Ga naar inhoud

Catlover : 10 oktober 2013 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste Reactie

Hi meiden,

Vandaag dag 4, nog steeds compleet hulpbehoevend en behoorlijk pijn. Pijn voornamelijk aan de zijkant van mn rechter borst. Ook verkrampen mn borstspieren waardoor ik bijna geen lucht meer krijg. Rugpijn niet te harden en weet niet meer hoe ik zitten moet ook. Al met al klote dus.

Gister voor t eerst gedouched dat duurde alles bij elkaar wel n uur denk ik, een hele opgaaf voor man lief..

Gebruik nu zetpillen 1000mg paracetamol en voor bedtijd een diazepam.

Zoals op de foto te zien zitten mn borsten nog heel hoog, en heb geen borstband gekregen, gaat dat dan wel goed komen??

Heb ook tramadol gekregen maar ben bang voor misselijkheid, ervaringen meiden

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het heeft bij mij ook wel een week geduurd voor ik weer iets kon. S 'nachts moest mijn man me voor een gedeelte uit bed tillen als ik naar de wc wilde en het was allemaal niet lekker. Maar als ik kijk hoe ik nu zit en wat ik al doe en ben nu 14 dagen po. Het is al een wereld van verschil. De rugpijn is ook een heel stuk minder, maar omdat mijn zit houding nog steeds niet goed is blijf ik het toch wat voelen. Af en toe proberen om even door het huis te lopen hielp mij wel om wat soepeler te worden. Alles gaat anders zo verstijven en dat maakt het niet makkelijker. Heb geduld hoe vreselijk dat woord ook is. Douchen kan ik nu wel zelf, maar dat gaat ook niet zo heel soepel. Haren wassen doet manlief nog, want dat kan ik echt nog niet zelf. Neem op tijd je paracetamol in dat helpt

Beterschap meis

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden,

Vandaag dag 4, nog steeds compleet hulpbehoevend en behoorlijk pijn. Pijn voornamelijk aan de zijkant van mn rechter borst. Ook verkrampen mn borstspieren waardoor ik bijna geen lucht meer krijg. Rugpijn niet te harden en weet niet meer hoe ik zitten moet ook. Al met al klote dus.

Gister voor t eerst gedouched dat duurde alles bij elkaar wel n uur denk ik, een hele opgaaf voor man lief..

Gebruik nu zetpillen 1000mg paracetamol en voor bedtijd een diazepam.

Zoals op de foto te zien zitten mn borsten nog heel hoog, en heb geen borstband gekregen, gaat dat dan wel goed komen??

Heb ook tramadol gekregen maar ben bang voor misselijkheid, ervaringen meiden

Liefs

hey,

het is normaal na 4dagen dat het nog niet betert de 3de en 4de waren net mijn ergste, en zei nog tegenmijn vriend, had dit beter nooit gedaan en dit zal nog lang duren he en de dag erna was het een wereld van verschil.

de pijnaan de rechterkant is wss door dat je rechtshandig bent, ik heb hier voor gebeld naar de kliniek omdat ik echt zo veel meer pijn had en dit is volkomen normaal maar idd heel heel pijnlijk.

ik had ook heel veel pijn aan mijn rug en heb hiervoor een spray en zalf opgedaan hielp echt, weet alleen niet of het het zelfde is in nederland het is reflexspray en flexiumgel, maar je hebt ook voltarengel. de spray verdoofde het meer meteen en de flexium was eer voor een langere duurzo kon ik toch in slaap vallen.

en acht al dat diazepam kalmerings middel was wel mee opletten, want het is zeer verslavend maar nu heb je het wss wel nodig om te slapen heb ook 2 nachten een slaappil genomen en later gewoon een tramdol omdat ik daar ook erg moe van word.

en tramadol kanje idd niet zo goed van worden, ik zou enkel 1 smorgens en savond nemen echt niet meer heb dit 1 keer gedaan en was echt niet goed ervan eten heeft toen wel geholpen had ze wel heel vlug na elkaar genomen dan denk 3 u tussen maar de pijn die je nu noemt was wel weg.

en heb je ze voor de spier of dualplane/achter als het de laatste is misschien toch eens bellen naar je kliniek als je 1tje mag dragen

nog veel succes met je herstel en hopelijk gaat het snel beter

Link naar reactie
Delen op andere sites

diazepam is een spierverslapper (en inderdaad kalmerend) dus ik kan me voorstellen dat je dat helpt om lekker te slapen. Ik krijg het wel eens als ik heel erg last van mijn rug heb en je voelt dan echt de verkramping uit de spier komen. Vind het eigenlijk niet zo raar dat ze dat geven bij een prothese achter de spier, als die ontspannen is heb je er veel minder last van lijkt me.

