Ga naar inhoud

Loulou2011 : 3 oktober 2013 : Dr. Luijendijk : Diakonessenhuis


Aanbevolen berichten

Hallo lieverds

Moi: haha ik blijf maar kijken en voelen me grootste droom is werkelijkheid

nacht aardig doorgekomen boxspring stuk rechtop met twee kussens en een diclofinac

Linf: superr bedankt voor je compliment ja ben zoooo blij en trots niet normaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste Reactie

Gefeliciteerd met je Boobs en wat heb je geluk dat he de nacht goed bent doorkomen zeg :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa inderdaad voel me al stukje beter hihi

laat me lekker verwennen kreeg gister van mn nichtje een hele mooie

tietentaart haha van mijn man een lekker doos bonbons en van mn moeder

een lekkere pyama en bloemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Meiden!!

Vraagje ik ben nu 1,5 week geleden geopereerd borstvergroting met 550 cc dual plane anatomische protheses.

Nu heb ik sinds gister raar gevoel in mn rechter borst het klinkt raar maar of ik wat voel schuiven of bewegen af en toe zo kan ik het denk ik het beste beschrijven hoe ik het voel.

Heeft iemand dit ook gehad of weet wat dit kan zijn en of dit normaal is of weggaat??

Graag jullie reacties

Xx loulou

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden graag advies.

Ik heb twee weken geleden mijn borstvergroting gehad.

Zoals jullie bij mijn voor fotos kunnen zien kunnen jullie zien dat er een aanzienlijk verschil

zat tussen links en rechts.

Ik heb eerlijk gezegd nooit gedacht om hiermee naar de huisarts te gaan terwijl soms welleens mensen dat zeiden tegen me als ik vertelde dat er zo'n groot verschil in zat en ik een borstvergroting wilde gaan doen.

Nu kwam ik dus twee weken geleden in net ziekenhuis voor mijn borstvergroting en vroeg eerst de verpleegster oh meid het is wel heel erg bij je toen ik me omklede je krijgt het zeker wel vergoed zei ze.

Dus ik antwoorde van uhh nee weet ik eigelijk niet heb er ook echt niet aan gedacht om het via de verzekering te proberen.

Daarna weer in de controle kamer toen die mevrouw mn borsten zag begon zij over het zelfde.

Ik zit nu heel erg met een klote gevoel om het zeg maar even zo te zeggen had ik het wel gekregen en kan dit misschien nu nog de dokter heeft ook wat fotos gemaakt voor ik onder het mes ging en heb zelf ook veel foto's kan ik dit nog regelen denken jullie??.

Graag reacties !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Angelique1978

Hoihoi,

Word lastig denk ik. Je moet nml eerst goedkeuring hebben van je zorgverzekering voordat je de operatie laat uitvoeren.

Verzekeraars vergoeden een bv alleen bij bewezen onderontwikkeling en soms bij cupmaat verschil van minimaal twee maten.

Maar je kan het altijd proberen!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het uitgezocht omdat ik ook een behoorlijk verschil heb (maar uiteindelijk geen twee cupmaten) en een borstvergroting word nooit vergoed bij een verschil in cupmaten, ook niet als je groot verschil hebt. Het enige dat vergoed wordt bij 2 cupmaten of meer is het verkleinen van de grootste borst naar het formaat van de kleinste. En dan moet er vooraf toestemming gegeven worden. Je kunt het opvragen bij je zorgverzekeraar.

Wel jammer want kost allemaal veel geld, maar nu heb je tenminste wel mooie borsten, toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad wat Wiske zegt....

Heb het uitgezocht omdat mijn borsten bizar weg zijn..... Maar idd werd het vroeger vergoed, nu niet meer.... Ook al krijg ik van veel mensen te horen dat ik het in mijn geval wel vergoed zou krijgen.....

Niet anno 2013

Link naar reactie
Delen op andere sites

eigenlijk is dit zo scheef he, mensen die te grote borsten hebben kunnen zomaar alles vergoed krijgen omdat ze klachten zouden hebben of krijgen en mensen met ongelijke borsten of die er helemaal aan onderdoor gaan psychisch kunnen het uit eigen zak gaan betalen omdat er geen reden genoeg is.. vind dat ze dit nog steeds moeten vergoeden als je een goede reden hebt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met grote borsten heb je daar echt fysiek last van. Met kleine, lelijke of ongelijke borsten (of alledrie tegelijk :106: ) kan je gewoon functioneren. Het is dan geen medisch probleem.

Vroeger deden ze er inderdaad minder moeilijk over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Soms wordt dit wel vergoed.. Inderdaad als je twee maten cupverschil hebt... Het ligt aan je zorgverzekering..

Er zijn meiden hier op het forum die het vergoed hebben gekregen, maar dit wordt wel lastig denk ik omdat je je bv al hebt ondergaan, maar he je kan het altijd proberen.. wie niet waagt wie niet wint!!

Lees onderstaand topic maar eens door:

http://www.borstenforum.com/topic/8572-wie-van-jullie-heeft-een-borstvergroting-gedeeltelijk-of-helemaal-vergoed-gekregen/?hl=verzekering#entry205276

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.