Ga naar inhoud

wondje geneest niet goed


Aanbevolen berichten

Moeder van 2 wat naar zeg dat het zo erg is uitgevallen :(

Ik had dit voor mijn laatste operatie dus ook. Ik zag ook al verschil tussen mijn borsten, niet super erg maar ik stoorde me er wel aan. Mijn oude chirurg zei dat het hoorde en gaf er geen oplossing voor. Ik ben uiteindelijk (voor mijn 3e operatie) naar een geheel nieuwe chirurg gegaan en heb bij hem het verschil eigenlijk ook niet aan gegeven (stom eigenlijk als je je er wel aan stoort). Hij heeft verder niks opgemerkt over het verschil. Bij mijn andere consulten gaf de ene arts aan dat je juist geen 2 verschillende cc's moet gebruiken, omdat de ene borst niet voor niks kleiner is. De andere gaf juist weer aan dat het wel mogelijk was en te corrigeren was en mijn laatste consult waar ik ben geweest, die arts gaf aan dat bij een kleine cupmaat het meer op valt als dat je met grote cc's werkt. Dus als voorbeeld als je in je rechterborst 1 appel doet en in de linkerborst 2 appels zie je het verschil heel goed, maar als je in de rechter 100 appels doet en in de linker 102 appels valt het weer bijna niet op.

Ik heb dus bij mij definitieve arts dit niet aangegeven, omdat ik er vanuit ging het ook niet meer zou opvallen.

Helaas zie ik het dus ook en ik ben zelf (na 3 operatie's) echt pietje precies geworden. Ik stoor me er ook aan en word er ook gek van, dus begrijp je heel goed hoor!

Ik moet volgende week op controle en ga het dan ook aangeven, als hier wat aan te doen is ga ik het ook zeker wel laten doen. Ik ben alleen wel bang dat we in dat vervelende GEDULD moeten hebben eer dat onze borsten gesetteld ect zijn:)

liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

JAAAH, ik heb gebeld en heb volgende week woensdag al een consult bij Straten, joepie!!!!!!

Ben benieuwd wat hij te zeggen heeft en wat mijn opties zijn mbt het krijgen van 2 gelijke MOOIE boobies.

Stemming: heeeeeeel excited

Jeeeeeeejj Gefeliciteerd meis!!

Alvast heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Channie,

'Toevallig' zag ik vandaag dat ik weer een nieuwe complicatie heb....door het gesloten litteken op mijn buik komen nu ook al de oplosbare hechtingen naar buiten gezweerd. Heb nu 3 bultjes op het litteken die ik vanochtend met douchen voor het eerst zag.

Ik zas zoooo blij dat het met de buik tenminste goed leek te gaan, maar niet dus.

Het lijkt maar niet op te houden, heb er sinds vandaag dus weer 3 plekjes bij die weer open gaan tot we de draadjes kunnen pakken.

Mijn borsten lijken nu onderhand wel te genezen maar nu ik dus het gedonder krijg door de gesloten buikwond heen maak ik me ernstig zorgen wanneer het 100% zeker is dat er niks meer gaat komen.

Tot nu blijft het beperkt (AHUM) tot het uitzweren van oplosbare hechtingen bij de uitwendige littekens maar er is ook een diastase gerepareerd (als het goed is tenminste want heb daar mijn twijfels ook over) en vraag me af waar die hechtingen blijven, zouden van hetzelfde soort zijn.

Zal blij zijn als ik Straten volgende week gezien heb.

Weet iemand of hij ook buikwandcorrecties doet? want dan heb ik daarover ook wel wat vragen aan hem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

jeetje het lijkt wel niet op te houden bij je... Het zit je in ieder geval niet mee...

Hij doet ook buikwand correcties, maar niet zoveel als borstvergrotingen, maar denk zeker wel dat je je vragen aan hem kan stellen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren in de auto vol goede moed naar Barendrecht.

Komen we vlakbij huis op de snelweg......meteen file!

Aangezien we al dik 10 minuten hartstikke stil stonden en er geen enkele beweging in de file te zien was (wel 2 sleepwagens die ook vast zaten in de file.....) heb ik de kliniek gebeld dat we het nooit meer op tijd konden redden. Volgens de app. van de anwb kwamen we na die file er nog 3 tegen.....niet erg zei die vrouw, kom je toch volgende week als je wilt....TOPPIE!!!

Wel jammer dat we nu een week moeten wachten omdat ik er zo op zit te wachten en benieuwd ben wat Straten te zeggen heeft, maar wel de juiste beslissing genomen. Om de file uit te komen zodat we konden omkeren naar huis toe duurde al een half uur en we stonden vlakbij de afrit.......

Maar wat een begrip zeg, dit verdient een complimentje voor de kliniek van Diana!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat jammer dat je nu pas volgende week je SO hebt bij F Straten!

Ik zag je reactie in je topic en dacht Yeaaahh, ben zo benieuwd hoe het is gegaan.

Wel idd super dat het geen probleem was om volgende week te komen. Moet je weer op de zelfde dag en tijd?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.