Ga naar inhoud

Nyne : 6 maart 2014 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Mooie verslag hoor Nyne!

Achteraf valt het dan dus toch allemaal best mee he ;)

Maar die zenuwen kunnen je zooooo laten twijfelen en doemdenken!

Ik heb ook morfine gehad, of in ieder geval een nieuw soort morfine.

Hierdoor zou je minder misselijk zijn na de narcose.

Ik hoorde de zusters hier over praten, toen ik wakker werd :P

En ik ben, thank god, helemaal niet misselijk geweest!

Was daar zo bang voor!

Hoop dat je weinig last hebt/krijgt!

Lekker rustig aan doen!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 112
  • Created
  • Laatste Reactie

Wat een leuk verslagje meis en natuurlijk gefeliciteerd met je twins :D

Een goed herstel toegewenst.

En dat huilen, hihi had ik ook bij me 1e herstel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verslagje!

Er zijn heel veel meiden waar de tranen spontaan gaan lopen en dat is ook helemaal niet erg hoor.

Geniet lekker van je boobs en een fijn herstel gewenst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Volgens mij krijgt iedereen morfine.. Ik heb gevraagd of ik Morfine had gehad in mijn infuus en dat was inderdaad zo, als ik het niet had gevraagd dan had ik het ook niet geweten ;)

Ik zal zo ff bij je album kijken of deze inmiddels al prive staat, zo niet dan zet ik m prive...

In ieder geval een heel goed herstel gewenst!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal! Gister was echt een rotdag qua pijn. In de ochtend deed ik toch nog wat dingetjes (tasje inpakken van mn dochters) en blijkbaar was dat al teveel. Ik viel bijna flauw..oeps..duidelijk signaal van mn lichaam. Daarna de hele dag op bed doorgebracht. Ik voelde me zwaar gekneusd en beurs. En stuwing!!mn borsten leken 10 kilo per stuk te wegen. Zo voelde het. Vanochtend werd ik al een stuk beter wakker! Kneuzingsgevoel is wat gezakt en alleen van liggen naar zitten en andersom doet het ff zeer. Denk dus dat ik de rottigste dag al achter de rug heb! Slapen op mn rug vind ik wel echt vervelend..hoop dit niet nog weken te moeten doen! Maar hè. .ik heb tieten..ik ben zo blij!! De pijntjes en ongemakken wegen niet op tegen mijn blijdschap!! Daaaaag maximizer :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw wat een verhaal! En wat een lef ! Zo zit ik ook. Wel , niet , wel. Niet. Ik leef ook

Op de maximizers . Als ik die niet had.......:(

En ook 2 Kids , maar het herstel lijkt me zooooo zwaar met Kids , ik kan echt niet een

Week plat liggen hoor... Zo benieuwd hoe dat jou afgaat .

En ben erg benieuwd naar je resultaat...

Sterkte!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey nyne, gefeliciteerd met je boobies!! En wat een leuk verslag heb je geschreven. Mazzel dat je eerder aan de beurt was he...lekker weer sneller thuis. Nou goed herstel en geniet! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt! Nou..zo ruk als ik me gister voelde..zo goed voel ik me vandaag!(na omstandigheden dan hè) ik heb mezelf vandaag weer aangekleed en ben gewoon weer lekker beneden. Wat een groot verschil met gisteren.

Leonie.. Echt..het valt mij mee. Alleen gisteren een klotedag. Nou..als dat het is?!

Ze zeggen dat het elke dag een beetje beter gaat. Vandaag al een klein beetje rommelen in huis..heel rustig aan. Dat mocht ook van Nio..gister dacht ik..dat kan toch niet???ik kon m'n armen niet eens bewegen. En moet je vandaag eens kijken!!

Manlief is druk aan de poets..en ik zit op het forum haha!!

Als je diep in je hart echt wil..moet je het doen. Ook met 2 kleine kids lukt het..

Ik ben zo blij dat ik het heb gedaan!ik heb voor vd week nog allemaal hulp geregeld..dus gaat echt goed komen! Ik heb je trouwens geaccepteerd..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat schept hoop Nyne!

Wat n goeie berichten allemaal. Voor ons om ons over de streep te trekken ;) maar vooral voor jou.

Ik begrijp dat ik t n beetje kan vergelijken met stuwing na n zwangerschap? ( dat viel uiteindelijk ook allemaal mee) ( als je al 2 bevallingen gehad hebt ben je sowieso al n powervrouw toch?!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh was nog niet helemaal klaar met m'n bericht. Vandaag dus al weer redelijk op de been? Voelen ze al wT meer eigen? Of voelt je hele bovenkant sowieso nog niet eigen? Correctiehemden al verbrand? Vanavond is er n mooie lente avond voor. De vuurkorf in met die dingen! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw wat een verhaal! En wat een lef ! Zo zit ik ook. Wel , niet , wel. Niet. Ik leef ook

Op de maximizers . Als ik die niet had.......:(

En ook 2 Kids , maar het herstel lijkt me zooooo zwaar met Kids , ik kan echt niet een

Week plat liggen hoor... Zo benieuwd hoe dat jou afgaat .

