Ga naar inhoud

vlindertje82 : 15 oktober 2013 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

fijn te horen dat het erbij hoort...

Ik maakte me vooral zorgen omdat het aan 1 kant is.. en het voor de spier geplaatst is.. Maar ze hebben natuurlijk wel t weefsel los moeten maken..

Lang leve de pijnstillers en mijn bed ;)

Hoe deden jullie het eigenlijk met aan en uit kleden en haren wassen die 6 weken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het begin stond ik er maar een beetje bij en te kreunen en werd ik aangekleed door manlief. Nu kan ik het inmiddels zelf gelukkig. Ik doe nu beide armen in het shirtje en dan tot over mijn elle bogen en dan kan ik zo mijn hoofd er in stoppen.

Haren wassen is nog steeds een uitdaging, heb nu 2 x zelf mijn haar gewassen en vandaag ging het redelijk. Het is even zoeken naar wat voor jou makkelijk is, maar forceer niks.

Je wordt steeds wat soepeler in bewegingen, als je maar blijft denken dat je je armen niet te hoog brengt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel herkenbaar.

Ik had ook de eerste weken verschrikkelijke pijn. Net of iemand je op dat plek aan het bewerken is met een mes! Na 6 weken was ik pijn vrij

Daar ongeveer waar de spier gesneden is.

Ik weet niet of je band draagt, maar denk dat het ook mede door die band komt. De band duwt de prothese als het ware tegen je spier aan (naar het midden toe)

De eerste 2 weken kon ik niks, alleen maar eten en drinken voor mezelf zetten en naar de wc gaan. De rest deed manlief alles. Het douchen en aankleden moest ik wachten tot die thuis kwam van werk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast cindytje1985

Maar ben dubbel patientje, want heb ook labiacorrectie laten doen… En dat is wat minder.. Blij dat de hechtingen er dinsdag uit gaan ;)

Wat krijg jij?

ik krijg spontaan pijn ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.