Ga naar inhoud

Wanneer mag je knijpen in je borsten?


K2709

Aanbevolen berichten

Haha, geweldig! Ikzelf voel ook elke dag en zachtjes beetje knijpen inderdaad of ze al wat zachter worden. Vl mag voorlopig gewoon toekijken terwijl ik dat doe, vind ie trouwens ook niet erg haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Nou, dat ligt eraan hoeveel eigen weefsel je hebt..

De eerste laag is eigenlijk eigen weefsel, daaronder zit gedeeltelijk de spier.. De spier loopt eigenlijk niet helemaal over je prothese heen.. even kijken of ik er een plaatje van vindt..

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Je knijpt dus wel in de spier idd, gedeeltelijk, maar daaronder zit de prothese, dus je knijpt ook in de prothese..

Als je aan de onderkant in je borst knijpt, knijp je dus niet in de spier :)

Als je in je arm knijpt, dan is dit ook niet pijnlijk, terwijl daar ook spieren lopen, of in een been.. Ik heb zelf de prothese niet onder de spier, dus weet niet hoe het voelt, maar in principe, als je helemaal herstelt bent, is er geen reden om pijn aan je spier te hebben als je erin knijpt :)

Voel je iets? Of waar komt je vraag vandaan? :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen 8 weken p.o.

Maar lekker zacht dat zeker niet.

Ze zijn wel al beweegelijker als enkele weken geleden. Maar heb wel het idee dat het nog wel een poos gaat duren.

De huid moet ook behoorlijk opgerekt worden als je van a naar c cup gaat.

Dat ze echt helemaal zacht aanvoelen kan soms maanden duren hoor,dus nog even geduld :6:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja geduld.

Ik weet zo langzamerhand wat geduld betekend.

Als je al vanaf 2012 in het transitie traject (mtf) zit leer je heel veel geduld te hebben.

Ja precies,dan leer je wel geduld hebben,en het is een lang traject, maar volgens mij zoveel waard, eindelijk is nu ook zichtbaar hoe jij je al al die jaren van binnen voelt.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou precies, de maatschappij heeft nog steeds problemen om te accepteren dat moeder natuur af en toe een foutje maakt,maar dat is in mijn ogen kortzichtig,maar wel enorm hard voor degene die "veroordeeld"worden, maar aan de ander kant is dan weer het mooie dat er plastische chirurgie bestaat, zodat iedereen zich goed en mooi kan voelen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is heel goed dat er de laatste jaren best wel veel aandacht aan besteed wordt in de media en tijdschriften. Het werpt echt zijn vruchten af. Dat kan ik heel goed merken.er is veel meer begrip.

Wie het wel intressant vind kan vanavond kijken op npo3 20.30 uur.je zal het maar zijn van sofie.

Zijn twee vriendinnen van mij.

Xxx andrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.