Ga naar inhoud

Princess99: 22 oktober 2013 : Dr. van Straten : UCCZ Dekkerswald


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 395
  • Created
  • Laatste Reactie

zojuist thuis aangekomen na een succesvolle borstvergroting!

Na 14 uur in kliniek Heyendael te hebben gelegen waarvan 1 uur in de O.K, ben ik zeer tevreden met mijn nieuwe boobies, toenet heeft mijn vriend de sportbeha voor me uitgedaan zodat ik het resultaat in de spiegel kon zien.

Hij heeft ook gelijk foto's gemaakt en liet me daarna gelijk de oude vergelijking zien!

Wat de operatie betreft:

Na aankomst 7uur, mocht ik een half uur later al mee, Was toen bijna vergeten mijn piercings uit te doen, niemand vroeg hier om :P Toen werd mijn grootste angst werkelijkheid namelijk het INFUUS :93: en ja hoor na 1x prikken lukte het niet en wat gebeurd er? er spuit gewoon bloed uit mijn arm en het bed zat al onder... geweldig begin dus, na 3x is het eindelijk gelukt. Ik maakte nog een grapje tegen de chirurg: Operatie is nog niet eens begonnen en ik bloed al leeg...

De operatie zelf was vlekkeloos verlopen, toen ik wakker werd was ik misselijk en heb ik een keer moeten overgeven daarna was de misselijkheid weg.

Na het uitslapen werd ik naar de kamer gereden waar mijn vriend al op me zat te wachten. dit was rond 11uur.

Toen begon de verveling; I.p.v. dat de chirurg tussentijds met mij de operatie bespreekt, gaat de chirurg gewoon vrolijk door met nog 2 of 3 operaties waardoor ik dus gewoon tot 18.00 moest wachten in de kamer terwijl ik gewoon in staat was om naar huis te gaan, Gelukkig kwam er nog een meisje van ongeveer mijn leeftijd naast me te liggen die ook een boobjob is ondergaan. Dus gelukkig kon ik daar een beetje mee kletsen. in die tussentijd dat wij aan het kletsen waren, waren beide onze vriendjes in slaap gevallen op bed terwijl wij daar eigenlijk hadden moeten liggen maar we waren dat liggen zo beu dus zijn we maar een beetje rondjes gaan lopen.

Al met al veel pijn maar een zeer geslaagde BV het is uiteindelijk 300cc links en 350cc rechts Dual plane High Profile geworden :D:D

Ik hoop dat ik met deze ervaring nog andere mensen help die in de toekomst een BV ondergaan!

Groetjes X Prinsesje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

jaaa voor dat infuus ben ik ook zo bang...

Leuk verslag!! alleen een beetje jammer dat je zo lang hebt moeten wachten!!

Nu lekker gaan herstellen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ben er ook echt super blij mee, nu al! vandaag een dag PO en ik vind de pijn nu wel meevallen. Als ik stil lig voel ik nog amper pijn, maar zodra ik me beweeg en omhoog wil komen etc dan doet het weer behoorlijk pijn. Met name mijn bovenste ribben..hoe komen jullie zelfstandig uit bed? dat is namelijk nog erg moeilijk en pijnlijk. Had verwacht dat de pijn vandaag erger zou zijn dan gisteren omdat de kliniek daar voor waarschuwde maar moet zeggen dat dit reuze meevalt.

Maar gisteren, wat een hel was dat..ademen ging maar amper, praten deed zelfs zeer. Maar ach wel hele mooie boobies voor teruggekregen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ook even bijgelezen hier..... Wat een gedoe met het infuus...

Bij mij werd die in 1x geprikt, maar waarschijnlijk wel door en door, want ik ben nu in bezit van een derde borst op mijn pols wel te verstaan:D

Ik heb op de bank geslapen, want die is wat harder en ondanks dat ik een electrisch verstelbaar bed heb vond ik het beter om daar vanaf te komen...

