Ga naar inhoud

SYLLA : 25 september 2013 : Dr. van Tits : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey meid,

Fijn dat je er zo blij mee bent :)

Ik herken het gevoel van de strakke bh en het olifant-effect!

Ik heb woensdag (op jouw dag ;) ) controle gehad, was allemaal goed maar kreeg wel nog pijnstillers omdat ik door de zwelling moeite had met ademen.

Nu lekker rustig aan doen, ze zullen nog wel veel veranderen de komende tijd :)

X

Ik heb ook moeite met ademhalen vooral als ik de sport bh eventjes uit doe met het douche,

heb jij ook zoveel vocht in je buik?

Ja inderdaad zullen nog veel gaan veranderen :)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste Reactie

Hi Sylla,

Gefeliciteerd met je boobs. Moeite met diep ademhalen en vocht in je buik is heel herkenbaar. Probeer veel te drinken, brandnetel en groene thee helpen bij de vochtafvoer. (Heb ik ook gedaan en na een paar dagen zag je heel goed het verschil qua zwelling kijk maar bij mijn foto's).

Ik was vorige week op controlle geweest en het advies was om ieder uur klein beetje te lopen en proberen recht te lopen (met je schouderbladen zo veel mogelijk naar elkaar toe). De eerste paar keer is een beetje pijnlijks maar je zult merken dat je spoeler wordt en dat het ademhalen ook beter gaat.

Geniet ervan!

Groetjes,

Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Sylla,

Gefeliciteerd met je boobs. Moeite met diep ademhalen en vocht in je buik is heel herkenbaar. Probeer veel te drinken, brandnetel en groene thee helpen bij de vochtafvoer. (Heb ik ook gedaan en na een paar dagen zag je heel goed het verschil qua zwelling kijk maar bij mijn foto's).

Ik was vorige week op controlle geweest en het advies was om ieder uur klein beetje te lopen en proberen recht te lopen (met je schouderbladen zo veel mogelijk naar elkaar toe). De eerste paar keer is een beetje pijnlijks maar je zult merken dat je spoeler wordt en dat het ademhalen ook beter gaat.

Geniet ervan!

Groetjes,

Nina

Dankje Nina! Ik ga meteen een kopje brandnetelthee zetten :) het lopen gaat nu al iets beter de eerste dagen liep ik echt krom, merk wel dat ik snel moe ben als ik een stukje loop en dat de druk op mn borst dan ook erger word maar dat zal wel normaal zijn. Woensdag moet ik op controle dus ben benieuwd.

Ik ga even bij jou foto's spieken :)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meide!

Even een vraagje:

Hoe zit het eigelijk met de maat van de fila sport bh

Heb nu een 80D aan.. zou ik gewoon dezelfde maat kunnen bestellen?

Ben zooó klaar met deze kliniek bh!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dezelfde kliniek bh als jij en ik vind hem heerlijk zitten. Heb zelf de shock absorber erbij gekocht (in de winkel) maar als uitgangspunt heb ik mezelf thuis gemeten. Hieronder heb ik het topic hoe te meten voor je geplakt.

Misschien heb je daar wat aan.

Gr Nina

Lieve dames,

ik ben ontzettend blij met mijn grote borsten, maar waar ik ook kwam, het opmeten van de juiste maat schijnt echt moeilijk te zijn, want geen enkele bh zat me lekker. Ik heb al de tijd in een verkeerde maat gelopen. Toen ik bij dit artikel keek ging er een wereld voor me open. misschien is het al eens vermeld maar deze manier van borsten opmeten kende ik nog niet. en je raadt het al.. ik zit nu in een perfecte bh maat. ik wilde jullie dit artikel niet onthouden ;-)

Maat controleren

Zoals gezegd is de juiste maat het belangrijkste voor het vinden van de juiste bh. Voor veel vrouwen is het moeilijk om dit zomaar te bepalen en zoeken daarom hulp bij een betere lingeriezaak. Toch kun je dit heel gemakkelijk thuis opmeten, het enige wat je er voor nodig hebt is een meetlint. Dit kun je het beste eerst wikkelen om je ribbenkast direct onder je boezem. Vervolgens meet je de omvang van je borsten over het volste deel. Het verschil tussen het aantal centimeters van je ribbenkast en het volste deel van je borsten bepaalt je cupmaat.In het onderstaande overzicht vind je welke maat bij jou past.

