Ga naar inhoud

Azra : 2 december 2013 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste Reactie

Ze beginnen nu te verschillen in herstellen. Linke is flink dikker en hoger. Het is goed te zien dat ik rechtshandig ben want mijn rechte borstspier is veel strakker. Heb foto's van dag 3 geupload.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een soort schuldgevoel tegenover alle dames hier die zoveel pijn hebben om iets te posten want bij mij loop tot nu toe gelukkig alles perfect. Ik dacht toch misschien posten om meiden die nog niet durven om stap te nemen bijtje te bemoedigen dat het soms ook echt pijnloos kan verlopen.

Ik was gisteren 4 dagen PO en ik ben uit gaan eten met mijn vriend en daarna nog eventjes naar een café om wat te drinken. Vandaag waren we ook de hele dag shoppen en het gaat goed. Ik voel me eindelijk weer vrouwelijk en daarom geniet ik om tussen mensen te zijn ook al zit alles nog goed ingepakt in een sport bh en een coltrui. Heb paar keer mannen blikken richting mijn borsten gezien en het liefst zou ik dan zeggen : “ Mooi ha, net nieuw :1bouncingboobs:

Het is dan wel waar dat ik me dakzij deze forum goed heb voorbereid op de BV:

Ik ben nu aal een mand tweemaal per dag mijn borsten met kruidvat anti striemen olie aan het insmeerden. Nu ook zachtjes met een wattenpad. Mijn huid is daardoor goed door de reek doorgekomen en voelt niet branderig aan. Ik heb het maar een dag niet gedaan in de ochtend toen ik geopereerd was om schone huid te hebben.

Arnica druppels 2 wekken van tevoren. Ben nu ook groen tussen mijn borsten maar ik den dat ik zonder die druppels zwart zou zijn kennende mijn huid.

Een maand van tevoren ben ik ook begonnen met extra vitaminen c + multi vitaminen + ijzer.

Ik heb gelijk een dun wattenpad in mijn BH over de littekens ingezet om irritaties van de BH te voorkomen.

Tramadol heb ik niet ingenomen ook al heb ik het bij de kliniek gekregen ik weet dat ik daarvan duizelig en misselijk woord daarom heb ik in plaats van tramadol een ibuprofen 600mg(huisarts) genomen. En 4 keer per dag 1000mg paracetamol.

Ik slaap met drie kussen twee onder en een bovenop een soort letter A om zo in een soort kuil te liggen om goed ondersteund te liggen om niet te draaien en het zijn dikke kussens dus ik lig best weel hoog.

Bedankt aan alle dames die hun adviezen hier hebben gedeeld en hopelijk help ik nu iemand ook. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk dat het zo goed met je gaat! En dat je vandaag al hebt kunnen pronken met je bieuwe meisjes! Heerlijk toch. De pijn bij mij is vandaag ook een stuk minder. Ik zit op 3x dd 1 gr paracetamol en 2 x dd ibuprofen 400 mg. Bedankt voor de tip met wattenschijfjes over de littekens, dat ga ik ook doen. Ik heb nog wel een draingaatje wat nog een beetje lekt. En ook ik ben blauw, tussen mijn borsten en aan de zijkant.

Af en toe voel ik mijn borst een soort van verkrampen, alsof mijn spier zich aanspant over de prothese ofzo. Ik probeer het wel rustig aan te doen omdat ik een beetje bang ben voor inkapseling.

Nogmaals heerlijk dat het zo goed met je gaat. Geniet ervan!

Liefs Eva

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was nog niet op controle geweest want ik had geen zin. Heb foto's opgestuurd en ik mag een week later komen want alles ziet er goed uit. Ik voel me ook prima. Pleisters zijn eraf. Littekens zijn rustig. Morgen moet ik weer werken, zou liever nog op de bank blijven hangen een dagje of twee maar vrijdag is er zoo weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word 21 december geopereerd door d'r straten. Begin nu wel klein beetje zenuwachtig te worden. Wat ik me afvroeg. Kreeg jij na de operatie een soort verband om die je dan een paar dagen moet laten zitten? Of meteen je sport bh? Sorry misschien domme vraag haha groetjes Rachel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word 21 december geopereerd door d'r straten. Begin nu wel klein beetje zenuwachtig te worden. Wat ik me afvroeg. Kreeg jij na de operatie een soort verband om die je dan een paar dagen moet laten zitten? Of meteen je sport bh? Sorry misschien domme vraag haha groetjes Rachel

Alles goed gegaan??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.