En ben erg benieuwd naar je resultaat...

Sterkte!!

Ik heb 410 cc dual plane gekregen en met de Silimed prothese is er gezegd dat ik 3 weken herstel nodig op, met andere woorden... 3 weken de "martelband" dragen. Ik heb 3 kinderen in de leeftijd van 7, 5 en 2 jaar oud en gelukkig is mijn man er om mij te helpen, zowel met de kinderen als met mij en het huishouden. Ben nu 9 dagen na de ingreep en de eerste week is me meegevallen qua pijn. Voor onze jongste is het wel moeilijk te begrijpen dat mama haar niet zo stevig kan knuffelen en verzorgen.

Als je echt wil en er is iemand in je omgeving die je even kan helpen dan is het alles dubbel en dwars waard!!! Heel veel succes meg je keuze.

en Nyne... van harte gefeliciteerd met je boobies!!! Heel veel succes meg je herstel!!!

Liefs Joyce

Link naar reactie
Delen op andere sites

@happymom..nee, ze voelen nog niet eigen hoor. De hele onderkant van m'n borsten zijn nog verdoofd ofzo..echt in de plooien jeukt het(littekens denk ik) maar dat stuk boven de littekens tot aan de tepels voel ik niet als ik er met m'n vingers overheen ga!

Maar dat zal wel tijd kosten..

En idd..je kan het een soort vergelijken met heftige stuwing..alleen als je dan aan je borsten voelt dan zijn ze helemaal niet keihard zoals je gewend bent met stuwing! Van binnen voelt het gewoon als stuwing. Ik denk dat je het hele pijn gebeuren kan omschrijven(zo beleef ik het dan hè) alsof je zwaar gekneusd bovenlijf hebt en flinke stuwing erbij hebt! Vandaag iets minder zwaar gekneusd :-) nou..wij vrouwen zijn bikkels dus handelen dit wel hoor!! Ik vind het best bizar hoeveel er verschil kan zitten in 1 dag! Dus hier fietsen we denk ik vrij snel doorheen joh!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Nyne,

Ik lees nu pas je verslag...Van harte gefeliciteerd met je boobs!!!

Fijn om te lezen hoe blij je bent. Ik weet wat een 'struggle' het was om de knoop door te hakken. Ga genieten meid!!!

Liefs Loek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Rose1974

Nyne,

Bedankt voor het delen van je openhartige berichtjes en het verslag vd operatie.

wil zelf ook graag een bv, maar vind het ook best een lastige stap.

Jij hebt het nu in ieder geval achter de rug.

Ik wens je een spoedig herstel ;-)

xxx Rose xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Dank je wel Cindytje1985. .Volgens mij was het me uiteindelijk gelukt om de foto's privé te zetten of niet?

Liefs,

Ja het was je idd al gelukt ;)

In ieder geval fijn om te horen dat het goed gaat!! Het eigen voelen duurt denk ik ook nog wel ff.. Maar ook dat komt vanzelf ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi meiden,

Ik heb jullie even nodig..ik hoop dat jullie mij gerust kunnen stellen..

Ik heb dus sinds vandaag het gevoel dat ik bij elke stap mijn prothese laat bewegen in m'n linkerborst!

Ik ben morgen 2 weken po..en heb wel af en toe eens een keer wat gevoeld maar niet zoals vandaag!

Ik durf amper te lopen, hou voor de zekerheid m'n borst vast als ik loop :-(

Het voelt ook erg naar aan..ik word er ontzettend onzeker van..zo kan het toch niet goed inkapselen???

En sinds vandaag lijkt de onderkant van mijn borsten in de fik te staan/geschaafd te zijn??!

Mijn pijnlijke kippenvel(daar heb ik vd week al advies over gevraagd)is een beetje overgegaan in het "in de fik staan" en het "geschaafde"gevoel...

Ik hoop dat mijn herstel alsnog gaat zoals het hoort..want dat onzekere gevoel vind ik niks!!

Komt ook omdat ik 3 dgn na operatie al pijnvrij was en toch wel zo'n 5 dgn pijnvrij was..dan verwacht je dit eigenlijk niet meer.

Omdat ik me eigenlijk heel snel goed voelde, ben ik ook snel wel weer dingen gaan doen. Behalve kids tillen deed ik vanaf 1 week po(mocht van Nio) en ik doe nog niet strijken/stofzuigen/dweilen. Verder wel weer gewoon alles(let wel op met reiken) doe ik dan toch teveel?? Of hoort dit alles gewoon bij het genezingsproces??

Ik wil dat natuurlijk niet in de weg staan..

Liefs, Nyne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.