Ga naar inhoud

Weeltje: 21 november 2013 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik ben nu 8 weken PO en m'n borsten zijn wel mooi enzo ( hadden natuurlijk iets groter gemogen :P ) maar verschil tss hoogte vd tepels blijft wel groot vind ik :s heb net gemeten vd onderkant vd tepel naar onderkant vd borst en zit 2 cm verschil tussen. Moet de 27 ste op controle maar ik vermoed dat de pc hier niks aan kon doen? De ene wijst naar boven en de andere naar onder dus vind het echt lelijk... :s

Nog lotgenoten en wat hebben jullie eraan gedaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 90
  • Created
  • Laatste Reactie

Hmm, ik weet niet of ik er goed aan doen om hier mijn mening over te geven...

Aangezien ik zelf nog niet eens geopereerd ben...

Maar voor wat ik zie op de foto, lijkt mij de rechter borst hoger te zitten..

Dus jou voor jou je linker..

Ik hoop dat er meer dames gaan reageren hierop..

En ik hoop niet dat ik verkeerde dingen tegen je zeg/heb gezegd :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik hoop dat ie gewoon nog wat hoger zit en dat het uiteindelijk wel min of meer tegoei komt. Ik denk dat links ook de grote borst was. Hij is al wel heel stuk gezakt tov tijd geleden. Ben benieuwd wat plovier te zeggen heeft :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je geeft aan dat je wel wat verschil in grote had van te voren. Hou er dus wel rekening mee dat het misschien zo blijft. Ik heb dit zelf ook. De ene tepel zit wat hoger/lager dan de andere. Ik wist dit wel van te voren, maar snap wel dat je het minder mooi vind. Ik had het misschien ook liever niet gehad als ik de keus had, maar ja zo zijn mijn borsten nu eenmaal. Hoe vaak lopen we nou echt naakt? Zo af en toe in de sauna misschien?

Ik vind je borsten er echt mooi uit zien. We zijn soms ook gewoon zo kritisch over onszelf ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Balen hè? Ik heb het ook, heb een bvk gehad 7 weken geleden. Had daarvoor al wel dat mijn borsten niet helemaal gelijk waren maar tepels hadden niet zo'n groot verschil als nu.

Ik zie het dus ook met kleding aan als ik harde tepels heb. Liet het vanochtend nog aan m'n man zien en die vind het ook opvallen. Als het bij mij na een jaar nog niet naar tevredenheid is dan mag ik terugkomen bij de pc. Hopelijk is dat niet nodig. Ik denk dat het bij jou nog wel goed kan komen hoor, je borsten moeten nog flink zakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.