Ga naar inhoud

Princess99: 22 oktober 2013 : Dr. van Straten : UCCZ Dekkerswald


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 395
  • Created
  • Laatste Reactie

Heej pirinsesje!

Jouw verhaal is gelijk aan de mijne, al begon ik direct na de operatie al te spugen. Ik werd niet goed van diclofenac en heb nu juist tramadol en diazepam. Heb ook dagen alleen op paracetamol gedaan en dat is een hel, i know!!

Bellen en andere pijnstilling vragen en gewoon de Max dosering nemen en RUST houden.

Sterkte meid EN het gaat weer over!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej pirinsesje!

Jouw verhaal is gelijk aan de mijne, al begon ik direct na de operatie al te spugen. Ik werd niet goed van diclofenac en heb nu juist tramadol en diazepam. Heb ook dagen alleen op paracetamol gedaan en dat is een hel, i know!!

Bellen en andere pijnstilling vragen en gewoon de Max dosering nemen en RUST houden.

Sterkte meid EN het gaat weer over!!

ik zit nu gewoon echt in de fase: waarom heb ik hier zelf voor gekozen. #€% tieten. Heb me echt nog nooit zo ellendig gevoeld als vandaag en gisterenavond. (Sorry ik wil me echt niet aanstellen) zonder dat ik iets eet hen ik al last van mn maag laat staan als ik er medicijnen in ga proppen. Bij jou hebben andere medicijnen wel geholpen dus :)?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid het valt ook niet mee. Ik kan je de hand geven, want ook ik was de eerste dagen doodziek van de medicatie. Zo erg dat ik er ook bang van werd. Ik ben in overleg met de pc gestopt met de medicatie en ben op alleen paracetamol over gegaan. Het duurde even voor ik me beter voelde omdat de medicatie natuurlijk nog in mijn lijf zat. Ik lag alleen maar op de bank want alles deed zoveel pijn.

Je bent je niet aan het aanstellen hoor. Het is nu gewoon even klote! Over een paar dagen gaat het een stuk beter echt waar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

he meid wat rot voor je

ik ben verpleegkundige en tramadol en diclofenac zijn gewoon heel rot voor maag en misselijkheid

belangrijkste is nu proberen te blijven eten in kleine beetjes liefst met veel suiker ( neutraliseert de maag)

pantozol is ook zo verkrijgbaar bij kruidvat maar erg prijzig vergoeding krijg je helaas vaak niet

flink aan de thee met suiker vanille vla en echt waar cola drinken

hoop dat je snel opknapt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid het valt ook niet mee. Ik kan je de hand geven, want ook ik was de eerste dagen doodziek van de medicatie. Zo erg dat ik er ook bang van werd. Ik ben in overleg met de pc gestopt met de medicatie en ben op alleen paracetamol over gegaan. Het duurde even voor ik me beter voelde omdat de medicatie natuurlijk nog in mijn lijf zat. Ik lag alleen maar op de bank want alles deed zoveel pijn.

Je bent je niet aan het aanstellen hoor. Het is nu gewoon even klote! Over een paar dagen gaat het een stuk beter echt waar.

dank je wel voor je geruststellende berichtje! Iedereen trouwens die me sterkte wenst :) ik ben inderdaad nog nooit zo banggeweest dan nu. Maargoed evendoor de zure appel heen dan maar :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

he meid wat rot voor je

ik ben verpleegkundige en tramadol en diclofenac zijn gewoon heel rot voor maag en misselijkheid

belangrijkste is nu proberen te blijven eten in kleine beetjes liefst met veel suiker ( neutraliseert de maag)

pantozol is ook zo verkrijgbaar bij kruidvat maar erg prijzig vergoeding krijg je helaas vaak niet

flink aan de thee met suiker vanille vla en echt waar cola drinken

hoop dat je snel opknapt

dank je lins, ga het proberen :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

komt goed meid

deze fase gaat echt voorbij

als je niets anders tegen de pijn kan slikken kun je ook nog ijspakking tegen je boobies aanleggen

wel iets er tussen van een handdoekje of zo

koude therapie is nl ook pijnstillend

als je geen ijspakking hebt een paar maandverbandjes vullen met water en in een zakje in de vriezer deze buigen ook makkelijk mee met je borsten

:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh wat ontzetten balen meid.

Ik hoop dat je je snel weer beter zult voelen.

Begin me nu langzaamaan wel zorgen te maken. Ik ben volgende maand aan de beurt bij dr. Straten.

Heel veel sterkte en beterschap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid.

Wat rot dat je je zo voelt, ik word er bang van.

Ik ben 5 november aan de beurt bij Frans Straten.

Heb een postraumatische stress stoornis gehad wat gepaard ging met paniekaanvallen en hyperventilatie (Kwam door een trauma) dus Ik ben als de dood voor de narcose en de pijn achteraf. (En vooral de benauwdheid waar iedereen het over heeft)

Ik hoop voor je dat je je gauw beter voelt! Ik blijf je volgen.

Sterkte!

Groetjes, Leoni

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid.

Wat rot dat je je zo voelt, ik word er bang van.

Ik ben 5 november aan de beurt bij Frans Straten.

Heb een postraumatische stress stoornis gehad wat gepaard ging met paniekaanvallen en hyperventilatie (Kwam door een trauma) dus Ik ben als de dood voor de narcose en de pijn achteraf. (En vooral de benauwdheid waar iedereen het over heeft)

Ik hoop voor je dat je je gauw beter voelt! Ik blijf je volgen.

Sterkte!

Groetjes, Leoni

Ik zou dit wel duidelijk aangeven bij de operatie dat je dat heb meegemaakt! Want dan kunnen ze er rekening mee houden!

