consult doen, want diana geeft duidelijk een ander advies als de pc.

Ik had de eerste x gelijk bij straten een consult en dat vond ik persoonlijk geen prettig gesprek, ben daarna nog een x om te passen bij diana geweest en toen kreeg ik dr. Schiettecatte toegewezen, dus ik wilde bij hem nog voor mijn operatie een x op gesprek, maar dit was niet mogelijk vanwege vakanties (ik wilde17 dagen spanje, hij daarna tot een dag voor me operatie) heb toen op de dag van mijn operatie 2 verschillende maten protheses klaar laten leggen (diana adviseerde 500cc medium profile en straten een450cc high profile) op de dag van mijn operatie heeft de chirurg dus pas gekeken wat hij het beste vondt en zonder dat ik hem iets zei of vertelde adviseerde hij dus 450cc high profile.....was ik even blij!!!!

Ik ben inmiddels 23 dagen po en ben inmiddels 3x op controle terug geweest bij diana, ze heeft afgelopen zaterdag gezegd dat ik nu 4 weken me borstband om moet en pas over 4 weken moet terug komen en dan zou ze gaan kijken of er een hersteloperatie nodig is, maar aangezien ik hier echt slapeloze nachten van heb dacht ik vanmorgen ik bel gewoon om te vragen of ik op controle bij dr.Schiettecatte mag komen, hij was helaas pas 13 september aanwezig dus ik heb nu vrijdag de 13e (hoop niet dat dit een teken is :-)) een afspraak, gewoon voor me eigen gevoel :-) dus ja als je morgen belt kan je misschien nog terecht bij hem de chirurg13e :-)

Wens je alvast succes en maak je niet te druk voor een consult, stelt niet zoveel voor....

Xxx

Tess!! Wat grappig dat je het bij Straten ook geen fijn consult vond..ik vond die vent helemaal NIKS. Dacht dat ik de enige was eigenlijk...wat een botte zakelijke vent zeg. Maar hij maakt wel hele mooie borsten! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tess!! Wat grappig dat je het bij Straten ook geen fijn consult vond..ik vond die vent helemaal NIKS. Dacht dat ik de enige was eigenlijk...wat een botte zakelijke vent zeg. Maar hij maakt wel hele mooie borsten! ;)

Nou zeker toevallig meis we hebben een beetje hetzelfde gehad allemaal en natuurlijk de operatie dag tegelijk, heb je zelfs gezien hihi :-)

Jammer dat ik niet van die geweldige boobies heb als jij, maar ach komt goed!!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou zeker toevallig meis we hebben een beetje hetzelfde gehad allemaal en natuurlijk de operatie dag tegelijk, heb je zelfs gezien hihi :-)

Jammer dat ik niet van die geweldige boobies heb als jij, maar ach komt goed!!

Xx

Ja echt grappig hihi!!

Jij hebt ook hele mooie boobs(zeker je goede boob) hoor en ik hoop echt dat het goed komt en je verkeerde boob ff heel snel gaat zakken. Ben benieuwd wat Schiettecatte zegt, goed dat je bij hem langs gaat! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Officieel is het zo dat je een consult met je pc moet hebben gehad voor je operatiedag!! Dat heet de Informed consent. Je moet je voorlichting gehad hebben door een DESKUNDIGE! Dat is je pc dus, en niet een niet-medisch-onderlegde Diana of andere consulente :)

Dit even ter info ;)

En het is idd flauwekul om eerst op gesprek te gaan bij een consulente en dan terug moeten gaan voor een gesprek met de pc die je gaat behandelen...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook gelijk op gesprek bij Straten geweest vond hem ook wat zakelijk maar bij de operatie was ie wel super lief.

Vandaag op nacontrole geweest bij Straten, en hij was al een stuk losser! Erg vriendelijk nu ook.

En mocht je vrijdag wel bij Diana gaan zij is id. geen arts maar het kan wel erg leuk zijn om gewoon te gaan passen met haar ... kun je dr ff goed over nadenken en dan 2e consult bij de arts kijken wat hij je aanraad voordeel dan heb je nog wat meer tijd om over de grootte na te denken. Denk ik dan zo.

En ga zeker niet te klein!!!! Je twijfelt over n C of een D, dan zou ik zeker voor een D gaan .... aan het begin (en ook bij het passen) denk je sjooooo wat zijn ze groot! Maar het went snel en vaak lijken ze wat kleiner uit te vallen ! Niets van een ander aantrekken kwa maat borsten. Doen wat jij mooi vind!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou vraag ik me af hè...

Na een consult moet je een formulier tekenen dat je eea bent geïnformeerd: van algemene info tot complicaties/kapselvorming ed.

Kregen jullie deze formulier van Diana toegereikt of pas op consult bij de chirurg?

Als het van Diana afkomt dan is het niet officieel/wettelijk lijkt mij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee bij straten heb ik die de 1e x getekend, maar dat was niet mijn pc

Is het dan officieel? Had hij ook getekend?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.