Ga naar inhoud

Azra : 2 december 2013 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik weet het zelf ook niet qua maat, maar als Diana de 80D heeft aangeraden, altijd een maatje groter doen, hahah! Ze heeft bij mij en een vriendin de 70b geadviseerd van fila en deze was ons beide echt te klein, heb nu een 70c, maar die is nog behoorlijk krap qua omvang. Bij Prinsesje had Diana ook een te kleine sportbeha geadviseerd geloof ik... Good luck!

haha klopt zenuwpeesje! Diana had gezegd je moet een 70C nemen. Ik die vrolijkbesteld en een week aangehad. Zei chirurg heel snel dat ding uit anders scheurt het je littekens open :s dus toen een 75D gehaald. Maar inderdaad neem maar gerust een maat groter haha! Straten gaat weer mooie boobs maken, bijna meid!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een 80 D van hema en daarmee moet ik het doen tenminste de eerste dag heb al een hema gevonden waar ze 85E op voorraad hebben maar heb hem toen niet gekocht omdat ik nooit op het forum heb gelezen dat iemand een E cup sport bh had.

Vandaag een drukke dag met verjaardagen had zelfs heen tijd om in paniek te raken net als vrijdag toen ik op eens een gedachte had “wat als ze een foute maat prothese hebben besteld?” had me echt moeten inhouden om niet te gaan bellen. Afleiding doet me goed , gelukkig morgen ook een drukke agenda heb ik heen tijd om doordraaien :kez_11: .

Ik heb vandaag al al mijn BH's geschonken aan mijn moeder en heb nu nog 2 maximizers die ik tegelijk draag en wat zal ik morgen avond toch blij zijn om ze voor het laststee keer uit te doen :43: .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ik heb Diana ook 3 keer opgebeld om te vragen of het wel goed besteld was. Maar 5 minuten voor de operatie zei Straten ineens tegen mij dat ik toch een verschil had en dat er dus een andere maat in moest. Daarnaast benadrukte hij dat hij ook altijd tijdens de ingreep zelf kijkt of het mooi is en er anders alsnog van afwijkt.

Gaat helemaal goed komen meid! Lekker uitrusten en ontspannen! Succes morgen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes morgen! Hopelijk valt het mee en knap je snel op.

Liefs Eva

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd!!

Ik ben over 2 week aan de beurt...ook bij Dr. Straten.Vind het echt spannend!

Die sportbeha is idd een probleem,weet ook niet als die van mij wel past.

Heb het 2 keer gevraagd dus het zal wel goed zijn maar lastig is het wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Woaww je hebt ze!!! Ik moet nog 1 dagje wachten. Zorg goed voor jezelf!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerste nacht is voorbij en ik heb goed geslapen, ik heb speerpijn maar als ik rustig ben heb echt nergens last van behalve een enorme afleiding onder mijn neus waar ik steeds naar moet kijken.

Gisteren was ik om acht in de kliniek, door alle zenuwen wist ik niet waar ik me moest melden, had alle papieren thuisgelaten. Een keer in het kamer kon ik nog een beetje slapen want de nacht daarvoor was een ramp. Om 10 naar de voorbereiding kamer. Daar kwam Straten om aftentekenen en ik was van plan om hem nog allerlei instructies te geven maar toen ik hem daar in die omgeving zag enige wat ik ze was ik vertrouw u volledig maakt u maar mooie volle borsten. Hij straalt daar zoo een rust en zelfvertrouwen echt mooi.

Ik was ook volledig rustig toen ik rond 10:30 naar de OK mocht, anesthesioloog zei “ga maar lekker slapen” en ik zei “oké”, het volgende zin was “heb je lekker geslapen ?” en ik zei “ja”. En dar was ik een uur later nog aan het doorslapen had zelfs geen zin o te kijken maar gewoon verder slapen. Het raarste is dat ik behalve de druk op mijn borsten last had van mijn beiden onderarmen het voelde alsof mijn booten ijs koud zijn en daarvoor kreeg ik een warmte deken. Twee uur later kwamen ze de BH aandoen omdat ik terug naar mijn kamer mocht en toen zag ik ze voor het eerst “ho wat zijn ze groot!” mijn nieuwe borsten! :1bouncingboobs:

Ik had nergens last van kon gelijk eten drinken mijn vriend bellen en plassen. Ik moest nog 2 uurtjes wachten tot dat Straten kwam om te kijken en toen mocht ik naar huis. Thuis heeft mijn vriend mijn onderarmen goed gemasseerd en toen was dat pijn ook voorbij. Vannacht ook goed geslapen maar een keer wakker om naar de wc te gaan. Het is lastig omhoog te komen uit bed dan voel ik echt dat speerpijn maar als ik eenmaal sta is het gelijk voorbij.

Ik hop dat het zo blijft zonder pijn en complicaties. Heb vandaag een keer die lucht bubbels gevoeld , raar gevoel is het inderdaad.

Ik heb wat foto's geüpload, van gisteren en vandaag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey azra!

Wat een geluk dat je bijna geen pijn hebt! had je ze dual plane of voor de spier?

Heb ook even je foto's bekijken en dat is wel even een verschil zeg! Wel heel erg mooi!

Ben benieuwd naar het resultaat.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2de nacht ook goed geslapen. Overdag alleen thuis en alles gaat prima. Net buiten half uurtje geweest om langzaam te wandelen en eerste teleurstelling winterjas gaat niet meer dicht. Voelt raar al die nieuw bewegingen in mijn borsten als ik loop een ik voel wel dat ik nog een krampachtig houding heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat heerlijk dat je nachten goed gaan. Ik denk dat dat al heel veel scheelt.

Ja dat word een nieuwe jas kopen hihi. Ik moet zelf ook nog steeds een jas kopen. Loop nog steeds in de oude jas van mijn man :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.