Ik zit nu lekker aan de beschuiten en thee, mijn misselijkheid is wat gezakt heb geen maagpijn meer maar nog wel de overige pijntjes!

De chirurg is heel aardig en meegaand! Was echt niet de bedoeling om jullie bang te maken hoor, ik vertel gewoon mijn eigen ervaring! Er lag bijv. een meisje naast mij die ook een BV had gehad en die kon zowat alles en die had ook dual plane. Die sprong zo uit bed en ging allemaal rondjes wandelen :P

Haha komt goed ik hou jullie allemaal op de hoogte

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

o meid toch, wat rottig dat je maag niet tegen de pijnstilling kan! :(

hopelijk helpt het idd als je kleine beetjes eet en suikers eet ..

het ziet er idd wel al mooi uit en ik hoop dat je snel mag herstellen en wat opknapt!

knuffel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Prinsesje,

ik heb maandag een bv gehad door dr Straten. 325cc dual plane. Wat vervelend dat je niet tegen de tramadol kan. Ik heb zelf heel veel pijn aan de rechterkant en zou niet weten hoe ik zonder pijnstilling zou moeten... ik gebruik er zelfs nog diclofenac bij. Heb je inmiddels al een andere pijnstilling?

En ben je verder blij ermee? Ik ben al heel blij ermee alleen nog wat onzeker over alle pijntjes en alles :68:

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey zenuwpeesje, het maakt me bang dat je nu nog steeds veel pijn hebt! Ik trek het echt niet meer als ik hier zondag nog steeds zoveel last van heb. Gisteren heb ik op hele dag maar 3 paracetamols op omdat ik bang was dat ik het er weer uit zou spugen. Lig nachten wakker van de pijn en word er moe en verdrietig van. Ik heb nog steeds geen andere pijnstilling helaas :( Had gisteren kliniek gebeld maar heeft nog niet teruggebeld. Woensdag heb ik controle afspraak als ik dan nog zoon pijn heb wil ik echt andere pijnstilling.

Ben zelf wel super blij met het resultaat al kan ik er totaal niet van genieten op het moment. Hoe gaat het vandaag met je? pijn al wat gezakt? we zijn nu vriendjes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil hier toch wel even mijn complimenten maken aan Best boobie, ondanks mijn borsten nog niet volledig genezen zijn etc toch aan de cupmaat gekomen die voorspeld was :) echt goed haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey... ik ben ook door f. Straten geopereerd! En de pijn in het begin was bij mij ook echt heel heftig.. ik werd er ook erg verdrietig van enzo, maar na 10dagen ging het echt veel beter en ik was na 7 dagen geminderd met de paracetamol en na 10 dagen helemaal geen pijnstillers meer... de tramadol werd ik ook beetje misselijk van, en besloot toen om die de eerste dagen alleen maar voor het slapen in te nemen.. en dat ging wel goed. In het begin kon ik ook helemaal niet genieten van me boobs, maar als de pijn minder word dan besef je pas hoe blij je ermee bent! Sterkte meis! Komt helemaal goed! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meis met 3 paracetamol is het ook niet fijn natuurlijk. Je moet echt meer hebben hoor. Als je echt moet braken kun je misschien bij de apotheek iets halen om dat te voorkomen. Ik nam 2 paracetamol 500mg iedere 6 uur. Dit helpt je echt meid. Ik nam om 11:00, 17:00, 23:00 en om 05:00. Ik zette ook echt mijn wekker hiervoor. Het opstaan in de ochtend was dan beter dan dat ik de hele nacht niks nam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat heb ik inderdaad gemerkt dat mijn pijnstilling te weinig tussen dat ik ga slapen en wakker word want word sinds operatie standaard rond 3 uir en 6 uir wakker van de pijn. En meestal kom ik niet eens meer in slaap tussen die 2. Misschien toch maar wat uitrekken inderdaad. Ik neem om de 4 uur als ik daartoe ik staat ben. Dus 8 uur,12 uir,4 uur en 8 uur. En moet zeggen van 8-8 is een behoorlijk eindje zonder :o pc zei dat ik anders mocht afwisselen met ibuprofen. Kan dit geen kwaad dan? Niet dat ik er opnieuw misselijk van word anders ben ik weer terug bij af..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Prinsesje,

je mag zonder problemen ibuprofen gebruiken hor, mag zelfs ook bij de paracetamol als dat nodig is. Zoveel pijn is ook niet te doen. Ik merk dat ik vandaag weer kleine stapjes vooruit ga :-) Hoop dat dat bij jou ook snel begint! Ik wil vanaf morgen overdag proberen te gaan afbouwen omdat ik zo "stoned" als wat wordt van die tramadol, haha! Hopen dat het lukt. En ik moet ook woensdag op controle, misschien zie ik je! Welke maat bh heb jij trouwens? Ik twijfel een beetje of ik de goede maat heb...

Liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je berichtje stuurt :) misschien toch maar met ibuprofen erbij proberen, al is het maar voor savonds als ik ga slapen. Dat ik in ieder geval snachts door kan slapen zonder pijn. Ik moet om kwart voor 3 en jij :)? Ik jen een fila sportbh 70c, zit echt mega strak gewoon! Als ik hem opnieuw aan moet doen na het douchen ofzo ga ik echt dood van de pijn maargoed :) had mrt meetlint mn maten opgemeten en kom ni op een 70D/65E :o jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook de fila 70c, zit onder wel erg strak, maar bij mn borsten zelf valt het wel mee. Dus denk dat ik misschien toch 70b moet hebben... ik heb nog niet gemeten... ik had wel minder als jij om mee te beginnen, dus zal wel iets kleiner uitkomen, maar ben wel benieuwd. Via welk schema heb je dat bekeken..? Ik moet om half 1 woensdag, dus lopen we elkaar mis :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.