Als je dat een paar dagen gebruikt na zo'n operatie raak je echt niet zomaar verslaafd hoor. Beterschap!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@catlover; naar dat je je zo beroerd voelt, hopelijk gaat t snel beter! En als je veel pijn hebt zou k toch de tramadol nemen.

Verder eens met Wiske, diazepam is spierverslapper en is niet zomaar verslavend (heb t ook aantal dagen na mn bv gebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morning meiden!

Tijd voor een wat opgewekter verslag!

Nu tien dagen po en wat een verschil al! Eerste week vond ik echt een hel, veel pijn en weinig merkbare vooruitgang. Nu kan ik zelf douchen, toilet, wasje op droogrek hangen, broodje smeren enz.

Gisteren met een vriendin boodchappen gaan doen en dat viel dan weer tegen, had het zo benauwd! Herkennen jullie dat?

Morgen controle bij Nio en dinsdag weer aan het werk. Wil morgen zelf nr ziekenhuis rijden en vind dat best weer spannend, als dat maart goed gaat. Ben zeker nog niet pijnvrij namelijk. Iemand Tips?

Liefs

Ps; ik ben zooooo blij dat ik borsten heb!!! Hahaha!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuwe fotos gepost ladies voor de liefhebbers!

Benieuwd wat jullie vinden. Iemand een idee hoe lang het duurt voor ze een beetje lager gaan zitten? Begint nu echt in mn okselplooi al..

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier ook een toekomstig nio patientje hihi

hou dit forum dus goed in de gaten ;)

ben blij om te lezen dat je je al een stuk beter voelt!

ik heb mezelf nu helemaal gek gemaakt met verhaaltjes hier op het forum haha maar zal wel allemaal goed komen

zo te zien twijfelt iedereen over hetzelfde...de vorm, aantal cc, etc

maar hoofdzaak is dat je dik tevreden bent!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuwe fotos gepost ladies voor de liefhebbers!

Benieuwd wat jullie vinden. Iemand een idee hoe lang het duurt voor ze een beetje lager gaan zitten? Begint nu echt in mn okselplooi al..

ik heb even gespiekt bij je foto's ik vind het voor aanzicht al echt veel veranderd vergeleken met de andere foto's. je bent pas 10 dagen PO dus ze hebben ook nog even de tijd nodig om te zakken.

Ik ben nu 27 dagen PO en ik vraag het me ook af wanneer ze klaar zijn met zakken :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hi meiden,

Morgen alweer vier weken po, omgevlogen! Heb een foto update geplaatst.

Ze zijn nog aardig hard en zakken willen ze ook niet erg, benieuwd of er überhaupt nog beweging in komt?!

Voel me goed en ben echt nog niet pijn vrij helaas, wel van pijnstilling af. En nog steeds heel blij met mn keuze!

Wat vinden jullie, zijn ze al iets gezakt? Zie t zelf nl niet..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nio gesproken en as donderdag ga ik langs voor vervroegde controle. Ik vind mn borsten nog erg hoog zitten en nog best hard aanvoelen. Ff checken of dat wel goed gaat... Of dat er een borstband moet komen.. Hoop dat dit normaal is en dan ik geen band hoef..

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik heb net gekeken, vind je borsten echt heel erg mooi. En dat komt wel goed hoor, je kunt zo goed zien dat er nog vocht in zit, vooral dat stukje tussen de borsten, dat heeft echt zn tijd nodig om te verdwijnen. Ik vind ze niet overdreven hoog zitten trouwens. Je zou eens iemand anders ff een foto moeten laten maken als jij je armen naar beneden houd.

X Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi meiden, dank vd complimenten! Ben ook heel blij met ze

Nio was zeer tevreden en een band is helemaal niet nodig, ziet er top uit volgens hem dus dan ben ik ook gerust gesteld! Heb mn fotos ook zitten bekijken en zie wel goed verschil dus gaat de goede kant op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen ben ik 7 weken po en gaat hartstikke goed. Wel nog een onzekerheid: ik voel links de prothese bewegen als ik mn borst indruk of als ik buk, is dat normaal? Gaat dat weg of blijft dat zo? Rechts heb ik dat niet.. Op t oog is mn linker borst ook iets groter.

Benieuwd naar jullie ervaringen, maak me hier wel btje zorgen om..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Wow Catlover, wat een prachtige boobs heb je zeg!

Ik ben jaloers haha!

Ik heb geen idee of het normaal is dat je de prothese voelt bewegen.

Kan me voorstellen dat je daar onzeker over word..

Waarom neem je geen contact op met de Nio?

Ik zal het hem vragen als ik jou was, als hij twijfelt dan laat hij je vast langskomen..

Ik zie dat dit berichtje al een maand oud is, misschien weet je inmiddels meer?

Groetjes Nyne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.