Ga naar inhoud

adevries : 22 november 2013 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 100
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi meiden!

Lig al n paar uur wakker, dus dacht, begin nu maar met het verslag! Dus hier komt ie:

M'n laatste nacht op m'n buik was niet zo'n succes. M'n vriend had kiespijn en daardoor zelf ook tot 4 uur wakker gelegen. Toen er even uit om snel nog wat te eten en daarna heb ik gelukkig tot 7 uur geslapen. Op naar Gent!

Verkeer zat mee, dus we waren er 5 kwartier te vroeg. Even winkels gekeken en toen maar naar binnen. Werden redelijk snel gehaald door een verpleegkundige. Ik mocht m'n kleding weghangen en kreeg een badjas, sokken en haarkapje. Vervolgens kort gesprek met de anesthesist. Daarna kwam DeMeyere die de tijd nam voor alle vragen die ik nog had. Foto's laten zien van hoe ik ze wilde en toen zijn we (hij) gaan aftekenen. Stonden te praten en hij vroeg: 'ben je niet zenuwachtig? Zou willen dat al m'n patiënten zo vrolijk waren.' Had inderdaad totaal geen last van zenuwen. Nadat ie een boel lijntjes had gezet, heeft ie wat foto's gemaakt en toen was het zover! Mocht op het bed gaan liggen en 3 verpleegkundigen deden de voorbereidingen. Jeetje wat n drukte :-). Naald erin voor de narcose en voordat ik het doorhad lag ik lekker te slapen!

Eerste wat ik me herinner was dat ik wakker werd gemaakt uit een heerlijk slaapje en m'n vriend naast me zat. Blijkbaar (weet ik niet meer) zei ik tegen m: ' hé, wat die jij nou hier?' En vervolgens: ' voelt het zo om een pilletje op te hebben? Das lekker!' Alles steeds 6 x vragen, m'n vriend dacht dat ik dement geworden was :-D

Oscar hier op het forum was na mij aan de beurt. Dus toen een verpleegster binnenkwam en zei: 'er is nu een meisje na jou', zei ik: 'Oscar!' Die verpleegster kijkt me aan en zegt: 'ik heet geen oscar'. Ze moet wel hebben gedacht dat ik gek geworden was. Nou voelde ik me inderdaad nog half stoned :-D. Ik verrekte van de honger, dus eerst wat gegeten en ondertussen m'n vriend uitgehoord. Er is 600 cc (!!!) ingegaan, schrok me dood, haha! Blijkbaar heb ik nogal brede borsten en had zelfs 725 nog gepast. Volgens m'n vriend was de ene tiet die hij had gezien echt prachtig. Hij zag er enorm tegenop om te komen kijken, maar tis m alles meegevallen.

Toen kwam DeMeyere binnen om te zeggen dat t allemaal zeer goed gelukt was. Hij zei dat zelfs de verpleegkundigen hadden gezegd hoe mooi t was. Kreeg n tasje met wat uitleg en m'n vriend vroeg nog of t normaal was dat ik me nog steeds gedroeg als een dementerende oma. Ja dus. Toen mocht ik gaan als ik wilde. 1,5 uur terug, maar niks aan de hand gelukkig. Enige waar ik last van had was dat die snijwonden erg staken en die bh band alles af leek te knellen. Thuis maar op de bank en ging in t begin prima, maar na een tijdje kreeg ik zo'n pijn in m'n rug van het in 1 houding zitten. En van houding verwisselen gaat niet zo makkelijk helaas... 2 vriendinnen kwamen nog langs met cadeautjes (zoooo lief), maar daarna stortte ik echt in. Dus op naar bed. Nou, gaan liggen of zitten met 2 van die joekels valt dus niet mee. M'n vriend heeft een goeie armtraining zo. In slaap gevallen, maar na 2 uur weer wakker van de pijn in m'n rug. Wat ik ook doe (kussen onder m'n benen, bed plat of rechtop), die pijn in m'n rug zorgt ervoor dat ik bijna geen oog dichtgedaan heb. Nu heb ik ook alleen paracetamol op en geen celebrex. Durfde t niet aan na alle verhalen hier, wil niet misselijk worden :-$. Van m'n borsten zelf weinig last, alleen soms erge steken waar die wonden moeten zitten. En als ik rechtop kom, begint de zwaartekracht te werken en geloof me, dat doet best pijn met 600 cc

Ga nu nog maar ff proberen te slapen, als ik m'n benen op m'n zij draai, ontlast dat m'n rug een beetje. Straks mag het verband eraf en vanmiddag mag ik douchen! Maar moet eerlijk bekennen dat ik niet durf te kijken, ben zo bang dat ik erg schrik!

Foto's houden jullie dus nog tegoed, eerst even een beetje herstellen. Moet wel echt zeggen dat ik met DeMeyere geen fijnere pc had kunnen kiezen wat een geweldige man s dat zeg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh geweldig jou verslag is net hetzelfde verhaal als dat van mij alleen heb ik 400cc gekregen en heb ik geen geheugen verlies gehad :4: , ik vond het kei grappig dat ik jou vriend heb gesproken wel leuk zo een forum he.

Veel succes nog met je herstel meid!xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh geweldig jou verslag is net hetzelfde verhaal als dat van mij alleen heb ik 400cc gekregen en heb ik geen geheugen verlies gehad :4: , ik vond het kei grappig dat ik jou vriend heb gesproken wel leuk zo een forum he.