Ik kom uit ligstand doordat mn man op mn onderbenen tegnkracht geeft en dan met mn buikspieren overeind.... Maar idd niet leuk!!!

Blijf nu ook liever wat zitten....

Link naar reactie
Delen op andere sites

GEFELICITEERD!!!

Uit bed komen deed ik door met mn benen te zwiepen en mn buikspieren aan te spannen om recht te komen hahaha

Dank je wel meid! deed dat bij jou niet zeer aan je ribben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kon de eerste dagen echt niet zelf uit bed komen hoor haha Ik had dan echt even hulp van manlief nodig. Kwam zelfs niet overeind vanaf de bank dan kreeg ik even een duwtje in de rug van iemand ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd meid! Sterkte met het herstel. Dual plane geplaatst zeker?

Ik vond het vanmorgen zo schattig toen je vriend een berichtje plaatste in de shoutbox...

Hahahaha, hij leeft zo leuk mee!

Geniet er samen van :-)

Ja klopt doet echt super veel zeer eerste dagen haha. haha lief van je, hij zei het al. Heb even wat geplaatst hoor :) lieve jongen is het ook! En nu voel ik me net een oud wijf die niks kan haha :P
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kon de eerste dagen echt niet zelf uit bed komen hoor haha Ik had dan echt even hulp van manlief nodig. Kwam zelfs niet overeind vanaf de bank dan kreeg ik even een duwtje in de rug van iemand ;)

Ja erg pijnlijk he! Maar zelfs als iemand me omhoog probert te duwen lukt het maar amper maargoed. Normaal hoef ik ook helemaal niet zoveel te plassen maar nu ik mn bed niet uit kan komen om het uur haha!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is echt super fijn Pinkboobie! mijn vriend helpt me als hij thuis is, alleen als ie naar school is moet ik het even zelf oplossen haha. Het gaat opzich wel zonder handen maar mijn ribben gaan er wel pijn van doen :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisterenochtend ging het goed met me, voelde weinig pijn zolang ik lag en jeb tot aan de middag hele verhalen tegen Schoonmoeders lopen vertellen. Zelfs alleen uit bed gekomen en alleen kunnen plassen.aar gisteren later im de middag begon de ellende. Ik had een tramadol ingenomen voor de pijn en sindsdien alleen maar misselijk en overgeven. Denk wel zoon 6x gisteren. Hierdoor heb ik weer veel pijn aan borsten. Heb contact met pc opgenomen en schijn overgevoelig te zijn voor de tramadol. Wat betekent nog steeds erg misselijk. Ik ben nu 2 dagen po en leef alleen op paracetamol. Wat een pijn...gisternochtend kon ik nog alles zelf maar mu dus helemaal niks... Begin me ook rot te voelen, heel de tijd huilen en zelfs paniek door de pijn. Help :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat klote zeg!

Geen idee wat ik nu slik...

Paracetamol, spierontspanner. Maagbeschermer en diclofenac.... Iig geen rare bijwerkingen ipv suffigheid...

Links voelt ok, rechts is killing... Die was ook wat omhoog gekomen en is nu aan t zakken wellicht daardoor?

Hou je doel voor ogen... Dit komt allemaal goed meissie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat klote zeg!

Geen idee wat ik nu slik...

Paracetamol, spierontspanner. Maagbeschermer en diclofenac.... Iig geen rare bijwerkingen ipv suffigheid...

Links voelt ok, rechts is killing... Die was ook wat omhoog gekomen en is nu aan t zakken wellicht daardoor?

Hou je doel voor ogen... Dit komt allemaal goed meissie

lief berichtje :) ik lerf als het waren zonder medicijnen dis vowl alles. Als ik net wat ingenomen heb komt het er ner zo hard weer uit dus :( kijken wat pc voor oplossing heeft. Heey das ook toevallig, links doet bij mij ook minder zeer dan rechts :o ben blij dat bij jou alles goed gaat :) dese pijn gun ik niemand :(
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.