Ga naar inhoud

angel36 : augustus 2013 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hoi dames

Mijn arts dr. Nio had me geadviseerd pas na 3 maanden te gaan hard lopen.. Omdat je borsten dan wel heel erg heen en weer gaan.. En eigenlijk voelde het bij mij ook pas na 3 maanden normaal aan als ik rende.. Daarvoor voelde het echt niet fijn.. Voelde letterlijk die proteses heen en weer gaan.. Sporten zoals fitnessen en andere sporten waar je boobs niet op en neer gaan mocht wel gewoon weer na 6 weken

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey

Ik heb ze onder spierfascia (bijna hetzelfde als voor de spier). Van mijn pc mocht ik normaal gezien na 2 weken alles rustig terug opbouwen, maar doordat ik wat geel vocht had, zei hij 4 weken. Ik ben zelf pas na 5 weken heeeeel rustig terug beginnen fitnessen, maar dan niets dat op borstspier is. Zo met de crosstrainer, maar dan handen in midden vasthouden en niet vanvoor naar achter gaan met armen. Ook heb ik op de fiets gezeten, maar dan een fiets met leuning vanachter. Stofzuigen en strijken heb ik pas na 6 weken gedaan. Van mijn pc mocht ik dit eerder, maar ze raden dat echt af op dit forum, dus heb ik braaf geluisterd. Normaal doe ik bodypump en zumba, maar dat ga ik echt pas na 2 maanden doen. Bodypump is te zwaar qua gewichten en op borstspier en zumba is veel dansen en springen, kan je beter ook mee oppassen.

Na 2 weken voelde ik me echt alsof ik alles terug kon. Je moet dan eens gewoon 1 km wandelen, dan ben je echt bekaf. Das ook de reden dat ik pas na 5 weken (heel rustig) ben beginnen sporten. Als je toch iets teveel doet, voel je het direct!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames

Mijn arts dr. Nio had me geadviseerd pas na 3 maanden te gaan hard lopen.. Omdat je borsten dan wel heel erg heen en weer gaan.. En eigenlijk voelde het bij mij ook pas na 3 maanden normaal aan als ik rende.. Daarvoor voelde het echt niet fijn.. Voelde letterlijk die proteses heen en weer gaan.. Sporten zoals fitnessen en andere sporten waar je boobs niet op en neer gaan mocht wel gewoon weer na 6 weken

oei, 3 maanden pas, ik was de dagen tot 4 weken al aant aftellen,. :1:

toch nog eens effe checken dan maar..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu bijna 5 maanden po en wil de boel niet verpesten voor jullie qua sporten en dan vooral krachttraining, maar hou er rekening mee dat je nog wel even geduld zal moeten hebben tot je weer als vanouds er tegenaan kan.

Bij mij zijn ze dualplane geplaatst en een aantal oefeningen voelen nog steeds onprettig om maar niet te spreken van borsttraining want dat schuif ik voorlopig nog even voor me uit.

De spierpijn die ik daar van kreeg was te vergelijken met 2 wkn po qua gevoel.

Van Plovier mocht ik alles weer en kan het geen kwaad maar ik blijf er toch voorzichtig mee nog.

En ik kan echt aanraden om een hele goede sportbh te dragen, zelfs als je niet hardloopt oid want die extra steun voelt zoveel prettiger.

Succes dames!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hej,

ben gisteren gaan lopen met een goede sportbh en alles tiptop in orde, ben helemaal de oude!

heb wel voor de spier, dat maakt het zowiezo minder pijnlijk begrijp ik (en heb niet veel cc)

heb zelfs al een avondje zonder problemen een pushup bh aangehad.

het enige waar ik soms nog wat last van heb is een branderig gevoel op mijn borsten.

krachttraining heb ik nog niet opnieuw gedaan, daar kan ik nog niks van zeggen

blijkbaar is er toch heel veel verschil in genezingsproces..

joeps!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze onder de spier en mocht na 6 weken alles weer gewoon doen. De chirurg heeft nog wel gervaagd wat voor sport ik doe en mocht van hem pas zwemmen na 8 weken, maar dat voelde echt nog niet fijn. Mijn werk mocht ik na 6 weken ook weer oppakken, maar de bedrijfsarts heeft geadviseerd om gedurende 6 extra weken rustig op te bouwen tot volledig functioneren. Ik werk in een verpleeghuis waar ik zwaar lichamelijk werk moet verrichten.

Hoe zit dat dan met hoelahoepen? ik ben as maandag 3 weken po en heb ze voor de spier maar ik hoepel al vanaf 2 weken po....en heb er verder geen last van zal toch geen kwaad kunnen?

Hoelahoepen zou gewoon mogen. Wel erg goed om je buik weer strak te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.