Veel succes nog met je herstel meid!xxx

Ja, leuk hè, zo'n forum! Ben blij dat we t achter de rug hebben. Sterkte vandaag, zo'n operatie is niet niks. En succes met ze voor de eerste keer bekijken vandaag :-D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk om je verslag te lezen! Fijn dat het allemaal zo goed is gegaan :D

Gefeliciteerd met je new boobs! Goed herstel! :)

Dank je!! Ben ook blij dat alles zo goed verlopen is. Nu hopen dat die rugpijn snel minder wordt, want dan voel ik me weer top!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha meis, zit in de trein en moest me behoorlijk inhouden om niet hard t lachen :D

Wat we allemaal wel niet zeggen bij t ontwaken he... Let's get high! Ooewooeee :P

Maar wooow 600?!!! Je zal wel behoorlijk geschrokken zijn, maar zeker wel happy :) boobiiesss!

Wel jammer dat jij en Oscar elkaar niet hebben gezien. Was wel leuk geweest ;)

Nou meis iig gefeliciteerd met jou boobies en een goed herstel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha meis, zit in de trein en moest me behoorlijk inhouden om niet hard t lachen :D

Wat we allemaal wel niet zeggen bij t ontwaken he... Let's get high! Ooewooeee :P

Maar wooow 600?!!! Je zal wel behoorlijk geschrokken zijn, maar zeker wel happy :) boobiiesss!

Wel jammer dat jij en Oscar elkaar niet hebben gezien. Was wel leuk geweest ;)

Nou meis iig gefeliciteerd met jou boobies en een goed herstel

Thnx meis!! Ja, eigenlijk hadden ze t moeten filmen, dat ontwaken uit die narcose :-)! Voelde me zo lekker en gek tegelijk. Als n bezetene aan t giechelen toen m'n vriend zei dat ik alles 6x vroeg.

Ja, die 600 was wel even schrikken. Heb t bijna niemand verteld, maar ben bang dat mensen er niet omheen kunnen nu. Vriendin zei gister dat ze d'r drankje op kon zetten en nu zijn ze nog ingepakt, kun je voorstellen! Dus ben wel angstig voor strax!

Nog 2 dagen voor jou meis, leef met je mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je 600cc!

Leuk verslagje. Heel herkenbaar. Bij mij was hij verbaasd dat ik verder niets te vragen had, maar ja ik wist alles al....

Ben benieuwd hoe het eruit gaat zien. Hoop dat je weinig pijn hebt verder.

Haha, ja hè, alle verslagjes bij DeMeyere zijn soort gelijk! Had wat vragen over het weer oppakken van training, wilde nog een keer bevestiging wat wel en niet mag, haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo dan, het verband is er af en ze zien er in bh (gelukkig) minder groot uit dan met verband kon m'n eigen tenen niet zien als ik op m'n rug lag ;-). Net gedoucht, wat een ellende is dat zeg! Durfde ze echt niet los te laten, hebben meer daar last van? Hoelang duurt dat. Heb ze nog steeds niet goed gezien. Ondanks dat ze kleiner zijn dan ik eerst dacht, zijn ze nog steeds echt groot, haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een leuk en vooral herkenbaar verslag :D

Laat je lekker verwennen meid en geniet van je nieuwe boobies!

Jaaa, dat verwennen zit wel goed! M'n vriend blijft maar rennen met eten, drinken, dekentje enz. Heb m nog nooit zo zorgzaam meegemaakt! Blijkbaar is hij ook blij met m'n boobies :-D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn he als ze je zo in de watten leggen, ik heb mijn tweede nacht achter de rug maar was toch weer echt afzien hoor kei harde steken in mijn rechter borst echt niet te doen. Hoop dat het in de loop van de dag beter gaat.

hoe gaat het met jou, heb jij ook nog veel pijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Las inderdaad al dat je een slechte nacht achter de rug hebt. Zo vervelend hè, als je zo slecht slaapt! Voelde me gister eigenlijk met het uur beter, tot het avond werd, toen ging het weer achteruit. Was bang voor weer een slechte nacht, maar heb echt heerlijk geslapen. Ben pas net een half uurtje wakker. Als ik een kussen tegen de muur leg, kan ik er een beetje op m'n zij tegenaan liggen en dat onlast m'n rug heel erg. Tis nu 10 uur geleden dat ik paracetamol op heb en ze voelen beurs aan. Lig nog in m'n bed en zie er tegenop om rechtop te gaan zitten, want dan zakken die dingen naar beneden en dat is wel pijnlijk. Maar verder heb ik eigenlijk weinig te klagen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je extra grote Bruno's !!!!!

En zo lekker high wakker worden is beter dan misselijk etc

Xx

Thnx meis!! 70D zag ik in de bh staan vandaag, maar sportbhs vallen altijd groter geloof ik. ..

Ja, dat wakker worden was prima zo, zou altijd wel zo willen slapen, haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx Amber en Jesserke! 600 vond ik ook aardig veel inderdaad, maar aangezien m'n borsten best breed zijn, moest ie wel om ze goed op te vullen... Zag vanmiddag in m'n BH 70D staan, maar zie zien er groter uit dan dat. Ze zijn wel heel mooi rond al, dus daar ben ik blij mee :-D! Voelde me vandaag niet top, dus hoop dat t morgen weer beter gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees van de meesten dat het herstel met ups en downs gaat dus gun jezelf even zo'n mindere dag, als je al een weekje verder bent zal je je vast al wel een heel ander mens voelen.

Ben wel benieuwd hoe het gaat gaan met jouw herstel en het opnieuw opnemen van de sport, ik ben namelijk ook een dagelijkse sporter, doe paar keer bodypump in de week en daarnaast veel spinning en step en battle, gaat raar zijn om volledig stil te liggen maar je herstel kan je niet overdoen dus maar goed rusten zodat je borsten de kans krijgen om hun vorm aan te nemen hè.

Hoop voor je dat je vannacht een beetje fatsoenlijk kan slapen en dat je snel herstelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.