Ga naar inhoud

Nyne : 6 maart 2014 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Ik had rond 2 weken (geloof ik) ook last van mijn linkerborst, die leek ook los te zitten in mijn borst als het ware, als ik dan iets oppakte of een gekke beweging maakte voelde ik hem gewoon bewegen, heel gek gevoel!

Dit is na een aantal dagen weer weggegaan en daarna heb ik er nooit meer last van gehad, dus niet te veel zorgen maken!

Dat geïrriteerde gevoel heb ik verder geen ervaring mee, maar volgens mij is dat ook wel normaal, lees het wel vaker. Misschien dat het te maken heeft met zenuwen die moeten herstellen oid?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 112
  • Created
  • Laatste Reactie

Ook ik heb dat los zittende gevoel gehad, aan 1 borst.

Maar net als bij Ava, was het bij mij na een paar dagen ook weer over.

Pijnlijke/gevoelige/branderige plek heb ik ook gehad.

Aan de zijkant van 1 borst.. ook dit was vrij snel weer over.

Het komt allemaal goed meid :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat 'in de fik staan' geschaafde gevoel had ik na een week ook in beide borsten ! Als ik bewoog begon het echt hard te branden en als ik dan terug in de zetel ging zitten trok het branderig gevoel na een tijdje weer weg.. Dit duurde maar een paar dagen bij mij en daarna heb ik het niet meer gehad..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry maar het klinkt alsof je veel te veel doet... Je lichaam moet herstellen en daarvoor heb je rust nodig. Is het zo moeilijk om die paar weken geduld te hebben in ruil voor je leven lang mooie borsten? Het spijt me als dat hard klinkt, maar ik begin zo moe te worden van iedereen die zo ongeduldig is en dan gaat er vanalles mis en heb je spijt.. dat wil je toch zeker niet?

Wat betreft dat in de fik staan, daarover zou ik wel even bellen met je PC of de kliniek, want dat lijkt me niet echt gezond klinken en kan op een ontsteking wijzen of iets anders wat mis is met de genezing van de littekens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En barbielena..ik neem aan dat jij geen kinderen hebt???

Want ik probeer zo rustig mogelijk te doen wat ik ook al aangaf(geen zware huishoudelijke taken) maar tja..ik kan moeilijk m'n kinderen aan hun lot overlaten hè?! De eerste week heb ik zelfs volledig hulp gehad voor m'n kids maar..er moet ook weer gewerkt worden door degene die mij hebben geholpen dus sta ik er nu weer redelijk alleen voor(terwijl manlief de zwaardere huishoudelijke taken nog steeds op zich neemt)dus ik ga er vanuit dat jij mij verkeerd heb begrepen.

Gelukkig komt dat branderige bij Tasha en My Wish wel bekend voor..en ging het na een paar dagen weer weg! Ik ga er vanuit dat dit bij mij dan ook over een paar dagen weg moet trekken!

Thanks meiden..voor het geruststellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ook ik heb dat loszittende gevoel gehad.. Dit is inmiddels ook weer helemaal verdwenen.. Dus moet wel goed komen.. Mocht je het nou echt niet vertrouwen dan kun je altijd nog ff Nio contacten, dan heb je in ieder geval zekerheid ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Cindytje1985..ik hou het in de gaten! Als het volgende week nog zo is dan bel ik wel even..ik lees dat het bij de meeste een paar dagen duurde..dus ik kijk het even tot na het weekend aan!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al die kwaaltjes kunnen de eerste 6 weken vooral optreden, vergeet niet alles is binnenin losgemaakt, spieren doorgesneden. En inderdaad je hoeft ook niet als een invalide op bed te liggen, je kan gewoon voor je kindjes zorgen hoor!!! Het enige waar je goed mee op moet passen is geen overdrevende bewegingen zoals hard zwieren met je armen, en je ellebogen de eerste 4 welen niet boven je schouders. Tillen is geen probleen.

Mijn advies luister gewoon naar je eigen lichaam, de een is de ander niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Nyne,

Ik wilde je nog terugmailen over dat loszittende gevoel. Dat heb ik nog steeds in mm linkerborst!

Volgens Nio duurt dat vast komen te zitten ca drie maanden. Dus ook ik ga ervan uit dat dat binnenkort over is.

Rechts voel ik dat nml helemaal niet.

Hoop voor jou dat dat geschaafde gevoel ook snel weer over is. Zal er idd allemaal bij horen....

Liefs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nyne,

Ik heb precies hetzelfde in mijn rechterborst. Ik ben nu bijna 6 weken po en het begint gelukkig steeds minder te worden. Ik heb me er ook behoorlijk druk om gemaakt, ook omdat ik ook twee kleine kinderen heb, en dus ook geen volledige rust kan houden. Ik ben ook op extra controle geweest hiervoor. Die volledige rust is volgens mijn pc ook niet nodig. Ik moet gewoon met gezond verstand naar mijn lichaam luisteren en dat doe ik dus ook. Ik denk ook dat je het prima doet als je de zware huishoudelijke dingen door je man laat doen.

Succes met je herstel:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een fijne reacties allemaal! Ontzettend bedankt! Soms heb je die bevestiging even nodig hè :-) en gelukkig geven jullie die! Ik doe aankomende periode gewoon rustig aan, zorg voor m'n 2 kids en luister goed naar m'n eigen lichaam..

Liefs Nyne

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Beste Nyne,

ik ben vandaag bij Nio geweest en hij adviseert ook 450cc voor de spier, ik twijfel nog een beetje dus ik

ben erg benieuwd of je tevreden bent en of ik mogelijk een foto zou kunnen zien?

en hoe bevalt het herstel? ik ben verloskundige en wil eigenlijk na week/anderhalve week weer gaan tillen, is dit ook mogelijk?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.