Ga naar inhoud

adevries : 22 november 2013 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Dag dames !

Ik kwam toevallig op dit topic terecht omdat ik binnekort ook een consult heb bij Dr Demeyere.

Ik las al vaak dat hij vooral voor de spier plaatst, maar ik wil ze graag dual plan..

En nu lees ik net jouw berichtje Steffie32 en vroeg ik me af hoe het komt dat Dr Demeyere bij jou dual plane zal plaatsen? Heb je dit zelf expliciet gevraagd of was er geen andere oplossing?

Veel liefs!

J

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 100
  • Created
  • Laatste Reactie

Mijn afspraak ligt vast sinds vorige week :D. Toch lijkt het nog zo lang :o.

Ik krijg in de ene 250cc en 230cc in de andere, omdat ik met een verschil zit, ook een ronde prothese. Je moet anders maar eens kijken naar mijn foto's, daar kan je mijn beginsituatie zien :).

Oja, ik zag inderdaad n verschilletje in maat tussen je borsten. Heb ik ook een beetje, maar blijkbaar zo weinig dat het hem niet opviel... Pff, wat duurt dat wachten lang hè?! ;-)

Ik ben 25 oktober aan de beurt bij Demeyere :) heel spannend begint het te worden. .. ik krijg ronde dual plane wrs een 300cc.... aftellen maar

Das inderdaad aftellen al! Ben je al n beetje zenuwachtig :-)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames !

Ik kwam toevallig op dit topic terecht omdat ik binnekort ook een consult heb bij Dr Demeyere.

Ik las al vaak dat hij vooral voor de spier plaatst, maar ik wil ze graag dual plan..

En nu lees ik net jouw berichtje Steffie32 en vroeg ik me af hoe het komt dat Dr Demeyere bij jou dual plane zal plaatsen? Heb je dit zelf expliciet gevraagd of was er geen andere oplossing?

Veel liefs!

J

Wat ik van hem begreep is dat ie alleen dual plane doet als je t zelf uitdrukkelijk vraagt, of als je zo weinig eigen weefsel hebt, dat je sowieso anders randen gaat zien... Succes op je consult, ik was gelijk verkocht ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Adevries !

Bedankt voor je reactie :) dan gaat ik dat toch zeker en vast bespreken met hem!

Ik denk ook dat ik gelijk verkocht zal zijn bij hem, er zijn alleen maar positieve reacties over hem, en hij neemt (zo lees ik toch :) ) ook alle tijd om alles uit te leggen! Goooh wat ben ik al zenuwachtig seg, nog 2 weekjes wachten voor de consult !

Ik las trouwens dat jij ook fitnesst? Ik ook (vandaag was leg day :D !) Dual plane zal dan betekenen 6 weken niet trainen, of mss zelfs langer... :102: maarja alles voor de boobies hihi!

Mijn borstspieren heb ik trouwens nooit getraind..

veel liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Adevries !

Bedankt voor je reactie :) dan gaat ik dat toch zeker en vast bespreken met hem!

Ik denk ook dat ik gelijk verkocht zal zijn bij hem, er zijn alleen maar positieve reacties over hem, en hij neemt (zo lees ik toch :) ) ook alle tijd om alles uit te leggen! Goooh wat ben ik al zenuwachtig seg, nog 2 weekjes wachten voor de consult !

Ik las trouwens dat jij ook fitnesst? Ik ook (vandaag was leg day :D !) Dual plane zal dan betekenen 6 weken niet trainen, of mss zelfs langer... :102: maarja alles voor de boobies hihi!

Mijn borstspieren heb ik trouwens nooit getraind..

veel liefs xx

Hoi!

Haha, ja iedereen hier is bij het consult inderdaad gelijk weg van hem. Was zo'n verschil met m'n andere consult...

Maar waarom wil jij dual plane? Vond het echt lastig, aangezien de eerste pc me dat ook aanraadde. Maar ik denk dat voor de spier voor mij de beste keus is.

Jaaa, ik doe ook aan fitness :-D... Hoorde bij de vorige pc dat ik inderdaad 6 weken niet mag trainen en daarna voor altijd oppassen met het bellasten van de borstspier. Ik train m'n borst wel en ook al vind ik het minder belangrijk dan de rest, het is wel gewoon een onderdeel van m'n training. Toen begon ik echt te twijfelen of ik het nog wel wilde. Sporten is voor mij zo belangrijk en de borstvergroting heb ik ook nodig door het sporten (veel vet kwijt, dus veel legere borsten overgehouden). Maar goed, toen hoorde ik bij DeMeyere dat het geen probleem was, dus was weer helemaal blij :-)! Hou een weekje rust en daarna (als ik me goed voel) gewoon weer naar de sportschool.