  • 0 tot 1 centimeter = AA cup
  • 1 tot 2,5 centimeter = A cup
  • 2,5 tot 6 centimeter = B cup
  • 6 tot 9 centimeter = C cup
  • 9 tot 11,5 centimeter = D cup
  • 11,5 tot 15 centimeter = DD cup of E cup
  • 15 tot 18 centimeter = F cup
  • 18 tot 20 centimeter = G cup
Voor de ondermaat kies je een maat die bij jou aantal gemeten centimeters in de buurt ligt. Als dit 78 centimeter is dan kun je het beste kiezen voor bh-maat 80. Als je bh dan nog steeds niet prettig aanvoelt kun je ook een ander model proberen. Er zijn verschillende typen bh’s te koop zoals de naadloze, push-up, sport, gevulde, minimizer en met een halve cup.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dezelfde kliniek bh als jij en ik vind hem heerlijk zitten. Heb zelf de shock absorber erbij gekocht (in de winkel) maar als uitgangspunt heb ik mezelf thuis gemeten. Hieronder heb ik het topic hoe te meten voor je geplakt.

Misschien heb je daar wat aan.

Gr Nina

Dankje Nina, heel fijn! :D

Mijn pleisters zijn er vandaag afgehaald en nu zit die ook weer een stukje fijner moet ik zeggen, maar toch fijn om er eentje bij te hebben.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn lang verwachte verslagje..

Om 6.00 uur ging mijn wekkertje maar ik was natuurlijk allang wakker had geen oog dicht gedaan door de zenuwen! haha.. meteen mijn medicijnen ingenomen en om 6.30 uur zijn we aangereden naar de Velthuis Kliniek, lekker optijd zodat ik zeker niet te laat zou komen! om 6.50 uur waren we al bij de kliniek maar daar was verder nog niemand dus moesten we nog eventjes in de auto wachten.. Om 7.00 uur zagen we het licht aan gaan en zijn we naar binnen gegaan, ik moest nog even wat formulieren tekenen en controleren en toen mocht ik nog even plaats nemen in de wachtkamer.. al mn zenuwen waren verdwenen en ik was heel rustig :D..

Om 7.15 uur ongeveer werd ik uit de wachtkamer opgehaald en naar mn bedje gebracht, daar kreeg ik een blauw pakje aan (hetzelfde pakje als de verpleegsters) want de jurkjes waren op.. toen kwam de anessesist nog even langs en ze kwamen mn infuus prikken (die heel pijnlijk was!) en daarna kwam Dr. van Tits nog even langs om alles af te tekenen..

Om 8.00 uur mocht ik meelopen naar de OK waar ik op een heerlijk voorgewarmde operatie tafel mocht gaan liggen, ik was gelukkig nog steeds heel rustig en helemaal geen zenuwen! ze waren allemaal super aardig en we maakte nog wat grapjes en toen mocht ik lekker gaan slapen..

Toen ik wakker werd was het 10.30 uur ongeveer ik lag nog aan de zuurstof en ik werd meteen recht op gezet want ik kon heel moeilijk ademhalen. Ik had gelukkig geen pijn maar die druk op mn borst was zo erg!

Ik voelde me heel goed en kreeg een lekkere mueslireep en een glaasje ranja.. even laten kwam Dr. van Tits nog even langs om te voelen en te kijken of alles goed was en toen werd mn Omaatje gebeld dat ze me op kon komen halen.. toen ik uit bed opstond om aan te kleden werd ik heel duizelig en werd toen even in een lekkere stoel gezet waar ik nog wat te eten en te drinken kreeg, toen het weer beter ging mocht ik naar huis.. die autorit was een HEL! Gelukkig hoefde we maar 20min. te rijden maar het leek wel een uur!

Toen we thuis waren ben ik lekker op mn bedje gaan liggen en eventjes daarna was mijn lieve vriendje alweer thuis van het werk :D De eerste nacht heb ik best goed geslapen wel een paar keer wakker geweest omdat ik niet gewend ben om op mn rug te slapen maar verder geen pijn gehad.

Het is me allemaal 100% meegevallen met de pijn & ik ben super gelukkig met mn boobies! :D

Ik heb rond protheses van Natrelle gekregen.. rechts 400 cc & links 445 cc Dual Plane.

Liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.