Ga naar inhoud

Princess99: 22 oktober 2013 : Dr. van Straten : UCCZ Dekkerswald


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 395
  • Created
  • Laatste Reactie

Het gaat goed! de eerste 2 dagen waren voor mij een ramp, maar ik merk nu dat het steeds beter met me gaat. De pijn valt me ook mee gelukkig. Ze zijn natuurlijk nog keihard haha, maar het gaat helemaal goedkomen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor iedereen die dezelfde PC heeft gehad als ik: ik las hier op het forum dat een aantal van jullie de hechtingen er zelf uit moeten halen. Dit zie ik straks niet zo zitten denk ik. Weten jullie of Straten altijd met oplosbare hechtingen werkt? of is dat bij iedereen verschillend?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hebben ook zelf de hechtingen er uit gehaald en dat ging heel soepel. Ik ben niet geholpen bij van straten, dus kan niks zeggen over hoe of wat hij gebruikt. Dr. de Meyere heeft 1 draad zigzag door je incisie lopen zonder knoopjes. Het was dus eigenlijk zachtjes aan 1 kan die draad er uit trekken. Appeltje eitje ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Prinsesje99!

Leuk zeg, nog maar even aftellen en dan is het zo ver!

Ik ben zelf ook door Dr. Straten geopereerd (maar dan via een andere kliniek) en bij mij heeft ie inwendige hechtingen geplaatst die zelf opgelost zijn. Geen draadjes, knoopjes of iets dergelijks gezien dus daar hoef je je denk ik geen zorgen over te maken :-).

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor jullie reacties Dames :) Inderdaad nog eventjes aftellen, komt eindelijk in de buurt haha. Had vannacht zo'n nachtmerrie over de operatie, dat ik er eigenlijk een beetje tegen op zie. Maargoed :) van ene kant tel ik af omdat ik graag mn boobies wil maar van de andere kant toch heel erg zenuwachtig en een beetje bang :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist door kliniek gebeld dat ik dinsdag al om 7 uur aan de beurt ben in plaats van 10 uur :D.. dus ik ben de eerste die dag :) dat word om 5 uur opstaan en om kwart voor 6 vertrekken haha :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha nee inderdaad, en dat ik honger krijg hoef ik helemaal niet druk om te maken. En om 5 uur ben ik nog zo moe dat ik niet eens kan nadenken over de details van de operatie haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

dan ben je in ieder geval op tijd wakker :P

Ik moet zeggen dat ik ook heel erg bang ben om wakker te liggen... voor de operatie op zich ben ik niet bang, maar voor dat infuus.... verschrikkelijk!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha precies, ik heb hetzelfde! operatie geloof ik allemaal wel dat ie weet wat ie doet..maar dat ene prikje voor dat infuus haha...Das maar even gelukkig, alleen kunnen we ons daarna weer druk gaan maken over het herstel :P Gelukkig ben jij ook al bijna aan de beurt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.