Ahh, legday gister, arme jij ;-) Ik kan al drie dagen niet lopen na die van mij :-D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Ik wil graag dual plane omdat dat het risico op kapselvorming verminderd en ook de kans kleiner is dat de prothese zou kunnen draaien of dat ik later hangborsten zou krijgen. Wat ik nu ook zo afschuwelijk vind is als ik neerleg, mijn beide borsten gewoon naar de zijkant gan hangen en ik dus eigelijk gewoon 'plat' lijk als ik neerlig :) en bij dual plane is dat niet zo..dan blijven ze mooi op hun plaats!

Maar dat ga ik allemaal bespreken met Demeyere en zien wat hij zegt (ook al gaat zijn voorkeur uit naar voor de spier)

Ja is voor mij ook erg belangrijk, dus 6 weken niet doen...oh my :102:

Haha ja legday was heavy ! Mijn cutting seizoen is voorbij, en sinds vorige week weer kcal en koolhydraten verhoogd, dus gelijk ook de gewichten verhoogd ! haha, ik loop echt heel raar nu, but I love it :) dan voel je dat je training echt goed gegaan is en dat de spieren groeieeeuuuhh :D !

Veel liefs ! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Ik wil graag dual plane omdat dat het risico op kapselvorming verminderd en ook de kans kleiner is dat de prothese zou kunnen draaien of dat ik later hangborsten zou krijgen. Wat ik nu ook zo afschuwelijk vind is als ik neerleg, mijn beide borsten gewoon naar de zijkant gan hangen en ik dus eigelijk gewoon 'plat' lijk als ik neerlig :) en bij dual plane is dat niet zo..dan blijven ze mooi op hun plaats!

Maar dat ga ik allemaal bespreken met Demeyere en zien wat hij zegt (ook al gaat zijn voorkeur uit naar voor de spier)

Ja is voor mij ook erg belangrijk, dus 6 weken niet doen...oh my :102:

Haha ja legday was heavy ! Mijn cutting seizoen is voorbij, en sinds vorige week weer kcal en koolhydraten verhoogd, dus gelijk ook de gewichten verhoogd ! haha, ik loop echt heel raar nu, but I love it :) dan voel je dat je training echt goed gegaan is en dat de spieren groeieeeuuuhh :D !

Veel liefs ! xx

Hoi! Heb je net maar ff een pbtje gestuurd :-)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Adevries,

Ik keek net maar ik zie geen privé berichtje van jou :(

Ik ben nog niet lang op dit forum, dus misschien kijk ik er naast... (ik heb helemaal vanboven op het envelopje gekeken) maar daar zie ik geen berichtje van jou

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, wat gek, zit bij m'n verstuurde berichten te kijken, maar kan hem ook niet vinden?? Snap er niks van... Of zal ik gewoon zo dom geweest zijn om niet op 'verzenden' te klikken :-)... Ga het straks nog een keertje proberen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Jaaaa, voor mij nu ook nog maar 1 dagje! :5::5::5::5: Heb er best lang op moeten wachten, maar nu is het dan bijna zover! Vandaag de eerste keer antibiotica slikken en heb gelijk maar probiotica gehaald. Mag na half 5 vannacht niet meer eten, dus dat betekent de wekker zetten om nog even snel wat naar binnen te kunnen werken :47: .

Verder alle voorbereidingen gedaan gelukkig! Voor de eerste dagen alvast allemaal maaltijden voor mezelf klaargemaakt, want dat zie ik m'n vriend niet doen. Onder 'voor het eten zorgen' verstaat hij Domino's pizza's bellen :wacko: , haha...

Oscar hier op het forum is na mij aan de beurt, dus we hebben er 2 van DeMeyere op dezelfde dag!

Vannacht laatste keer op m'n buikje slapen.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha heb je er zin in meis :) ... Spannend!

Wens je alvast heel veel succes morgen ...

Boobiieeeee time :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Half 11. Dus half 8 weg van huis (woon in Zuid-Holland). Zou vroeg genoeg moeten zijn op een vrijdag :141:

Als het regent dan niet, he meis... Je hebt dan ong een uurtje speling voor de eventuele files, maar ik hoop het niet voor je hoor...

Madag moet ik om 13.30 zijn maar we gaan rond 8uur al aanrijden... Tja de madag ahahah altijd leuk ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorige keer deden we er 1,5 uur over, dus hebben 1,5 uur speling nu. Maar je hebt gelijk, als t weer slecht is, kunnen we beter nog iets vroeger weggaan... Pfff, ja, die maandag inderdaad... Zeker bij Antwerpen :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.