Ga naar inhoud

Catlover : 10 oktober 2013 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Gefeliciteerd met je datum (en bij de Nio-fanclub)! Ik zal de titel van je topic aanpassen.

500 geeft een mooie maat, heb ik zelf ook, maar ben wel een tikkie langer dan jij bent. Dat is iig een maat waar je zeker geen spijt van zal krijgen.

Bij de 85% gevulde is het high-profile.

Aftellen nu, niet lang gelukkig en als je vragen hebt dan kan je ze gerust stellen. Er is altijd wel iemand die je antwoord kan geven of je de juiste weg op kan helpen.

Liefs, SM

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste Reactie

@catlover

Dus het consult is goed gegaan, en je hebt al een indicatie van hoeveel cc's.

Dat word een mooi maatje!!!

Kon er bij mij maar meer in hahaha.

Spannend joh.

Maar krijgen vast de komende tijd meer te lezen.

Want begreep dat je al snel geholpen kon worden

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 oktober staat vast!! Heb vrij kunnen krijgen op mn werk, super blij mee.

Ik heb het gewoon verteld want zien gaan ze het toch wel denk ik..

Ik ben helemaal vergeten te vragen of ik een borstband moet dragen of alleen de sportbh, weet iemand dat?

Nio zei dat zelfs 600 ook wel kon, heb een mooie stevige huid zei hij. Voor de spier durfde hij net wel, net niet aan. Daarom toch dual plane.

Jemig wat spannend! Ben zo blij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

in het slaz moet je je eigen gekochte sport bh mee nemen en die moet je dan 6 weken dag in dag uit dragen.

ik meen in de park kliniek dat je daar eerst een week lang iets anders krijgt en dan de sport bh moet gaan dragen/?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@linf; 500 cc stond mooi met passen, een mooie hand vol.

Ben enorm benieuwd want het klinkt zo grooot. Misschien dat ik nog iets kleiner kies, en anderszins, als ik te klein kies krijg ik misschien spijt..?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Dankje Cindy! Geeft goede hoop!

14 nov spannend hoor, wordt een hele verandering!! Hoeveel dagen heb je gereserveerd voor herstel/ niet werken?

Had de berichtjes hier ff gemist dus een beetje late reactie ;)... Ik heb 6 weken vakantie na de operatie, maar ik doe wel lichamelijk zwaar werk dus heb die 6 weken echt nodig!!

Hi ladies!

En....samen met cindytje!!! gezellig!!!

xx

Ja gezellig!! misschien wel op dezelfde kamer ;) zou leuk zijn!!!

Hi meiden!

Vandaag consult bij dr Nio gehad, hij liep een uur uit maar excuseerde zich keurig en nam de tijd voor ons. Resultaat: eurosiliconen 80% gevuld 500cc dual plane!

Aaaaahh!! Vind het zooo spannend!! Kan als ik het rond krijg 10 okt al terecht.

Ik heb nu een 75a en ga volgens Nio naar bhmaat 75d of e.

Heeft iemand een voorbeeld voor mij dat vergelijkbaar is? Ik vond het mooi staan maar 500 klinkt zo enorm!!

Graag jullie reacties! Liefs

500 klinkt echt enorm ja als je dat voor de eerste keer hoort, maar dat went heel snel haha.. ik dacht ook dat het veel te groot zou zijn voor me, maar ik ben nog een keer wezen passen en het viel me toen al reuze mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum!! Wat ben je lekker snel aan de beurt ook. Ik ben zelf eergisteren geholpen( niet door Nio ;)) en heb 535 cc gekregen. Ik heb ze voor de spier gekregen. Succes met aftellen naar volgende week!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klinkt huge he maar als je je maar tevreden voelt bij hoe bij de pasprothesen. Elke maat valt weer anders uit voor iedereen. Afh van je lichaamsbouw, hoeveelheid borstweefsel etc.

Mij werd gezegd absoluut niet te kijken naar de cupmaat maar naar hoe het eruit ziet id spiegel.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik ga 24 oktober onder het mes bij dr nio

Ik krijg 700 cc eurosilicone hi profile

En kom uit op een dubbel d zegt hij

Ik heb tien jr geleden laten doen en nu krijg ik een wissel

Toen had ik 285 druppel en vond ik gelijk te klein

Maar de pc toen zei dat niet meer kon

Dr nio neemt echt de tijd voor je en is heel rustig

En relaxt

Ik wist gelijk ik wil bij hem me nieuwe boobs

Ook omdat hij zulke mooie maakt

En goed kijkt naar wat bij je past

Ik kon binnen twee wkn al geholpen worden alleen

Zat zijn eigen vakantie ertussen

Dus nu 24 oktober

Link naar reactie
Delen op andere sites

yoeppie morgen is je dag spannend :)

veel succes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank meiden! Ik lig te wachten al vanaf 7.00 uur aanwezig. Ben om 11.50 aan de beurt...

Angstzweet is al aanwezig, klamme handjes en nee ik krijg geen kalmeringstablet want dat heeft de anesthesist niet opgeschreven.. Was wel afgesproken! Na ja, probeer me niet druk te maken.. Tiktak tiktak

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.