Ga naar inhoud

Welke protheses?


Lynn23

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier en wil heel graag wat ervaringen delen... Ik heb vorige week een intake gehad bij dr. Frans Straten en na passen en meten zijn we uitgekomen op 450 cc , rond, hoog profiel en dual plane.. De operatie is gepland op 3 februari, kan helaas niet eerder ivm werk.. ;( Nu mijn probleem, ik ben ontzettend aan het twijfelen of ik wel 450 cc moet nemen.. Als ik foto's opzoek van 450 cc vind ik de meesten te groot, maar hier moest ik volgens Frans niet naar kijken omdat het afhangt van je lengte, postuur enz.. Ik ben 1,75, 68 kilo en draag maat M.. Wil graag uitkomen op een volle C cup! Iemand die mij advies kan geven...... Hoor het heel graag, alvast bedankt!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 390 cc en dat scheelt dus maar 10cc/ml met de 400... ik kan je vertellen dat het helemaal niet zo groot is! En ik heb best een smal postuur... laat je niet van de wijs brengen door anderen ;) ook met meer cc kan het er natuurlijk uit zien. Dat er protheses inzitten zie je toch wel.

400 cc ziet er in verhouding misschien wel mooier uit bij jou en je pc raad dat niet voor niks aan. Het is op het begin wel even schrikken en wennen aan de grote maar na een aantal weken zal je blij zijn dat je niet voor kleiner hebt gekozen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.