Ga naar inhoud

Princess99: 22 oktober 2013 : Dr. van Straten : UCCZ Dekkerswald


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 395
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik ben als eerste bij Diana geweest, NOOIT MEER !

Mevrouw beloofde dat ik 800cc zou krijgen en dat kwam allemaal goed, totdat ik daadwerkelijk bij de chirurg kwam die vermelde niet meer dan 500cc te zetten.

Dan had Diana niks moeten beloven.

Vervolgens naar Plovier geweest en trots met mijn borsten !

Ook een van de redenen dat ik niet naar Diana ben gegaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm dat klinkt niet best! Ben benieuwd wat ik morgen te horen krijg. Iemand nog tips: welke kliniek/chirurg raden jullie aan? Want begreep dat bij Diana in meerdere klinieken opereren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat Schietecatte en Straten de meest voorkomende zijn die voor Diana werken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik gisteren aan telefoon zat met kliniek werd er al gezegd dat ik schijnbaar de keuze had tussen die 2 inderdaad. Heb ze even gegoogled etc. Maar keuze blijft toch moeilijk. Hoorde dat shiettecatte (of hoe je ht ook schrijft) erg vriendelijk is en duidelijk is met uitleg over nazorg etc. Maar dat straten weer hele mooie borsten als eindresultaat neerzet. Alleen weet ik niet of ik het wel zo fijn vind als hij echt zo bot over komt als dat iedereen zegt... Moeilijk moeilijk haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net terug van consult bij Diana. Ik ben hier echt heel goed over te spreken, nu al. Woensdag moet ik terug komen voor een tweede consult en dan bij Straten, dus ben benieuwd! operatiedag staat ook al vast. Echt helemaal happy, zo maar eens een nieuw topic openen alvast voor mijn operatie :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je wil kun je bij mij de foto's zien, dan zie je in ieder geval 1 voorbeeld van wat voor resultaat dr. Straten aflevert. Ik vind dat hij het super heeft gedaan en ben er ook erg over te spreken. In het eerste gesprek kan hij heel zakelijk overkomen, maar ik vind ook wel weer dat dit er een beetje bij hoort. Op de dag van de operatie en de controle afspraken daarna was hij SUPER vriendelijk en lief.

Wanneer word je geholpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net terug van consult bij Diana. Ik ben hier echt heel goed over te spreken, nu al. Woensdag moet ik terug komen voor een tweede consult en dan bij Straten, dus ben benieuwd! operatiedag staat ook al vast. Echt helemaal happy, zo maar eens een nieuw topic openen alvast voor mijn operatie :)

Je hoeft geen nieuwe topic aan te maken. Wanneer jij je datum weet kan je dit doorgeven aan BB en zal zij de titel van dit topic aanpassen. Zo heb je alles in 1 ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh haha, dan kopieer en plak ik het hier wel :P kan ik dat aangemaakte forum nog verwijderen?

Nee dat hoeft volgens mij ook niet. BB kan dat wel fixen als het goed is. MOet je haar ff een berichtje sturen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke doe ik :)


Na jarenlang twijfelen en tranen gehuild heb ik de knoop doorgehakt en vandaag mijn allereerste consult bij Diana Gabriels gehad.

Wat ben ik te spreken over deze vrouw! ze vertelde dat mijn borsten nog erg vol en mooi waren voor een slank meisje zoals ik (ik ben 1.58 en weeg 45 kilo) maar dat ze wel begreep waarom ik dit zo graag wilde, ze liet me lachen, alles was duidelijk.

Samen met haar hebben we protheses gepast en zijn tot de conclusie gekomen dat er bij de ene borst 350cc ingaat en bij de andere 375cc. (dit omdat mijn ene borst wat kleiner is)

Ze heeft foto's ervan gemaakt zodat ik die thuis op het gemak kon bekijken. Voor de nieuwsgierige mensen, zal ze in mijn album uploaden.

Hierbij zou ik uitkomen op een grote C/kleine D. Het worden ronde protheses van Mentor en ze worden dual plane gezet.

Woensdag heb ik een tweede consult met Straten. Ben benieuwd wat hij zegt en of het enigszins overeen komt met elkaar, maar ik vond dit resultaat echt al aan mijn wensen voldoen.

En het leukste van alles is: 28 Oktober dan eindelijk mijn borstvergroting :D deze word uitgevoerd in UCCZ Dekkerswald.

Iemand nog tips of ervaringen? Alles is welkom :)

Zijn er nog meer die door Straten zijn geopereerd en wat vonden jullie van hem en van het eindresultaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ik al eerder vertelde ben ik door dr. Straten geholpen ook in het UCCZ Dekkerswald. Eerst moest ik naar mn eigen kamertje met tv waar een bed stond en een badkamertje met wc. Ik moest nog even naar de wc van de verpleging en daar werden een aantal vragen gesteld m.b.t. mijn gezondheid en werden er ook voorbereidingen getroffen. Daarna ging ik naar de vercouverkamer. Dit is een kamer waar uiteindelijk meerdere mensen voorbij kunnen komen. Hier word het infuus aangelegd om het vochtgehalte op pijl te houden, er worden nog voor foto's gemaakt en dr. Straten zal nog vragen of alles duidelijk is etc en kort daarna word je naar de operatie kamer gerold. Hier word je overgeheveld op een ander bed/operatietafel. (ik had het daar helemaal niet koud! Gelukkig! ze pakte me lekker in en kreeg ook een extra deken, dit gaf me een heerlijk gerustgesteld gevoel) Op deze operatiekamer sprak de anesthesist me nog eens aan en hebben we nog gezellig gekletst. Dr. Straten vroeg nog ter controle wie ik was en in welk jaar ik geboren was. Toen pakte ze het mondkapje erbij en zette het apparaat aan. Ik zei tegen de man van goh... wat stinkt dat spul, dat heb ik nou echt niet gemist hoor sinds de laatste keer dat ik geopereerd werd. Zegt die man, nou dat heeft geen geur hoor! Ik zo nou echt wel! (wou hij bijna er zelf aan ruiken hahahaha) en toen plaatste hij het kapje over me en vertelde dat ik een paar keer diep in moest ademen. (2x was voldoende en ik was weg).

Naja een uurtje later werd ik eigenlijk best vlug weer wakker, en werd de volgende voorbereid voor de operatie en daar krijg je dan een beetje water en kom je een beetje bij etc. Wanneer je een 1,5 uur daar bij bent gekomen word je weer verder gerold naar je eigen kamertje om daar in alle rust verder bij te komen.

Wanneer je goed gedronken en gegeten hebt en je naar het toilet bent geweest mag je van hun naar huis. Goed en wel ben je daar een dagje aanwezig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik qua bh maat uit ga komen op D/E, had nog een bh 75C liggen van toen ik nog wat zwaarder was, maar dat ging m echt niet worden.. Nou was dat wel een push up bh die ik sowieso niet meer wil dragen.. Zo in mn sportbh ziet t er allemaal niet te groot uit, maar elke dag als ik m uit doe om te gaan douchen lijken ze wel uit mn lijf te springen, dan zijn ze echt groot op dat kleine lijfje van me! Ben wel heel blij hoor! Op mn foto's zie je ook niet zo goed dat ze echt groot zijn, maar vind ze behoorlijk! Heb vandaag kliniekbh omgeruild bij bergman voor een D, kreeg bijna geen lucht meer in de C..

Welke maat wil je naartoe? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.