Ga naar inhoud

Alaantje : 25 november 2013 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Dank je 9234danielle zenuwen zijn er nu zeker hoor!!

Maar houd jullie op de hoogte.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weffie, pindaatje :)

Morgen bende aan de beurt. Jij hebt zeker de zenuwen hihi :P maar komt helemaal goed.

Maar zeker wel zin in toch. Ikke zeker!

Nou mutske zal aan je denken morgen

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weffie, pindaatje :)

Morgen bende aan de beurt. Jij hebt zeker de zenuwen hihi :P maar komt helemaal goed.

Maar zeker wel zin in toch. Ikke zeker!

Nou mutske zal aan je denken morgen

Liefs

Weffie, pindaatje :)

Morgen bende aan de beurt. Jij hebt zeker de zenuwen hihi :P maar komt helemaal goed.

Maar zeker wel zin in toch. Ikke zeker!

Nou mutske zal aan je denken morgen

Liefs

Hey lieve mede pinda

Ja best wel kort van stof en kort lontje nu ben net klaar met heel me boven poetsen alle was weggewerkt alle plees en douche in chloor en antikal gezet straks na t eten hier beneden nog ff laatste keer stofzuigen en dweilen en eigenlijk ready 2 go hahaha zeker zin in!!! Ik neem morgen me ipad mee dus zal in de tijd dat ik moet wachten nog wel op tforum zitten.

En zal zeker aan je denken en i "ll keep you posted offcourse!!!!

Dikke knuf van mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi wennie76

Ja da poetsen en de voorbereidingen horen erbij net een soort nesteldrang lijkt het wel

Jij ook veel succes dinsdag een een goed herstel gewenst meid!!!

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey weffie,

Gefeliciteerd met jouw boobies!

Hoe was t gegaan?! Heb wel aan je gedacht hoor...

Liefs andere pinda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid ja net thuis en verga van de pijn is gewoon volledig achter de spier geplaatst. Toch maar 300 ingegaan. Zal binnen kort een verslagje schrijven maar valt me toch wel tegen hoor.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

aaaiii... Dat had ik niet verwacht!

Nou doe rustig aan meis, rust goed uit en we wachten wel op jou verslagje ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks ladies komt wel goed jammer dat ik pas over 2 weken het resultaat zal zien hmm

Maar eind deze week ga ik een verslag schrijven zijn toch dingen die niet helemaal lekker voelde maar eerst ff bijkomen en veel drinken denk dak al 3 liter water op heb vanaf de operatie en bruis vitamine c erbij.

Dus tot snel meiden en dank je voor jullie steun en lieve berichtjes

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames

Vraagje ik draai veel in mijn slaap soms ook op mijn zij, kan dat veel kwaad met het goed laten inkapselen???

Ik kan gewoon geen fijne houding vinden heb ook een verstelbaar bed maar niks ligt goed.

Mijn boobs zijn mega hard wat vast normaal is maar ineens sprong die vraag ik me op.

Teveel bewegen en wrijving over je weefsel kan kapselvorming veroorzaken toch???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mijn pc kon het geen kwaad! Alleen ik vond t zelf een naar idee, dus ik heb kussens en opgerolde handdoeken om me heen gebouwd als ik ging slapen, dan draai je wat moeilijker. Zo werd ik 's ochtends gewoon op m'n rug wakker.

Na 2 weken sliep ik alleen nog maar op m'n zij hoor, maar heb zelf even gewacht tot de ergste gevoeligheid weg was!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey wijffie

De pijn word idd met de dag minder staat wel spanning op maar merk zeker verschik met 1e dag po de band kan ik nu ook beter verdragen slapen gaat ietswat beter. Word een keer of 3 wakker in de nacht maar slaap telkens toch een paar uutjes achter elkaar en dat doet me goed. Die zenuwpijn zo zeurend is er nog wel en mijn rechterborst is flink aan t borrelen zo nu en dan.

Zal blij zijn als da strakke verband eraf is las dat van wellness verdonck de enige is die het zo 2 weken verpakt visser en damen geven meteen de sport bh aan dus snap ff de intentie niet maar ja gaat echt al een stuk beter. En als da verband eraf is laat ik me rug is ff goed masseren vraag me soms af wat ik irritanter vind die pijn in me rug of die zeurende pijn in me borsten.

Had gister bijna heel me verslag af valt de ipad uit bat leeg was ff helemaal woest maar krijgen jullie deze week nog van me tegoed.

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Weffie,

Ja klopt idd. Snap ook niet waarom verdonck wel en visser en damen niet. Is ook niet nodig lijkt mij, Maja...

Fijn om te horen dat t iets beter met je gaat. Hahah denk dat beide irritant zijn, pijn in je Boobs voelt anders dan de pijn in je rug. Ik vond de pijn in mijn schouders het irritantste en was blij toen k mijn schouders weer kon trainen.

En als een hete douche neemt en met je rug er onder staat? Mssn dat het helpt? Of tijgerbalsem smeren, geeft toch wat verlichting.

Nou meis rustig aan hè

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Alaantje, heb net je hele verslag gelezen en ik hoop van harte dat je het ergste nu wel achter de rug hebt! Echt vervelend dat je er zo'n last van hebt. Maar meid, straks kijk je hierop terug en vergeet je de pijn, het is dan echt de moeite waard! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.