Ga naar inhoud

Catlover : 10 oktober 2013 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Dank meiden! Ik lig te wachten al vanaf 7.00 uur aanwezig. Ben om 11.50 aan de beurt...

Angstzweet is al aanwezig, klamme handjes en nee ik krijg geen kalmeringstablet want dat heeft de anesthesist niet opgeschreven.. Was wel afgesproken! Na ja, probeer me niet druk te maken.. Tiktak tiktak

hihi je niet druk maken het is zo gepasserd eens je de ok binnengaat zal het heel snel gaan, infuus, alles aansluit, dan word je high en en bij mijn gevoel wordt je na 5 minuten terug wakker met boobies

veel succes :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste Reactie

Meis,

Volgens mij heb je nu je boobies en lig je nog lekker te slapen ;) ... Gefelicteerd :D

Benieuwd naar je fotootjes en verslagje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoop dat alles goed gegaan is :)

alvast gefeliciteerd met je boobies meid :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik ben ff in de lucht. 7.00 uur gemeld en om 8.00 kwam Nio aftekenen. Tien uur stond ik op de planning, dat werd helaas 11.15. Was bloednerveus en iedereen deed heel opgewekt en lief. Eenmaal in de OK was is snel weg en werd na een uur wakker op de uitslaapkamer. Morfine gehad en dat had ik beter niet kunnen krijgen, spugen!! Mn mannetje en schoonmoeder kwamen me ophalen eb ik was nog helemaal dwaas. In rolstoel nr beneden, hele gang vol gespuugd, was niet zo leuk. In de auto met emmer en thuis snel bedje in, knock out gaan slapen. Vanmorgen erge felle scherpe steken aan zijkant rechterborst, Wow erg heftig. Als ik lig alleen rugpijn, als ik zit op loop, akelige pijnscheuten, het valt tegen!! Maar ze zijn prachtig geworden, precies goed!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd meid! Het wordt snel beter, echt waar.

Probeer wat schuin achterover te zitten/slapen en lig onder je benen/knieen een kussen. Het helpt echt tegen de rugpijn.

Neem op tijd je medicatie in en drink echt veel zodat het vocht snel weer afgevoerd kan worden.

Doe rustig aan meis en een fijn herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd met je boobies ,fijn dat ke ze prachtig vind :D

wat heb jij afgezien zeg :s ik had ook zo een pijn aan mijn rug, mijn vriend wou toen een voedingskussen gaan kopen maar de winkel was dicht en hij heeft doen (echt heel dom hoor) een tochtrol gekocht en kon daarna heel goed slapen :P ook spierspray of zalf doet wonderen! nog veel succes met je herstel :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Gefeliciteerd met je boobs! :D

En wat Es aangeeft (kussens schuin en een onder je knieen) dat helpt echt!

Een goed herstel!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

oei nog altijd het is misschien van je medicatie?

veel sterkte!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dual plane,enslik paracetamol diclofenacen diazepam.

het zal wss die diclofenac zijn hoor en diazepam is dat een pijnstiller?

ik zou eens bellen naar de kliniek, want velen zijn misselijk van die diclofenac

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die diclofinac daar kan je echt misselijk van zijn

Die andere is een kalmeringsmiddel diazepam

Krijg ik altijd voor me vliegangst haha

Maar ik vind ze al mooi hoor

Heb je ook een zij foto binnenkort

Ik ben zo benieuwd naar hoever ze bij jou naar voren staan

En welke maat sport bh heb je aan op de foto?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Gefeliciteerd met je boobs!! Als ik jou was zou ik ff je huisarts bellen voor een maagbeschermer zodat je minder misselijk bent van de diclofenac..

Waarom heb je de diazepam gekregen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien kun je om omeprasol vragen

Dat was het enige middel wat toen bij mij werkte

Tegen misselijkheid en overgeven

Ik heb 8 mnd gespuugd in me zwangerschap kreeg

Ik 4 wkn dat en ik was weer minder een zombie

Je kan vragen of je dat erbij mag nemen

Weet niet of dat in combi mag ben natuurlijk geen dokter

Aftellen voor mij kan beginnen nog 1,5 week en dan ook boobs bij dr nio

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik alleen nog wel pijn ze voelen hard zwaar aan maat dat zal ookwel minder worden he ik heb naast me borsten ook een liposuctie en lipofilling gehad ik lig allee. Maar in bed met zown drukpak ook aan zit heel strak maja het moet voor mooie resultaat ze

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.