Ga naar inhoud

eefke89 : 20 september 2013 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Welkom Eefke en gefeliciteerd met je boobies!!!

Je verhaal is heel leuk en het geeft niet als het wat langer is. Zo kunnen we helemaal mee leven in jou dag ;)

Maar jeetje meid! van de trap vallen? Ik hoop dat verder alles goed gaat met je. Ik loop ook voorzichtig van de trap omdat ik inderdaad bang ben om te vallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey esmiralda,

dankjewel.. ben der ook heel blij mee..

ja helaas gevallen van de keldertrap, heb meteen me vriend gebeld en gezegd dat als hij thuis komt hij een leuning moet maken. alles gaat prima nu, boobies ook.. was gewoon heel ff flink schrikken dag dat het gebeurd was heb ik m rustig gehouden.

meestal gebeurd zoiets als het juist niet MAG gebeuren..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Lady`s,

Hier komt er weer zo eentje die zeeeeer nieuwschierig is. :44:

Ik ben op 20 september geopereerd. Heb 380 CC achter de spier gekregen.

ik was echt plat, maar dan ook echt zo plat als een dubbeltje ik had helemaal NIKS meer.. :133:

iemand een idee op wat voor een maat ik zoukunnen gaan uitkomen?? :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook 380 maar heb helaas maar een kleine D,

grote C pas ik ook...terwijl de andere dames met deze prothese vele grotere maat hebben..

Denk dat het echt per persoon verschillend is.

Hopelijk heb jij meer geluk :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net als mij dus :P ... ik heb 250, ziet eruit als een B maar ik denk dat ik een C/D heb

Dus een D/E kan wel kloppen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.