Ga naar inhoud

Princess99: 22 oktober 2013 : Dr. van Straten : UCCZ Dekkerswald


Gast

Aanbevolen berichten

Hm.. Die Straten neemt altijd prothesen die net wat breder zijn dan de eigen borsten.. Ik snap dat niet goed, maarja, hij zal het dan wel weten..

De high profile 300 is 11,1 cm breed en heeft 4,7 cm projectie

De high profile 325 is 11,5 cm breed en heeft 4,8 cm projectie

De high profile 350 is 11,7 cm breed en heeft 4,9 cm projectie

Als je nu een 70 b hebt, dan ga je met deze prothesen uitkomen op een 70E/F

Ze gaan er dan uitzien als een mooie D, dus precies wat je wilt, denk ik hoor :)

Als je niet ontevreden wilt gaan zijn, moet je dit gewoon doen hihi :)

xxx BB

Dit is zo super fijn! :) Dan weet je een beetje wat je kan verwachten met zo'n schematje en kan je zelf ook beter kiezen tussen wat je wil. Maar ik wist niet dat Frans altijd bredere protheses plaatste? Bij mij stond dat in eerste instantie niet in de planning in ieder geval ;) maar dat is het uiteindelijk geworden omdat ik dat zelf wou en zo meer een decollete/spleet kreeg :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 395
  • Created
  • Laatste Reactie

Dit is zo super fijn! :) Dan weet je een beetje wat je kan verwachten met zo'n schematje en kan je zelf ook beter kiezen tussen wat je wil. Maar ik wist niet dat Frans altijd bredere protheses plaatste? Bij mij stond dat in eerste instantie niet in de planning in ieder geval ;) maar dat is het uiteindelijk geworden omdat ik dat zelf wou en zo meer een decollete/spleet kreeg :D

Ja hij doet dat heel vaak, zover ik dat kan beoordelen natuurlijk.....

Een beetje breder dan je eigen borst, kan misschien nog wel, maar ik vind eigenlijk dat dat soms echt tot de grens gaat... Ik heb natuurlijk zelf een nare ervaring achter de rug met té brede prothesen (en die waren meer breder dan deze hoor, dus geen zorgen) maar daarom ben ik daar eigenlijk heel kien op..

Hij is een van de weinigen die dit doet, wat dus ook meer risico met zich meebrengt. Gelukkig is alles tot nu toe goed gegaan, zover ik weet van hier op het forum, maar het is wel een beetje Plovier-achtig haha...

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt wat je zegt Pinkboobie :) alleen hij legde me uit dat als ik bijv 400cc zou nemen dat ik mijn armen dan niet meer normaal kan bewegen omdat mn tieten in de weg zitten? haha, dus denk allemaal dat ie een niet al te brede prothese in gaat zetten..Hoe dichterbij het komt hoe meer je je druk gaat maken of het er allemaal wel zo uit komt te zien zoals je bedoelt en hoopt. Meerdere die dit gevoel kennen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm.. Die Straten neemt altijd prothesen die net wat breder zijn dan de eigen borsten.. Ik snap dat niet goed, maarja, hij zal het dan wel weten..

De high profile 300 is 11,1 cm breed en heeft 4,7 cm projectie

De high profile 325 is 11,5 cm breed en heeft 4,8 cm projectie

De high profile 350 is 11,7 cm breed en heeft 4,9 cm projectie

Als je nu een 70 b hebt, dan ga je met deze prothesen uitkomen op een 70E/F

Ze gaan er dan uitzien als een mooie D, dus precies wat je wilt, denk ik hoor :)

Als je niet ontevreden wilt gaan zijn, moet je dit gewoon doen hihi :)

xxx BB

Thanks bb, nu krijg ik mijn goede hoop weer terug haha :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is ook wel zo MommyD, maar daarom past er gewoon op een gegeven moment niet meer in iin datzelfde profile ;)

Dan moet je overstappen op een smaller profile, dus van medium naar high en van high naar extra high. Dan krijg je meer projectie en krijg je geen borsten die tegen je bovenarmspieren komen als je wandels :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pc zei ook dat ie echt geen 400cc ging zetten omdat ik dan echt last zou krijgen van borsten/armen. Dus misschien maar goed om toch maar stapje terug te doen :) kan echt niet wachten haha. Iemand tips om de tijd een beetje te doden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr straten geeft je zeker mooie borsten dus maak je daar maar niet druk om :) komt helemaal goed. ;)

Dat denk ik ook wel :) probleem is nu het lange wachten. Niet alleen ik ben ongeduldig maar mijn vriend zegt zelfs steeds: ben benieuwd hoe het er uit komt te zien haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar even foto's ge-upload van hoe mijn borsten er nu uitzien, altijd leuk voor over een maandje terug te kijken als ik eindelijk de boobies heb die ik wil hebben :)! Ik heb bdw een tepelpiercing. en die moet er uit met BV, alleen denk ik dat als ik grotere borsten heb, ik hem niet meer mooi vind staan. weet iemand of het kwaad kan om hem uit te laten na operatie en hem dicht te laten groeien? ben namelijk bang dat dit voor infecties gaat zorgen en dergelijke..

Link naar reactie
Delen op andere sites

pff hoe dichter bij operatie komt hoe meer ik me druk ga maken over complicaties en of ik mijn borsten niet te klein ga vinden :63: ...zijn er nog meer die hier last van hebben en hoe hebben jullie dat opgelost?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat herken ik wel. Je gaat er veel te veel over na denken. Ben zo bang dat ze te klein worden of misschien wel lelijk! Het zal zoiezo even wennen zijn om ineens "andere" boobs te hebben.

Oplossen weet ik niet of dat kan, maar we moeten het maar gewoon over ons heen laten komen. Uiteindelijk komt alles goed :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat herken ik wel. Je gaat er veel te veel over na denken. Ben zo bang dat ze te klein worden of misschien wel lelijk! Het zal zoiezo even wennen zijn om ineens "andere" boobs te hebben.

Oplossen weet ik niet of dat kan, maar we moeten het maar gewoon over ons heen laten komen. Uiteindelijk komt alles goed :D

Ik las net jou verslagje, en inderdaad ik herken mezelf er ook in, dan moet je al lang wachten, en hoe langer het wachten hoe meer spookverhalen je in je hoofd gaat halen he haha. Maar goed altijd maar van de positieve kant uitgaan he! Ben echt benieuwd hoe het bij jou gaat en of het een beetje aan je verwachtingen heeft voldaan, maar dat gaan we dan wel lezen over 6 dagen haha! Nu de tijd nog zien vol te maken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.