Ga naar inhoud

Nyne : 6 maart 2014 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

  • 1 month later...
  • Reacties 112
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik weet niet of iemand dit nog leest maar weet niet hoe ik een nieuw topic moet openen haha!! Maar...volgende week donderdag (6 maart) krijg ik Nio-boobies!

Ik krijg 450cc voor de spier...ik kan soms nog steeds niet geloven dat ik dit ga doen..maar de rekening is betaald..dus er is geen weg meer terug hihi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks! Heb ook vertrouwen in hem..hij is niet voor niks de chirurg met de gouden handjes!! Hoop alleen zo dat ik de juiste cc's heb gekozen. Maar volgens mij is dit de twijfel van heel veel vrouwen! Hoop niet dat het te groot word..ben namelijk niet zo groot..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum!

Mijn datum is 3 April bij Nio, maar ga a.s. maandag nog een x passen.

Hij adviseerde mij ook voor de spier, maar heb nog wel wat twijfels.

Ik ben benieuwd hoe het bij jou gaat worden :-))

xxx Rose

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik twijfelde ook hoor..omdat ik het niet had verwacht! Maar afgelopen maandag weer geweest en het kon echt. Hij heeft het me ook laten voelen.

Ik zie dat hij bij sommige meiden valium heeft voorgeschreven..Waarom is dat? Bij mij namelijk niet..

Hij heeft trouwens niks gezegd over medicatie enzo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had er naar gevraagd omdat ik normaal een echt stresskip kan zijn!

Vandaar dat ik 2 tabletjes had mee gekregen. Maar niks van gebruikt!

En medicatie bij voor de spier is niet nodig, ja alleen pcm 4x2 per dag...

Heb ik ook maar 2 dgn gebruikt overigens.. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh fijn om te horen MW!

Maar de anesthesist heeft het over diclofenac gehad??

Krijg ik dat in het ziekenhuis of moet ik dat zelf regelen?

Sorry hoor..maar krijg het besef dat ik volgende week al onder het mes ga haha!

Heb nog helemaal niet aan die medicatie gedacht, maar krijg nu toch de zenuwen ervan!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum. En je bent zeker in goede handen bij Nio die bij hem zijn geopereerd waaronder ik zijn erggg blij :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh fijn om te horen MW!

Maar de anesthesist heeft het over diclofenac gehad??

Krijg ik dat in het ziekenhuis of moet ik dat zelf regelen?

Sorry hoor..maar krijg het besef dat ik volgende week al onder het mes ga haha!

Heb nog helemaal niet aan die medicatie gedacht, maar krijg nu toch de zenuwen ervan!!

Diclofenac krijg je denk ik voordat je naar de OK gaat, kreeg ik ook samen met nog 2 paracetamols. Hoef je dus zelf niet te regelen!

Denk dat je verder geen medicatie voorgeschreven krijgt aangezien je voor de spier krijgt. ;)

Spannend hoor, nog maar een weekje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi nyne,

Nou gefeliciteerd met je datum...dan gaat t opeens heel snel he..

Ik heb net even je topic van begin af aan gelezen en het is zooo herkenbaar...

Goed van jezelf dat je doorgezet hebt en nu aftellen maar....

Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het wel....

Liefs MLT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je MLT, het is idd een hele "strijd" geweest met mezelf. Maar uiteindelijk kom je op een moment dat je ziet dat je geen keus hebt. Er iets aan laten doen of accepteren. En dat kon ik niet!

Ik draag vaak een correctiehemd over m'n maximizer, omdat deze vreselijk openstaat(wat voor maat ik ook koop) en door een correctiehemd sluit m'n bh tegen m'n huid. En daar ben ik zoooooo klaar mee! Altijd dat strakke ding aan, en dan is het nu nog geen zomer. In de zomer zie ik dat helemaal niet zitten. Dus we gaan er maar voor. Maar ik vind het doodeng, zo bang dat ik ze niet mooi ga vinden, te groot, als ik kleiner neem..of ze dan niet te klein worden, complicaties, pijn, herstel ivm m'n kids, m'n jongste zit aan me vastgeplakt..ik ga me nu al een soort schuldig voelen dat ik haar niet steeds bij me kan hebben..kortom..een warboel in m'n hoofd! Ik kan soms nog steeds niet geloven dat ik dit ga doen!! En dat maakt me ook wel weer heel trots en vind ik mezelf best stoer haha, maar krijg tegelijk ook een soort lichtelijke paniek! Ik weet dat ik het op me af moet laten komen, en het allemaal gewoon moet ondergaan..maar soms lijkt het ff alsof m'n wereldje stil staat en alles draait om a.s donderdag!

Maar heb ook wel weer heel erg veel zin om m'n correctiehemd ritueel te gaan verbranden ofzo!! Dus 2 verschillende gevoelens..blij dat het eindelijk bijna zover is..en we dus een streep gaan zetten door de ellende...en aan de andere kant dus die vreselijke angst!

