Ga naar inhoud

Princess99: 22 oktober 2013 : Dr. van Straten : UCCZ Dekkerswald


Gast

Aanbevolen berichten

Gast cindytje1985

Ik heb al eerder een keer een infuus gehad en ik ben heeeeeeel moeilijk te prikken... bij mij hebben ze vorige keer 6 keer moeten prikken en ik ben al zo bang voor naalden...

Ja de tijd gaat zo langzaam.. pffffff ik wou dat ik morgen al aan de beurt was, maar ja ik wacht nu al bijna 4 maanden dus die 25 dagen extra moet ik ook wel overleven

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 395
  • Created
  • Laatste Reactie

Is dat te vergelijken met bloedprikken? want daar prikken ze bij mij ook altijd mis :o aah brr als ik daar aan denk..Als je al zo lang moet wachten dan vallen de laatste weken in het niks. Ik had iets van 52 dagen moeten wachten en moet zeggen dat de laatste 2 weken sneller voorbij gaan dan dat ik gedacht had omdat de rest ook zo sloom ging haha :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Nee volgens mij moeten ze bij bloedprikken de slagader hebben en kan een infuus in een gewone ader... slagaders liggen meestal dieper in het lichaam..

Nou ik vond de tijd tot nu eigenlijk ook heeeeeeeeeeeeel langzaam gaan, maar als ik zo terug kijk zijn die drie maanden wachten voorbij gevlogen... alleen omdat je er echt iedere dag mee bezig bent gaat dat aftellen zo langzaam voor je gevoel..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh haha gelukkig, misschien kunnen ze deze keer wel aders vinden dan :P voor mij is heel het gebeuren nieuw, ben nog nooit geopereerd oid.

Ja precies daar heb je gelijk in, alles wat je hoort of ziet link je aan tieten tieten en tieten..je blijft er toch over na denken. Ach nog 25 dagen kan jij ook blij zijn met je mooie boobies :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

en sinds ik dit forum gevonden heb ben ik echt verslaafd haha... mijn mannetje wordt er ook helemaal gek van aangezien ik over niks anders meer kan praten dan over mijn nieuwe tieten haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja die mannen hebben het er ook maar zwaar mee he haha. Telt die van jou ook mee af? Die van mij heeft zich al voorgenomen om iedere dag een foto van mn boobs te maken om straks te vergelijken hoe erg het verschil is per dag/week/maand haha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej prinssesje99,

Heel veel succes dinsdag.. Ik ben 30 sept door Frans Straten geholpen, alles is super verlopen.. De verpleging is daar heel lief en zorgen goed voor je.. Ik ben morgen 21 dagen po.. Ik heb 340 cc gekregen dual plane, oplosbare hechtingen.. Ik heb geen last gehad, zelfs geen pijn.. Gewoon beetje spierpijn, geen blauwe plekken niks.. Misschien heb ik wel geluk gehad.. Ik zou het in ieder geval zo weer doen.. Denk toch dat ik op een D cup ga uitkomen.. Had een kleine B cup.. Hoop dat je er wat aan hebt, laat t lekker op je afkomen.. Komt zeker goed!! Je bent in goede handen.. X Mir23

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

nee die vn mij wordt er nu echt gek van... kan nmelijk over niks anders meer praten... voor hem hoefde de bv niet echt want hij vindt me perfect zo... hij gunt het me zeker wel en steunt me ook in mijn keuze, maar hij is blij als het voorbij is haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej prinssesje99,

Heel veel succes dinsdag.. Ik ben 30 sept door Frans Straten geholpen, alles is super verlopen.. De verpleging is daar heel lief en zorgen goed voor je.. Ik ben morgen 21 dagen po.. Ik heb 340 cc gekregen dual plane, oplosbare hechtingen.. Ik heb geen last gehad, zelfs geen pijn.. Gewoon beetje spierpijn, geen blauwe plekken niks.. Misschien heb ik wel geluk gehad.. Ik zou het in ieder geval zo weer doen.. Denk toch dat ik op een D cup ga uitkomen.. Had een kleine B cup.. Hoop dat je er wat aan hebt, laat t lekker op je afkomen.. Komt zeker goed!! Je bent in goede handen.. X Mir23

Bedankt voor je reactie, het stelt me wel gerust in ieder geval! Ik heb ook een Bcup en krijg 350/325 dus ben benieuwd :) hij zei ook dat het op een D zou uitkomen in ieder geval. Heb jij ookfoto's die ik kan zien :)?
Link naar reactie
Delen op andere sites

nee die vn mij wordt er nu echt gek van... kan nmelijk over niks anders meer praten... voor hem hoefde de bv niet echt want hij vindt me perfect zo... hij gunt het me zeker wel en steunt me ook in mijn keuze, maar hij is blij als het voorbij is haha

Haha zo zijn mannen, zeghen dat het niet nodig is maar ondertussen vinden ze grote boobs net zo mooi. Nog even volhouden :) probeer lekker veel afleiding te zoeken dan gaat de tijd wat sneller :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat lekker dat je zo vroeg kunt! Je zal zien dat je heerlijk slaapt de dag van te voren ;)

Het prikken van het infuus vond ik reuze meevallen. Ik ben altijd moeilijk te prikken en het moet altijd in minimaal 3 pogingen en ben daarna altijd blauw :S Nu zeiden die meiden daar gelijk al dat mijn aderen diep zaten en ging ze al gerust stellen dat het normaal ook niet in 1 keer lukt om mij te prikken, dus dat ze zich geen zorgen moesten maken daarom hihi. Allen ging het in 1x goed! Helemaal top natuurlijk :D

Mijn kerel wordt gelukkig nog niet gek. Ik vraag het wel eens aan hem, want ook hier gaat het bijna alleen over tieten. Hij zegt dat ie alleen maar blij is dat ik er zo blij mee ben en zo gelukkig. Het zou natuurlijk balen en zonde zijn als ik er spijt van zou hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja vond het ook echt fijn dat ze vandaag belde dat de tijd verschoven was. Altijd lekker om de eerste te zijn :) ben benieuwd hoe ik dat infuus ervaar maar dat gaan we meemaken over 2 dagen haha. Fijn dat jullie beiden er gelukkig mee zijn Esmiralda :) hoop dat wij straks ook beiden net zo blij zijn :P maar dat denk ik wel :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

he

wat fijn dat het vervroegd is

nu zijn we tegelijk klaar haha

laat je iets weten as het klaar is

succes nog 2 nachtjes slapen joehoe

Haha inderdaad! Altijd lekker he. Hoe laat moet jij dan? Ik laat het weten zodra ik er toe in staat ben :) jij ook? Xx
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes voor morgen. Zit ook aan dezelfde chirurg te denken waar jij morgen door geopereerd wordt. En ben benieuwd hoe je borsten er nu uit zien. Klein, hang....Ben nm op zoek naar vergelijkbare gevallen om goede keuze te maken naar wel/niet lift. Slaap lekker voor straks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.