Ga naar inhoud

angel36 : augustus 2013 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik heb dual plane en prothese van natrelle ik wilde perse mentor maar mij pc adviseerde natrelle omdat de mentor sneller rimpelt , nou na 2 maanden zag ik al de eerste deuken aan de zijkanten van m'n borst , dus ik denk niet dat het wat uitmaakt of ze voor of achter de spier geplaatst worden want onderkant van prothese word toch niet door een spier bedekt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

dames,

vandaag een fijne consultatie gehad bij dr demeyere met als resultaat het advies om een mc ghan allergan 290cc prothese voor de spier te plaatsen (omdat ik te weinig weefsel heb, AA, is dit een zeer specifieke anatomische dunwandige prothese)

heeft iemenad van jullie daar ervaring mee? hoe voelt deze prothese?

ik lees dat de anatomische veel stugger aanvoelen en minder mee bewegen.

heb een pasbeurt achter de rug en alles zag er wel heel mooi en naturel uit!

groet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb 280 cc anatomisch voor de spier. Ik had een 70AA-cupje en heb nu 70C. Ben bijna 4 weken geleden geopereerd en het resultaat is zo mooi! Ik heb ook foto's geplaatst, dan kun je zien wat voor en na is. Hoe het voelt, daar kan ik nog niet zoveel over zeggen, ze moeten nog zachter worden, maar dat gaat in de komende maanden wel gebeuren. Ik voel nu al verschil met 2 weken geleden. (en ik weet niet hoe echte borsten voelen, dus kan het niet vergelijken)

Groetjes, Winky

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

beste dames (van de dr demeyereclub:))

ben nu 6 dagen po (dunwandige anatomische prothese voor de spier wegens te weinig borstweefsel) en mijn borsten zien er geweldig mooi en naturel uit, wel nog wat hoog. alle eer alweer aan bruno demeyere dus!:)

ik heb wel de indruk dat de ene borst meer gezakt is dan de andere, is dit een normaal verloop?

ook zie ik de rand vd prothese aan mijn linkerdecolleteelijntje een beetje zitten, brrr

panikeer ik te snel? is dit allemaal normaal?

gaat die rand door de band die je moet dragen onzichtbaar worden op termijn?

dr demeyere kon mij garanderen dat je GEEN rand zou zien, ik heb het ook nog niet gelezen hier..

graag feedbackjes!

thanx!

a36

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey

ik had ook geen eigen borstweefsel. ik kreeg ook anatomische voor de borstsprier (niet bij demeyere), het resultaat is wondermooi, en heel natuurlijk, maar ik voel wel de rand en heel soms kan je het ook zien.

ik verwacht geen verbetering meer ben nu al anderhalf jaar PO.

Maar van waar ik kom en wat ik nu heb en zie ... ik ben heel gelukkig.

Ik had niets en denk ook niet dat je dan kan verwachten dat je er niets van zal voelen of zien...

het komt echt wel in orde

gr..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Zolang de prothesen nog niet helemaal op hun plekje zitten, heb je meer kans op zichtbare randen dan wanneer alles volledig ingedaald is :)

Het hoogteverschil is normaal idd :) Het zijn twee afzonderlijke wonden en dus twee afzonderlijke genezingsprocessen. Ze herstellen dus ook afzonderlijk van elkaar, daarom zakt de ene sneller dan de andere.

Na 3 maanden is ongeveer wel het eindresultaat zichtbaar, dus nog eventjes geduld ;)

Een goed herstel!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hej newbie, ben nu 2 weken po en de rand is weg, oef! het is zoals bb zegt, ze zijn nu gezakt en ik zie de rand eigenlijk niet meer, voelen nog wel een beetje. ze zijn nog wel een beetje ongelijk (alhoewel mijn man zegt dat hij het verschil niet ziet), ik hoop dat dat wel goed komt na een tijdje.

no worries dus over de rand.

heb mijn borsten aan vriendinnen laten zien en iedereen is het er unaniem over eens dat ze wondermooi zijn en zo natuurlijk.

heb de indruk (en ook bij voorgangers op foto gezien) dat de combinatie van deze prothese en dr demeyere altijd succes gegarandeerd is!: :1::1:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hej lovely,

hier zie je voor (goh, wat een ramp :1: ), na enkele dagen en nu.

op de voorlaatste foto zie je de rand nog een beetje, je kan ook zien hoe mooi het littekentje is.

ben heel tevreden, ik heb nog steeds kleine borsten (groter ging niet) maar ik HEB borsten nu, voordien had ik AA en ben 1m81 :1:

ik vind het resultaat na 2 weken po wel goed.

hopelijk ben je hier wat mee!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

hejhej dames,

nog eens voor alle zekerheid..

ben nu bijna een maand po voor de spier (dr demeyere)

is het zo dat je na die maand helemaal het ''normale'' leven kan/mag hervatten?

bh's, lopen, sporten, enzo..?

of moet er toch nog ergens rekening mee gehouden worden.

ben al een maand niet mr gaan joggen en ik kijk er erg naar uit om dat opnieuw te doen.

grt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hejhej dames,

nog eens voor alle zekerheid..

ben nu bijna een maand po voor de spier (dr demeyere)

is het zo dat je na die maand helemaal het ''normale'' leven kan/mag hervatten?

bh's, lopen, sporten, enzo..?

of moet er toch nog ergens rekening mee gehouden worden.

ben al een maand niet mr gaan joggen en ik kijk er erg naar uit om dat opnieuw te doen.

grt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ook 6 weken aanhouden en het dan rustig weer op bouwen. Niet alles weer vol gas gaan doen.

Je merkt denk ik snel genoeg aan je lichaam wat wel en niet kan, dus luister er goed naar ;)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg ze pas over 2 maanden (ook bij De Meyere), maar tegen mij zei hij dat ik gewoon alles mag doen, zolang ik m'n ellebogen maar niet boven m'n schouders laat komen en niet spring. Tillen was geen probleem en krachttraining mag ik ook weer direct doen.

Oja, na 4 weken mag alles weer zei hij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.