Wel fijn om te lezen dat Nio de meeste vrouwen erg gelukkig maakt! Hoop ook mezelf in deze groep te kunnen toevoegen over een paar weekjes!!!

Liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik hoor duidelijk paniek!!

Nio is echt een super arts!! je bent echt in goede handen bij hem..

Je zegt je nu al schuldig te voelen omdat je jongste aan je vast geplakt zit.. Bekijk het eens op een andere manier; Je kinderen zijn ook niet gelukkig als ze een moeder hebben die ongelukkig is met zichzelf en wat zijn die paar weken nou? Om daarna een hele gelukkige moeder te hebben :D

Ik heb hier op het forum ook nog nooit boobs gezien van Nio die niet mooi zijn!! Complicaties kunnen voorkomen, maar dit is zo'n klein percentage..

Kortom (heel makkelijk gezegd haha) laat het inderdaad op je afkomen, het komt echt goed!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het stomme is dat ik het ook weet Cindytje1985..en wat mijn kids betreft..je kan niet altijd jezelf wegcijferen natuurlijk. Daarom heb ik deze stap genomen en een keer echt voor mezelf gekozen. En idd..uiteindelijk word het voor hun ook beter, in de zomer voel ik me weer helemaal goed, kunnen we lekker zwemmen enzo!

Maar ja..a.s dagen zullen er vast nog wel soms wat twijfel/paniekmomentjes komen..maar hoe dan ook..donderdag is dat voorbij en ben ik hopelijk 2 mooie nieuwe vriendinnen rijker :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooo dit is zooooo herkenbaar!!

Dit heb ik ook gehad hoor!

En warempel werd onze jongste ook nog ziek een dag nadat ik geopereerd was.

Zo sneu, ik kon niet even knuffelen of troosten of bij me nemen.

Dat deed me wel heel zeer hoor!

Maar gelukkig heb ik na 3 dgn weer gewoon met ze kunnen knuffelen enz. Had een manier gevonden die voor mij niet pijnlijk was en hun toch bij me konden zijn.

Het komt allemaal goed meid, wijst zich straks vanzelf!

Ik kan alleen maar zeggen dat ik er absoluut geen spijt van heb!

En dat ik blij ben dat ik heb gedaan heb, ook al zijn de kinderen nog jong!

Nu kunnen we uitkijken naar een mooie zomer!

Waarbij ook mama zich happy zal voelen in badpak of bikini! :D

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Het stomme is dat ik het ook weet Cindytje1985..en wat mijn kids betreft..je kan niet altijd jezelf wegcijferen natuurlijk. Daarom heb ik deze stap genomen en een keer echt voor mezelf gekozen. En idd..uiteindelijk word het voor hun ook beter, in de zomer voel ik me weer helemaal goed, kunnen we lekker zwemmen enzo!

Maar ja..a.s dagen zullen er vast nog wel soms wat twijfel/paniekmomentjes komen..maar hoe dan ook..donderdag is dat voorbij en ben ik hopelijk 2 mooie nieuwe vriendinnen rijker :-)

En het is natuurlijk niet zo dat je helemaal niks kunt met je kids he... je mag ze alleen niet tillen, maar ze kunnen zekr wel op je schoot zitten of asl je door je hurken gaat kan je ze gewoon knuffelen... het is alleen het feit dat je nu nog niet zo goed weet wat je kunt verwachten na je operatie of hoe je je voelt... Maar ik weet zeker dat het je allemaal wel mee zal vallen en dat je achteraf zal zeggen.. Heb ik me daar nou zo druk om gemaakt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, daar sluit ik me helemaal bij aan Cindy!

Dat ik dat achteraf zou zeggen... heb ik me daar nou zo druk om gemaakt? Had ik ook nooit verwacht hoor!! En nu denk ik, wat ben ik blij dat ik het heb gedaan!!!!!!

Maar goed, het dubbele gevoel van Nyne snap ik ook als geen ander!

Je weet niet wat je moet verwachten..

Maar het gaat allemaal goed komen hoor Nyne!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sluit me helemaal aan bij de nio-dames hihi...en iedereen herkent jouw gevoel en jouw gedachten...

Ik heb er ook jaren mee gezeten en nu denk ik echt ' had ik het maar eerder gedaan'

En je zult zien dat het allemaal echt heel snel gaat! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks! Fijn om te horen!! En jullie hebben vast gelijk..en ga ik over 2 weken zeggen..had ik me hier nu zo druk om gemaakt??!

Ik zie het bij jullie ook..het is bij jullie ook goedgedaan..dus moet het hier ook goedkomen. Ook met de kids.

En MW..wat rot dat je kindje ziek werd, ik kan me voorstellen dat dit echt ff klote was!

Allebei mijn kids zijn deze week ziek geweest..dus dat is weer een meevaller haha

Thanks voor de bemoedigende woorden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.